Gå til innhold
Hundesonen.no

Kvinne har 48 hunder


Argyr

Recommended Posts

Nei, det viktigste her er selvsagt at vi ikke er slemme med stakkars damen, hun er nok helt sikkert bare utsatt for et komplott, det har sikkert vært noen andre som har skutt hennes hunder (en av de FIRE ganger i HODET), som har slått ihjel hennes valper, som egger opp hennes hunder så de sloss til de omtrent dør, som har kastet hundekadavere i hennes møkkakjeller, som har puttet - helt sikkert vilt fremmede - valper i hennes fryser.

Vi kan godt snakke om rettsvern. Hva med dyrs rettsvern? De trenger kanskje ikke noe, for de kan jo ikke manipulere andre eller trakassere noen. De blir der de er de, samme hva for slags behandling de får, til de dør.. Hvorfor skulle vi gidde å prøve å beskytte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar
Nei, det viktigste her er selvsagt at vi ikke er slemme med stakkars damen, hun er nok helt sikkert bare utsatt for et komplott, det har sikkert vært noen andre som har skutt hennes hunder (en av de FIRE ganger i HODET), som har slått ihjel hennes valper, som egger opp hennes hunder så de sloss til de omtrent dør, som har kastet hundekadavere i hennes møkkakjeller, som har puttet - helt sikkert vilt fremmede - valper i hennes fryser.

Vi kan godt snakke om rettsvern. Hva med dyrs rettsvern? De trenger kanskje ikke noe, for de kan jo ikke manipulere andre eller trakassere noen. De blir der de er de, samme hva for slags behandling de får, til de dør.. Hvorfor skulle vi gidde å prøve å beskytte de?

What she said! *peke opp*

(vi sitter vel ikke her og er enige om noe 2ne? :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det viktigste her er selvsagt at vi ikke er slemme med stakkars damen, hun er nok helt sikkert bare utsatt for et komplott, det har sikkert vært noen andre som har skutt hennes hunder (en av de FIRE ganger i HODET), som har slått ihjel hennes valper, som egger opp hennes hunder så de sloss til de omtrent dør, som har kastet hundekadavere i hennes møkkakjeller, som har puttet - helt sikkert vilt fremmede - valper i hennes fryser.

Det eneste som kanskje er *litt* merkelig er at hun ikke har varslet noen om alt dette hun og hundene har blitt utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argyros: var ikke du bestis med dama og forsvarte henne sterkt for litt siden da? Truet med å anmelde de som skrev noe stygt om dama for de "hadde jo ingen beviser og det stridet mot den og den lova".

Jeg er en av de som har latt meg lure ja, jeg har tilogmed hund fra damen, jeg. Men det vet du jo, for vi har jo snakket en del på PM, du og jeg. :)

Du vet også at jeg ikke har snakket med henne på noen år nå. Så hvorfor spør du, når du vet?

Jeg har forøvrig aldri vært hennes bestis eller truet med å anmelde noe på hennes vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre sant det yodel. Hun har 2 basenji.

argyros: var ikke du bestis med dama og forsvarte henne sterkt for litt siden da? Truet med å anmelde de som skrev noe stygt om dama for de "hadde jo ingen beviser og det stridet mot den og den lova".

Huff. Merker a jeg blir lei meg her. Hadde liksom håpe at det ikke stemte....

Hørt noen rykter om at de kommer fra Sverige. Vet du noe mer om hvor de kommer fra / hvem de er?

Jeg vil forøvrig også gjerne ha link til ny hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre sant det yodel. Hun har 2 basenji.

argyros: var ikke du bestis med dama og forsvarte henne sterkt for litt siden da? Truet med å anmelde de som skrev noe stygt om dama for de "hadde jo ingen beviser og det stridet mot den og den lova".

Det var da svært til personangrep, da. Så vidt jeg husker var det flere fra sonen som ble med over på forumet denne kvinnen dannet, da hun ikke lenger var medlem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg blir litt (veldig) nysgjerrig :) Har bare den gamle hjemmesiden hennes, så hvis noen vil stilne nyskjerrigheten min tar jeg gjerne imot en link på PM.

Forøvrig så googlet jeg navnet hennes og da kom det opp mye rart - både utestengelse fra utstillinger i Sverige og at hun har skrevet flere rasistiske innlegg i lokalavisa - da hun satt som lokalpolitikker i hjemkommunen sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argyros: var ikke du bestis med dama og forsvarte henne sterkt for litt siden da? Truet med å anmelde de som skrev noe stygt om dama for de "hadde jo ingen beviser og det stridet mot den og den lova".

Hahahah, den smalt fra riktig kjeft, eller? :)

Det var da svært til personangrep, da. Så vidt jeg husker var det flere fra sonen som ble med over på forumet denne kvinnen dannet, da hun ikke lenger var medlem her.

Ja, nettopp!

Send meg pm da, dere som ikke har fått hjemmesideadressen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget BDD? Hvor vil du med så ladete spørsmål liksom? Det er ganske klart og tydelig hvor Argyros står i denne saken. Næh, jeg synes du bare er plain old rude nå.

Hmm. Jeg synes for øvrig jeg kan huske en dame med Rottis som var omtaltes forsvarer diverse plasser for noen år siden også. Helt til hun tok til vettet altså, og uthengt så det holdt ble hun også. Slik som så mange andre både før og etter henne. Men jeg har kanskje litt selektiv hukommelse innimellom... L fra Usenet eller noe sånt. Husker du henne, BDD? Hun sitter sikkert på et eller annet hundeforum fortsatt, du kan jo stikke og sette hennes integritet under tvil med det samme du holder på.

Bah. People... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...