Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Nå begynner de å ligne på noe her. De er tre uker i dag.

HPIM2399.JPG

Kanskje det er denne frøkna som blir min?

HPIM2434.JPG

Eller hun her?

HPIM2435.JPG

Eller kanskje...

HPIM2432.JPG

Småttis som skuler

HPIM2397.JPG

Pøbelgjeng to be...

HPIM2392.JPG

Mammakos:

HPIM2409.JPG

Om drøye fjorten dager reiser jeg opp for å hilse på dem. Akkurat hvilken som blir min vet jeg ikke før de er nesten leveringsklare, det kommer an på hvordan de utvilker seg.

Navn er jeg fremdeles blank på, mamma kom med endel av forslagene som allerede er nevnt, så får se om hun kommer opp med noe nytt og spennende, eller om det blir ett av dem på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige :lol: Gleder meg veldig til å få høre hvem som blir den, og selvfølgelig til å følge henne videre! Har du noen spesielle planer med henne?

Takk. :) Planene er bruks og lp. Så får vi se hva som faller i smak både hos meg og frøkna.

Søte små nurk ;) Nonstop var kult!

Jeg tror vi har med en Medusa og gjøre jeg..

Eller Isis..

Eller en Raksha, eller en Akazi, eller en Kamikaze.... ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må møte bøllegjengen før jeg kan bestemme navn. Men veldig moro å drive å "smake" på navnene.

Hehe hun som skal ha en av hannene mener at den som sitter og poserer der er min, for den gjør seg til for kameraet allerede. :lol:

HPIM2393.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var valpene jaggu blitt fire uker og en dag. Tiden går fort! :wub: Skal lage en ny navneliste i morgen natt, er jo kommet flere gode forslag bakover i tråden. Men her er nye bilder:

HPIM2538.JPG

HPIM2461.JPG

HPIM2491.JPG

HPIM2468.JPG

HPIM2594.JPG

HPIM2621.JPG

HPIM2557.JPG

HPIM2542.JPG

:) Eeeen uke igjen til jeg treffer hele hurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, valpene blir nok ikke fordelt før de er leveringsklare med mindre det er en av tispene som skiller seg veldig ut med hensyn til utseende.

Lover skikkelig bildespam på søndag kveld om en uke. Kommer vel 5ukersbilder før det og da. Men min bildespam blir nok noget med omfattende. :hmm:

Blir moro å se henne sammen med Bessie. Hun tar henne vel kjapt igjen i størrelse, tenker jeg, så Bessie får nyte det mens hun kan. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er supersøte uten skjegg og jeg, men ja - skikkelig bartedyr blir dem ikke før skjegget og øyenbryna er på plass.

Den søteste er selvsagt min. :hmm: jeg vet bare ikke helt hvem det er enda. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...