Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Pøh, det tunge pelsstellet kan man sette bort. Trenger bare å rake ull og kamme ut floker, og det er greit selv om det tar litt tid :ahappy:

Jo, jeg hadde definitivt satt min lit til hundefrisører. Men det er det siste du skriver som er det essensielle. Jeg kan si, og mene at det skal jeg gjøre. Men jeg er ikke 100% sikker på at det faktisk blir gjort når det skal og ikke bare utsatt og utsatt og utsatt. Det ville vært urettferdig for bikkja liksom. :lol:

Det er flere napperaser som jeg kunne tenkt meg, men jeg tør ikke før jeg er motivert til å ta det pelsstellet som er nødvendig. Om du skjønner?

Sorry, Raksha! Nå ble det OT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy! Min hund het Bacon. Og det er den beste hunden som noen gang har satt sine labber på jorden!

Det er ingenting galt med matbaserte navn for tenk. Og når man har kamphund, så er det helt utrolig hvor mye mindre farlig hunden er når den har et morsomt navn. (Stor svart raggete hund anyone?)

Så HAH! :ahappy:

:lol:

Synes Acaci var fint jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine? Berrrrrrrrrrrrtine? *grøsse*

:yes:

Nei, fra Trondheim

Sæim shitt different kålor! :P

Øh... Bertine? Da er Zetlitz bedre

Det var en spøk da fjolla! :)

Kanskje jeg må føye "Råsa" på navnelista da.

JAAAA :ahappy::lol: Selvfølgelig må hun hete det! Da har vi jo en Råsa og en Lilla, så mangler vi bare en turkis også blir alt perfekt! :P :P

Jeg stemmer for Råsa! Om noen ble overrasket over det....? *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå henge meg på Svibel-bølgen jeg da, det er både fint og uvanlig navn...

Når det gjelder betydningen av navn "andre steder" så kan jeg jo dele med dere at mine värmlandske kollegaer har fortalt at Snorre der borte er kjælenavn på mannens.... ja... Snurrebass... :ahappy: Så jeg ser ikke helt den store greia med at navnet betyr løk liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..

Nå ser navnelista sånn her ut:

*Acaci

*Calista

*Isis

*Lulu

*Medina

*Medusa

*Raksha

*Selene

*Sonne (sol på tysk)

*Yuna

*Zweibel/Svibel

Godt jeg har god tid. :ahappy:

Navnelister er gøy! Men det er kanskje lettest å bestemme seg for navnet etter du har møtt bartesnuppa? Kanskje hun rett og slett er en Raksha eller en Sonne? Jeg tror nok at hun er en Lulu :lol::yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå henge meg på Svibel-bølgen jeg da, det er både fint og uvanlig navn...

Når det gjelder betydningen av navn "andre steder" så kan jeg jo dele med dere at mine värmlandske kollegaer har fortalt at Snorre der borte er kjælenavn på mannens.... ja... Snurrebass... :ahappy: Så jeg ser ikke helt den store greia med at navnet betyr løk liksom...

Hehe stakkar Snorre. Men nei, jeg har ikke noe problem med å kalle bikkja Svibel (Løk) om det skulle føles riktig når den tid kommer.

Navnelister er gøy! Men det er kanskje lettest å bestemme seg for navnet etter du har møtt bartesnuppa? Kanskje hun rett og slett er en Raksha eller en Sonne? Jeg tror nok at hun er en Lulu :lol::yes:

Er liksom det da, at jeg neppe vet hva som passer før det er tid for valpebesøk. Men moro å ha navn å smake på og fundere på innen den tid. Tviler på at jeg ser bikkja og tenker "oi! Hun er en Bambi" liksom. :) Mer "klums" da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Ååh, så kul du er Rak! En liten bartejente da gitt. :lol: Håper virkelig at hun blir hos deg lenge og at dere får mange fine år. Fortjener du! Nå gleder Archie seg til bartebilder. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Og løk? Vel, det kan bety mye det! Det er lag på lag, slik som en personlighet er...

Seriøst, du har sett for mye Shrek du "en løk har flere lag!" Fillern, kan jo like gjerne kalle bikkja tress-is da! Den har jo også flere lag <_< :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at lista er kortet ned ganske drastisk i grunnen. Tar gjerne i mot flere forslag som passer en dame med bart.

Lista nå er:

Acaci

Crazy

Isis

Medusa

Raksha

Svibel

Gleder meg til de ser litt mer ut som valper og litt mindre ut som sorte marsvin. :icon_confused:

Edit: lagt til et alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre og besøke henne...? :icon_confused: :angel:

Hehe nei, flakser og flyr opp. Håper bare jeg får fri den helga. *vente på svarmail fra adeccomannen*

Forøvrig fått oppdateringsmail nå. Det står strålende til med både mor og småttiser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_confused: Vanskelig å kjøre uten lappen og bil. ;) Stiller du med lappen og bil så kan du være med å hente henne. ;) Legge inn en hundeferie i budal samtidig.

Spennende ;) Når blir det besøk tror du?

Av alternativene nå stemmer jeg på Acaci, deretter Svibel. Eventuelt Raksha da selvfølgelig ;)

Forutsatt at jeg får fri. så blir det besøk 7. juni. Og henting siste helga i juni. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svibel eller Isis! Det er jo kult å kalle hunden for en løk egentlig ... Men min er jo oppkalt etter et insekt, så jeg skal kanskje ikke snakke så mye jeg. Anyway, store, svarte bartedyr er en av de aller fineste rasene som finnes, så jeg er en smule misunnelig. Masse lykke til med nydeligfrøkna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...