Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.

ida

Recommended Posts

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer så mye! Så utrolig søt han var! :lol: Jeg ble så nysgjerrig på det dere skrev i akuratt nå tråden at jeg måtte finne ut hva det var :lol:

Så utrolig flott :lol:

Skrevet

Nå har vi vært på totimerstur i skauen og det var bare koselig:

IMG_4332.jpg

Du er gæærn, altså. Det er kaldt og vått!

IMG_4328.jpg

Nei, dette gidder jeg ikke!

IMG_4348.jpg

Sånn er det ja. Snuse her og snuse der....

IMG_4363.jpg

Tjohei! Supertøffe superhunden! Storesøstre er supre lekekamerater!

IMG_4322.jpg

Stum av beundring!

Skrevet

Oi! Han var jo nydelig! :lol: Liker ikke helt at så store hemligheter blir holdt skjult for meg da men <_< *skule på Marianne*

Skrevet
Oi! Han var jo nydelig! :lol: Liker ikke helt at så store hemligheter blir holdt skjult for meg da men <_< *skule på Marianne*

Tihi! Det er bare å legge meg til på msn og skravle litt innimellom, så plopper alle mine hemmeligheter ut før eller siden. :lol:

Marianne ringte jeg til fra Kreta, forresten. Hm, hva sa du da igjen.... :lol: .

Skrevet
*skule på Marianne*

Sorry kjære, Ida drapstruet meg :lol:

Tihi! Det er bare å legge meg til på msn og skravle litt innimellom, så plopper alle mine hemmeligheter ut før eller siden.

Marianne ringte jeg til fra Kreta, forresten. Hm, hva sa du da igjen.... .

Hmmm hva jeg sa? Nei, det er så lenge siden så det husker jeg ikke! :lol: Og du trenger ikke minne meg på det heller :lol:

Skrevet

Dere andre sier tårer i øynene..selv griner jeg som en foss, jeg! :lol: Blir så rørt jeg da vettu. Utrolig bra av deg! Du har gitt denne lille tassen en god framtid!

Skrevet

Jeg er også litt furten over å ikke ha hørt om den store hemmeligheten <_<

Uansett, han er NYDELIG! Håper å treffe sjarmøren snart :lol: Utrolig fint av dere å ta han med hjem, blir rørt jeg.. :lol:

Skrevet
Så ut som en morsom tur ;)

Turen til Kreta var full av følelser, tvil, tro og sorg over å forlate en hund vi akkurat hadde knyttet oss til. Da vi dro, sto han og hylte etter oss og hang i kjettingen:

CAUN2RQX.jpg

Var det riktig å ta vare på ham, for så å forlate ham slik?

Sorry kjære, Ida drapstruet meg :lol:

Hmmm hva jeg sa? Nei, det er så lenge siden så det husker jeg ikke! ;) Og du trenger ikke minne meg på det heller :lol:

Yes, I'm a killing bitch! :P:lol:

Nei, men du må være enig i at jeg er rimelig sta når jeg først har bestemt meg for å gjennomføre et håpløst prosjekt. :P

Skrevet
Jeg er også litt furten over å ikke ha hørt om den store hemmeligheten <_<

Uansett, han er NYDELIG! Håper å treffe sjarmøren snart :lol: Utrolig fint av dere å ta han med hjem, blir rørt jeg.. :lol:

Så rart. Jeg har da gått og skravlet om dette på sonenturer. Trodde jeg. Eller kanskje ikke... :lol:

Skrevet

Jeg er glad jeg leste dette etter du hadde fått ham hjem jeg :lol:

Så grusomt å måtte vente i 6 mnd.

Gratulerer kjempemasse med nydelig hund!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...