Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

Wee! Endelig vennen! :P Dette er vel unt, og du fortjener virkelig et lite bartelyspunkt! Så glad jeg er på dine vegne! :P

For en herlig rase! Som du vet har de fascinert meg noe innmari leeenge. Jeg vil være gudmor!

Og husk at lille valpus miljøtrenes på jorder, traktor og netter uten en eneste lyd, for å kunne bli en velfungerende og harmonisk del av samfunnet. Besøk kreves!

Navneforslag? Jeg kommer bare med et jeg, for sjansen for at du bruker et av mine er vel minimal. :P

Zwiebel. Ja, det ser nazi ut, men uttales s om det yndige Svibel (og kan forsåvidt skrives slik også), og betyr løk på tysk. Jeg synes det må være et tysk navn på den lille jeg.

Spørs om jeg klarer å holde meg unna, så det kan hende det kommer fler. :P

PS: Medusa er (naturlig nok) et av mine kallenavn, men jeg kan nok gi det bort om så må gjøres. :P

Uansett er jo Medusa mest kjent for å ha blitt gjort så stygg at alle som så på henne ble omgjort til stein. Så jeg synes ikke det passer for en svart vakring med typisk Riesenutstråling. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Wee! Endelig vennen! :P Dette er vel unt, og du fortjener virkelig et lite bartelyspunkt! Så glad jeg er på dine vegne! :P

For en herlig rase! Som du vet har de fascinert meg noe innmari leeenge. Jeg vil være gudmor!

Og husk at lille valpus miljøtrenes på jorder, traktor og netter uten en eneste lyd, for å kunne bli en velfungerende og harmonisk del av samfunnet. Besøk kreves!

Duh! Der vil jeg ha et ord med i laget altså :P

Men ellers så forteller jeg gjerne om de andre hundene deres også jeg, om det er noe du kan tenke deg å vite om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh! Der vil jeg ha et ord med i laget altså :P

Pøh! Jeg var først ut serru!

Neida, vi får la Raksha velge den hun liker best av oss. Det synes jeg er mest rettferdig. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Jeg var først ut serru!

Neida, vi får la Raksha velge den hun liker best av oss. Det synes jeg er mest rettferdig. :P :P

:P

Men jeg tipset henne om Eli! Fineste, herligste Eli. Skal jeg noengang ha riesen så må det bli valp etter henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tipset henne om Eli! Fineste, herligste Eli. Skal jeg noengang ha riesen så må det bli valp etter henne :P

Jeg har vært moralsk støtte, rådgiver, gråteskulder, cafékompis og tilstede under noen av de vanskeligste situasjonene i livet.

Eli Schmeli! :P

(PS: Jeg kan gå med på at vi stjeler den lille svarte og deler henne 50/50 som kompromiss? :P Jeg er jo opprinnelig fra Trondheim, og har litt lyst til å flytte hjem igjen. Dette er jo bare en glimrende mulighet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært moralsk støtte, rådgiver, gråteskulder, cafékompis og tilstede under noen av de vanskeligste situasjonene i livet.

Eli Schmeli! :P

(PS: Jeg kan gå med på at vi stjeler den lille svarte og deler henne 50/50 som kompromiss? :P Jeg er jo opprinnelig fra Trondheim, og har litt lyst til å flytte hjem igjen. Dette er jo bare en glimrende mulighet!)

Deal! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Bertine? :P

Øh... Bertine? Da er Zetlitz bedre :P

Jeg tror ikke jeg skal komme med noen råd om navn, sånt er jeg nemlig elendig på selv. Mine hunder har fått navn i siste liten de, Orry fikk navn når jeg hentet han :P Jeg hadde lange lister hver gang, men endte alltid opp med noe heeeelt annet *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Nå er jeg våken nok til å prøve å svare. Først av alt. Tusen takk for klemmer, lykkeønskninger og navneforslag.

Hipp Hurra lille bartesnuppa er født (og hemmeligheten er ute!) :P

Jeg er så glad på dine vegne!

*klippet bort smilys*

Og nå skal du finne navn, det er vanskelig det! Men da har du noe å bruke de neste 8 ukene på.. :P

Personlig synes jeg Elliken er tøft og søtt og Eine er fint , det er et gammelt norrønt jentenavn. Jeg liker godt blomsternavn også jeg som Lyng, Ryllik (men det er jo på R..)

Riesenschnauzer er jo en gammel tysk rase, så tyske navn som Ada, Agnes, Flora, Koraosv kan jo være artig? Du kan sjekke ut tyske/bibliske/mytologiske navn på http://www.behindthename.com

Forøvrig synes jeg LuLu er stilig, men det er kanskje litt sukkersøtt..?

Igjen gratulerer!

Det at du er glad, gjør Abby glad, så ikke "spar" på gleden, men kos dere begge to. :P

Jaaa, hihi, jaggu godt folk klarer å holde på hemmeligheter, for jeg var ganske sprekkeferdig.

Wee! Endelig vennen! Dette er vel unt, og du fortjener virkelig et lite bartelyspunkt! Så glad jeg er på dine vegne!

For en herlig rase! Som du vet har de fascinert meg noe innmari leeenge. Jeg vil være gudmor!

Og husk at lille valpus miljøtrenes på jorder, traktor og netter uten en eneste lyd, for å kunne bli en velfungerende og harmonisk del av samfunnet. Besøk kreves!

Navneforslag? Jeg kommer bare med et jeg, for sjansen for at du bruker et av mine er vel minimal. :P

Zwiebel. Ja, det ser nazi ut, men uttales s om det yndige Svibel (og kan forsåvidt skrives slik også), og betyr løk på tysk. Jeg synes det må være et tysk navn på den lille jeg.

Spørs om jeg klarer å holde meg unna, så det kan hende det kommer fler.

PS: Medusa er (naturlig nok) et av mine kallenavn, men jeg kan nok gi det bort om så må gjøres. :P

Uansett er jo Medusa mest kjent for å ha blitt gjort så stygg at alle som så på henne ble omgjort til stein. Så jeg synes ikke det passer for en svart vakring med typisk Riesenutstråling.

Takk. :P Hun skal selvsagt sosialiseres på store fine jorder og plage vettet av Charliebass.

(PS: Jeg kan gå med på at vi stjeler den lille svarte og deler henne 50/50 som kompromiss? Jeg er jo opprinnelig fra Trondheim, og har litt lyst til å flytte hjem igjen. Dette er jo bare en glimrende mulighet!)

Høy! Pass dere, ellers er det ingen av dere som får være gudmor. *mumle* Men altså, to trønderske gudmødre, hva kan vel bli bedre enn det?

Øh... Bertine? Da er Zetlitz bedre :P

Jeg tror ikke jeg skal komme med noen råd om navn, sånt er jeg nemlig elendig på selv. Mine hunder har fått navn i siste liten de, Orry fikk navn når jeg hentet han :P Jeg hadde lange lister hver gang, men endte alltid opp med noe heeeelt annet *flir*

Hihi, jeg er håpløs selv, jeg. Rexie bare ble sånn, og Aro og Rikke het det da jeg fikk dem. Abby hadde jeg bestemt meg for for lengesiden om jeg fikk en liten hund. Litt sånn med Rakshanavnet. Vi får se hva det blir til, jeg har goood tid enda.

Vil helst ikke ha R i navnet fordi jeg syns hundenavn er finere uten når man har geografisk betinget talefeil (skarrer på r'en).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Skal bli moro dette!

men syns virkelig du burde kalle henne Raksha jeg da... :P

Takk. :P

Hehe jaaa.... vi får se. Det "leder" fremdeles da. Men er flere andre bra som har blitt foreslått.

Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis, Isis

:P

:P Damen er gal. Rett og slett. :P

Gratulerer så mye! :P Dette fortjener du, håper bartedyret bli frisk og raskt i et helt hundeliv!

Takk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flere, navn er gøy :ahappy:

CALISTA: Variant of Latin Callista, meaning "most beautiful."

CASSIA: Latin form of Hebrew Kezia, meaning "cinnamon tree."

CADHLA: Irish name meaning "beautiful."

CAILIN (Cailín): Irish name meaning "girl."

CARIS: Variant of English Charis, meaning "grace."

CARISSA: Variant of English Charissa, meaning "grace."

EDIT: Hvordan ser navnelista ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da drar jeg i gang en sånn foreløpig navneliste med favoritter i random rekkefølge:

*Acaci

*Calista

*Isis

*Lulu

*Medina

*Medusa

*Raksha

*Selene

*Sonne (sol på tysk)

*Yuna

*Zweibel/Svibel

Flere kommer fortløpende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Calista -neinei, Calista Flockhart??? er det tøft liksom???

*Isis - Izuzu? En bil?

*Lulu - Det er da ikke noen blond babe med digre pupper som gir "special price for yoy my friend" du skal ha, er det vel??

*Medina - Meditere?

*Medusa - Hu har slanger til hår, og er slem.. neinei!

*Raksha - JA! DET KAN IKKE BLI NOE ANNET!

*Selene - nei, SE LENE! :ahappy:

*Zweibel/Svibel - Svimmel??

Nei, Anette! ta deg sammen da!! :lol: Det er kun et svar på dette spørsmålet! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Calista -neinei, Calista Flockhart??? er det tøft liksom???

*Isis - Izuzu? En bil?

*Lulu - Det er da ikke noen blond babe med digre pupper som gir "special price for yoy my friend" du skal ha, er det vel??

*Medina - Meditere?

*Medusa - Hu har slanger til hår, og er slem.. neinei!

*Raksha - JA! DET KAN IKKE BLI NOE ANNET!

*Selene - nei, SE LENE! :lol:

*Zweibel/Svibel - Svimmel??

Nei, Anette! ta deg sammen da! :yes: Det er kun et svar på dette spørsmålet! :rolleyes:

:) du er tydeligvis inhabil.

Gratulerer Rashka. Dette er vel nettopp hva du trengte nå.

Unner deg det av hele mitt hjerte :ahappy:

Tusen takk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...