Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

Iris?

Jeg synes også Sigma var kult ;)

Iris har R da...

Nei! Nei! Skar're gå på kameranavn, skar're vær'ra Kænnånn!

Næææh, jeg hakke kænnånn jeg da. ;)

Hva med Stigma da?

Stigma? Stigmata tenker jeg da. ;)

Et fotonavn til som kan være artig på en hund: Fuji

Fuji var stilig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Ok, nå har vi hilst på frk bart. Siden Raksha er opptatt med å laste opp bilder tar jeg meg den friheten å korte lista kraftig ned med navn som nok er uaktuelle etter å ha møtt henne.

Frk Rød:

Nonstop

Raksha

Sushi

Fuji

Kamikaze

Frk Rosa:

Isis

Ella

Akazi

Frk Gul:

Sigma

Tokina

Medina

Ikke sikkert Raksha er helt enig da :rolleyes:

Og sorry Mari - men det var ingen løk der.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2561737843_306f204140.jpg

2561737005_ea7b099de5.jpg

Så prøvde vi på oppstillingsbilder:

Mørkeblå hanvalp:

2561731899_c1941ef57d.jpg

2561731899_c1941ef57d.jpg

Lyseblå hannvalp:

2561744539_04d55b2862.jpg

2561743909_62716b35ba.jpg

Lilla hanvalp:

2562556776_cd9fdd99d3.jpg

Gul tispe:

2561736187_ae62be97ae.jpg

2561735431_0313c3b59c.jpg

Rosa tispe:

2562560248_7dcf321b65.jpg

2562559654_c40208ac28.jpg

Rød tispe

2562558936_4ed6ce6ace.jpg

Det får holde for nå. :P

Kullet er veldig gjevnt og fint, med sosiale, flotte valper som leker, spiser og sover en hel masse. Favoritten min er den røde tispa, men kullet er såpass gjevnt nå, at jeg tror jeg skal bli veldig fornøyd uansett hvem av dem jeg ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul tispe:

2561736187_ae62be97ae.jpg

2561735431_0313c3b59c.jpg

Kullet er veldig gjevnt og fint, med sosiale, flotte valper som leker, spiser og sover en hel masse. Favoritten min er den røde tispa, men kullet er såpass gjevnt nå, at jeg tror jeg skal bli veldig fornøyd uansett hvem av dem jeg ender opp med.

Ut fra de oppstilte bildene - og om eksteriøret har betydning - ville jeg definitivt gått for den gule tispa ! Hun har overlegent best front og står mest balansert :P. Om du ser hvordan hun står med frambeina, så har hun dem mye bedre inn under seg enn den røde som har en merkelig frambeinsstilling pga muligens ganske kort overarmsbein :P. My five cents.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra de oppstilte bildene - og om eksteriøret har betydning - ville jeg definitivt gått for den gule tispa ! Hun har overlegent best front og står mest balansert :P. Om du ser hvordan hun står med frambeina, så har hun dem mye bedre inn under seg enn den røde som har en merkelig frambeinsstilling pga muligens ganske kort overarmsbein :P. My five cents.. :D

Ja, det samme sier oppdrettere - så om ting forblir som det er i dag, så blir nok hun hos dem. Jeg skal ikke ha utstillingsstjerna, den håper jeg de beholder selv slik at hun får vist seg frem skikkelig. Så den røde er favoritten kun fordi hun sjarmerte meg dønn i senk fra første minutt. :P De skal beholde ene tispa, og en av de to andre skal til oppdretter i sverige, og den siste skal til meg, og jeg er den eneste som ikke er spesielt utsillingsinteressert - så valget om hvem som skal til hvem blir tatt med hensyn til det, personlighet og kjemi med valpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det samme sier oppdrettere - så om ting forblir som det er i dag, så blir nok hun hos dem. Jeg skal ikke ha utstillingsstjerna, den håper jeg de beholder selv slik at hun får vist seg frem skikkelig. Så den røde er favoritten kun fordi hun sjarmerte meg dønn i senk fra første minutt. :P De skal beholde ene tispa, og en av de to andre skal til oppdretter i sverige, og den siste skal til meg, og jeg er den eneste som ikke er spesielt utsillingsinteressert - så valget om hvem som skal til hvem blir tatt med hensyn til det, personlighet og kjemi med valpene.

Åja, på det viset ja :P. Jeg tenkte kanskje dette var dem du hadde å velge mellom jeg, men da stiller det seg selvsagt annerledes :P. Du blir nok sikkert utansett fornøyd tipper jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, på det viset ja :P. Jeg tenkte kanskje dette var dem du hadde å velge mellom jeg, men da stiller det seg selvsagt annerledes :P. Du blir nok sikkert utansett fornøyd tipper jeg !

Uti fra det jeg så i helga, så vil jeg ha hele gjengen. :P Veldig trygge, sosiale og herlige valper, og en utrolig herlig gjeng av voksne hunder. Sa jeg ville ha med meg hannen dems hjem, men da protesterte både oppdretter og linkr. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Gul så jo virkelig flott ut, men med tanke på det du har skrevet tidligere skjønner jeg jo at det antakelig ikke blir aktuelt :P Alle er nydelige, og jeg er VELDIG spent på hvem som blir din!

Har du kommet noe lenger i navnejakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde er helt klart en Raksha. Flere av de alternativene linkr skrev her oppe en plass som passer bra, men regner med at dersom jeg får den røde, så blir navnet Raksha. Mulig det blir det navnet uansett, den rosa er veldig søt, skikkelig søt faktisk, så er nok mulig hun trenger et "søtere" navn, den gule er litt mer som den røde, men virker mer selvstendig, kan godt finne på å gå avgårde for å leke med seg selv, der den røde gikk for å hente leken og leke sammen med de andre, så ble den gule der ute.

Sånn eksteriørmessig så syns jeg den rosa er veldig pen, den gule har bedre bein, men liker kroppen til rosa veldig godt. Rød på sin side, tegner til å få en stri og fin pels, om det ikke endres for mye når den skifter. Liker veldig godt hodet og halsen til den røde, og hun er stor og fin. Alle tre har fin lengde på kroppen, lekker overlinje og fint halefeste. Så ingen av de tre blir stygge om de forsetter slik de er nå, men den gule er pr i dag den med penest helhet.

Men eksteriøret betyr lite for meg, så lenge hunden har en kroppsbygning som ikke hemmer den, så betryr det veldig lite for meg om den har litt for lang eller kort hals osv. Helse og mentalitet kommer milevis i foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojoj! Masse deilig valpe-spam! :P

Det var noen virkelig flotte frøkner! :P Jeg falt veldig for Frk Rød, jeg da (og for Hr. Lyseblå..) :P

Du kan ikke ta med deg to altså..? :P :P

Jeg gleder meg til å høre mer om den lille prinsessen, etterhvert som hun velges ut og skal hjem til deg. :P

Dette fortjener du! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojoj! Masse deilig valpe-spam! :P

Det var noen virkelig flotte frøkner! :P Jeg falt veldig for Frk Rød, jeg da (og for Hr. Lyseblå..) :P

Du kan ikke ta med deg to altså..? :P :P

Jeg gleder meg til å høre mer om den lille prinsessen, etterhvert som hun velges ut og skal hjem til deg. :P

Dette fortjener du! :P

Hr. lyseblå er en trivelig kar, med masse lyd i, som muligens skal til oslo han og. :P Ingenting er jo avgjort enda med hvem som skal hvor, men valpisen min får en kullbror i byen.

Dere kommer til å få høre masse, ja. Enten dere vil eller ei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte de er! :P Er egentlig ikke glad i bartedyr, men har fått litt sansen for riesenschnauzer. :P

Også så mye alle kan om eksteriør, skjønner jo at jeg må lære meg en ting eller ti før jeg kjøper hund neste gang, jeg valgte bare den jeg likte best ut fra 'personlighet'. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spamme med litt flere bilder da, noen av de voksne som var der. Utrolig fine og stabile hunder, hele gjengen.

Furia:

2562700740_ac6543c8ef.jpg

Hombré, Furia og Angie:

2561870047_f9fa1b50b0.jpg

Angie er veldig klar over at hun er en voksen dame, hun bare glemmer det litt, sånn innimellom og bobler over av barnslig iver:

2561871027_e53d3e9d25.jpg

2562698582_bd5b0fa7e5.jpg

2562699452_7de905a441.jpg

2561873731_6931c4d80a.jpg

Han er så pen den bikkja her :P

2562694314_da15c6ec6b.jpg

2561868465_f0b45a6e2e.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...