Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

Jeg klarer visst ikke helt å glede meg enda. Er litt for mye sorg og savn etter Abby enda. Men jeg vet at det går seg til, så regner med at valpenervene kommer hoppende for fult når jeg drar opp for å besøke og klå på dem i juni når de er fem uker.

Siden jeg har Lita på lån, så kjenner jeg jo at det kribler litt i fingra etter å få en stor hund mellom hendene igjen, og siden valpisene nå er rett over 2 uker, så kommer det nye bilder her:

Litt aaaw-faktor her vel?

P1012050.JPG

Lurer på hvem det er som er på tur her:

P1012011.JPG

Melkebaren er viktig enda:

HPIM2226.JPG

Vi nærmer oss mobilitet:

P1012022.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Søte småtroll :)

Jeg regner med at du kommer til å glede deg etter hvert... Jeg har jo ikke mistet noen hund, men jeg klarte ikke å glede meg ordentlig over valpekjøpet før jeg satt med Norma i fanget på vei hjem. Alt var litt for surrealistisk, i tillegg til at jeg var redd for at noe skulle gå galt underveis (evig pessimist *flir*).

Jeg venter spent på oppdateringer, og gleder meg veldig til du skal på besøk :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere enn meg som ikke helt klarte å glede seg. Det blir nok bedre når jeg ser at de utvikler seg og får hilst på dem og etterhvert funnet ut hvem som er min.

Navn er jeg like blank på enda, fremdeles ikke noe som har hoppa frem og utpekt seg som "det perfekte" navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå var det SNAPPI ikke Nappi som sang den sangen <_<

Nappi er finsk og bety knapp (som i jakke knapp), men jeg liker den dobble betydning. (sier jeg som har kaldt yngste man opp etter en kriminell karakter og hun er litt små kriminell! :rolleyes: )

Nå kunne jeg bare ikke la muligheten gå fra meg :wub:

Til dere som er like allergiske mot tysk som jeg.. Skru av volumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere enn meg som ikke helt klarte å glede seg. Det blir nok bedre når jeg ser at de utvikler seg og får hilst på dem og etterhvert funnet ut hvem som er min.

Navn er jeg like blank på enda, fremdeles ikke noe som har hoppa frem og utpekt seg som "det perfekte" navnet.

Visste ikke hva Mona skulle hete før vi dro og hentet, så du har jo goood tid :closedeyes:

Syns på en måte det er vanskelig å bli sånn "hoppe i taket"-stemning når de ikke har øyne, de er helt like alle sammen og egentlig bare små nøster. Har aldri likt glatthåra rotter, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke hva Mona skulle hete før vi dro og hentet, så du har jo goood tid :closedeyes:

Syns på en måte det er vanskelig å bli sånn "hoppe i taket"-stemning når de ikke har øyne, de er helt like alle sammen og egentlig bare små nøster. Har aldri likt glatthåra rotter, hihi.

God tid ja, det trengs.

I følge oppdretter har de begynt å åpne øya, så neste bildene blir nok med øyne på. :lol: La til et øyebildet nå jeg.

Du kan jo titte på denne siden.. (eller har jeg gitt deg den linken før ..?)
Der var det mange navn der. *glane til øyet blir stort og vått*

Se, snuppa har øyne.

HPIM2271.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snuppa di, eller er det uklart enda?

Nei, det vet jeg ikke enda. Men er en av tispene. Så er 33,3333333333333 (osv)% sjanse for at det er min.

Så var det disse evinnelige navnene da. Prøver meg på en ny og oppdatert liste her:

*Action

*Akazi

*Isis

*Kamikaze

*Medusa

*Nedjma

*Nonstopp

*Raksha

*Saga

*Svibel (men hey, Mari skal ha seg tispe selv, så da kan hun jo få bruke det selv. :lol: )

*Zelda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Medusa-bildet var emo ass! :) *urk*

Nei, gå for Svibel. Seriøst. Det er fint, høres bra ut, og det har schwung og personlighet. :lol:

Hadde du vurdert det om det hadde betydd "evigvarende" eller noe dypt? Isåfall kan jeg finne på noe for deg.

Om du skal ha noe annet på tysk, så gå for Kopf. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Medusa-bildet var emo ass! :) *urk*

Nei, gå for Svibel. Seriøst. Det er fint, høres bra ut, og det har schwung og personlighet. :lol:

Hadde du vurdert det om det hadde betydd "evigvarende" eller noe dypt? Isåfall kan jeg finne på noe for deg.

Om du skal ha noe annet på tysk, så gå for Kopf. :)

*fnis* Kanskje jeg er skapemo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet jeg ikke enda. Men er en av tispene. Så er 33,3333333333333 (osv)% sjanse for at det er min.

Så var det disse evinnelige navnene da. Prøver meg på en ny og oppdatert liste her:

*Action

*Akazi

*Isis

*Kamikaze

*Medusa

*Nedjma

*Nonstopp

*Raksha

*Saga

*Svibel (men hey, Mari skal ha seg tispe selv, så da kan hun jo få bruke det selv. :) )

*Zelda

Gratulerer så mye med en herlig barte- frøken :lol:

Utrolig fine navn du har funnet. Selv likte jeg disse:

Akazi/ Kamikaze (Kazi *for short*?)

Nonstop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...