Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

Duuu! Hallo, du kan ikke bare legge ut et bilde også ikke mer assa...! :) Vi vil ha fler bilder! :)

Å, jeg er så vond å be... :) Her kommer en krympa remse:

IMG_4500.jpg

Det var veldig mye av dette.

IMG_4491.jpg

og dette...

IMG_4542.jpg

...

IMG_4506.jpg

Førstemann!

IMG_4529.jpg

Noen har funnet ut at det er lurt å sette seg ned og se på godterimaskinen for å få noe... :rolleyes:

IMG_4498.jpg

Snorre aker!

IMG_4510.jpg

Fibi har en liten Tarzanutflipping.

IMG_4503.jpg

og fotografen er plutselig og aldeles borte vekk! :ahappy:

Alle bildene er tatt av Ingvild, forresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Takk for fin tur, og jeg lover på tro og ære at det kommer bilder... Etter hvert (overføringskabelen er borte :ahappy: )

For alle som lurer: Han er virkelig like herlig som Ida og Ingvild sier. Han er supergod, og en skikkelig trygg og stødig liten kar. Han er vakker (litt feminint vakker kanskje) og beina går alle veier når han løper... :) Han er mye mindre enn jeg hadde forestilt meg i størrelse, men han er allikevel en stor hund.

Onkel Snorre og lille Scilos fant hverandre veldig, akkurat som ventet. De løp fort og mye, og hadde t.o.m brytekamp, noe Snorre kun har med ett fåtall hunder (i grunn bare tisper, når jeg tenker meg om)...

Jeg gleder meg til fortsettelsen, og håper vi får mange fine turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok bli flinkere til å fly i skauen, ja. Fibi får et visst flodhestpreg over seg sammen med denne lett undervektige lille flisa. :rolleyes:

Jeg gleder meg også til mange mange turer med lekeonkel Snorre! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok bli flinkere til å fly i skauen, ja. Fibi får et visst flodhestpreg over seg sammen med denne lett undervektige lille flisa. :rolleyes:

Jeg gleder meg også til mange mange turer med lekeonkel Snorre! :ahappy:

*flirer* Han er helt sikkert ikke undervektig det er bare du som er vant til Smultbolla :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer* Han er helt sikkert ikke undervektig det er bare du som er vant til Smultbolla :) :)

Hm. Nå skal vi opp og ta en blodprøve den 12. Da veier og måler vi litt med det samme og lar den snille dyredoktoren si hva hun mener om den saken. Han får uansett to og et halvt måltid om dagen nå til å begynne med, mens prinsessa får akkurat halvparten. Han får jo plutselig mosjon, den lille kroppen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider: Den som leter den finner... Jeg hadde en ekstra overføringskabel, så her kommer litt bilder fra tur:

080202-001.jpg

080202-050.jpg

Dette var det MYE av... Til tross for stor størrelsesforskjell, fant disse to gutta hverandre veldig

080202-074.jpg

080202-075.jpg

080202-078.jpg

080202-092.jpg

080202-093.jpg

080202-1021.jpg

080202-131.jpg

Mens noen løp og hadde det moro, drev andre å gnagde på trær, alternativt lette etter tarzan.

080202-149.jpg

Snøen er selvfølgelig spennende for en greker.

080202-150.jpg

Om noen lurer, så var det slik i skogen lørdag.

080202-159.jpg

080202-171.jpg

Sulten storesøster

080202-181.jpg

080202-1871.jpg

To gode venner

080202-190.jpg

080202-206.jpg

080202-2181.jpg

masse flere bilder HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Han er bare skjønn i hele seg! :blink: I dag har vi gått over til å fôre med en mix av tørrfor og V&H. Kjempestas! :blink:

EDIT: Men han er ikke noen spanjol, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på Ekeberg PetVet og fikk den siste bendelormtabletten. Nå er Skilos helt og aldeles ferdig med all medisinering og fullstendig lovlig i landet. Jeg var to dager for sent ute med denne kuren og var redd for att UDI skulle sende ham ut, men det var visst helt greit. Han veier akkurat ti kilo nå, så nå er han bortimot akkurat passe tung! :) Da vi fant ham, var han nok nærmere fem enn ti kilo, så det var en skikkelig mager liten vofs som gikk gatelangs og rotet i søpla. :wub:

Da vi tuslet hjemover fra dyrlegen, traff vi på to vakre storpuddeldamer som ville leke litt. Det er så deilig å ha en hund som bare kan kobles fra uten at jeg må sette på radaren og hele tiden se femti meter i alle retninger i tilfelle det kommer noen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...