Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

Åh! Ja, Vi vil møtes! Kanskje ikke i dag, dagen i dag går med på å sikre leilighet og finne ut at naboer ikke er monstre med hjul eller krykker. I morra eller noe hadde vært fint. :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Åh! Ja, Vi vil møtes! Kanskje ikke i dag, dagen i dag går med på å sikre leilighet og finne ut at naboer ikke er monstre med hjul eller krykker. I morra eller noe hadde vært fint. :frantics:

Greit å roe seg litt også. Mulig bygge litt muskler til møte med hu her:) Bare si ifra når og hvor så kommer vi bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snorre fin med valper? :frantics:

Bedre sent enn aldri... JA, Snorre er veldig flink med valper. Kanskje FOR snill, han har en engels tålmodighet og litt til....

Siden Jane aldri svarte, får jeg gjøre det, jeg da. Ja, Snorre er fin med alle, han. :D Gratulerer med ny valp, forresten. Jeg ser fram til lekedater med Scilos og frøken.... (En lærer på skolen heter Melina. Da er det ikke hundenavn.)

Vel, jeg skal ikke skryte av at han er særlig flink med store barte-GUTTER, det er nemlig HAT, men små bartegutter og jenter, og store barte-jenter er han snill og flink med.

Moro! Vi vil leke med både Snorre og Grekeren. :| Hehe tror hun heter Donna Melina på stamtavla, så Melina er med i vurderingen.

Vi vil leke!! Veldig!

- Og kult navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Herlig var hun!!

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har lest igjennom hele tråden, så det er fullt mulig du har svart på det før, men hva er tiltenkt bruksområde? Skal hun stilles? Hadde vært moro å møte dere på utstilling en gang i blant.

Kahlo var et spesielt og stilig navn. Hvordan endte du opp med det?

Kos dere masse nå da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk, vi vil leke med alle. :frantics: Bare finne roen og utforske verden litt på egenhånd først. Hun syns det ble fryktelig mye verden nå plutselig, fra ei øde hytte i trøndelag og hit er litt forskjell. Men aller helst vil hun ligge ute på plenen og se på ALT. :|

Yodel: Navnet kommer fra kunstneren ved samme navn. De har like buskete øyenbryn og jeg har en sær form for kunstsmak, så jeg syns Frida Kahlo var en spennende kunstner. Det ramlet inn i hodet mitt kl to natt til onsdag, og sånn ble det. Lenge leve tilfeldighetene. :o Hun skal nok testes i utstillingsringen, og gjør hun det bra så blir vi nok å se. Ellers så er håpet å få trent litt forskjellige andre ting, litt bruks og sånt og se hva vi trives med.

2649959698_9c2758ec2d.jpg

2649142425_bdc5690d1d.jpg

2649155435_91a1dd4787.jpg

Forøvrig kan jeg avkrefte ryktene om at hun er dum, hun lærte mamma å leke med henne;

Kahlo biter mamma i ankelen, mamma finner en leke og kaster til henne, Kahlo løper og henter leka, løper tilbake til mamma med leken, spytter den ut foran beina hennes, og jafser mamma i ankelen igjen, og repeter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å roe seg litt også. Mulig bygge litt muskler til møte med hu her:) Bare si ifra når og hvor så kommer vi bortover.

Det mangler ikke på muskler og pågangsmot - hilsen Callaway som gjemmer seg under stolen.

Forøvrig kan jeg avkrefte ryktene om at hun er dum, hun lærte mamma å leke med henne;

Kahlo biter mamma i ankelen, mamma finner en leke og kaster til henne, Kahlo løper og henter leka, løper tilbake til mamma med leken, spytter den ut foran beina hennes, og jafser mamma i ankelen igjen, og repeter. :frantics:

Hun er like fullt blÅnn - men det er kanskje ei som er blÅnnere?.. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spøre hvor i trøndelag dere har hytte? :D

Hytte i budal. :=)

Gi oss en ukes tid, folkens, så vil vi playdate alle som er snille med bøllete bartevalper. :o Skal møte kullbroren i morra, blir spennende å se han igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott navnevalg ;) Hun er ordentlig søt da :D Vil gjerne hilse på, men jeg tror at bikkjene mine skal få slippe krokodileglefset hennes :o

:o Kan nok være greit å spare dem ja. Men jeg tar vel en bytur med henne til uka tenker jeg, så da er det bare å hyle ut om du vil hilse og eventuelt ta en kaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet bort de peene bildene av bartefrøkna*

Forøvrig kan jeg avkrefte ryktene om at hun er dum, hun lærte mamma å leke med henne;

Kahlo biter mamma i ankelen, mamma finner en leke og kaster til henne, Kahlo løper og henter leka, løper tilbake til mamma med leken, spytter den ut foran beina hennes, og jafser mamma i ankelen igjen, og repeter. :o

Haha, dødskult! Smarteste valpisen det, tenker jeg!

Navnet var jo bare helt perfekt til henne. :D

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Kan nok være greit å spare dem ja. Men jeg tar vel en bytur med henne til uka tenker jeg, så da er det bare å hyle ut om du vil hilse og eventuelt ta en kaffe :o

Bartevalp + kaffe er en uimotståelig kombinasjon. Jeg kommer løpende! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...