Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nye bilder tatt nyttårsaften, på vår "vi får slite oss ut litt fysisk før rakettangrepet begynner"tur:

IMG_1941.jpg

Det er litt kaldt, men jeg må bare bade litt!

IMG_1953.jpg

The alian - dog

IMG_1967.jpg

Pause på toppen av åsen.

IMG_1983.jpg

Ståååå

IMG_1977.jpg

Se hva jeg fant, da! En skatt!

IMG_1958.jpg

Hei, vent da!

IMG_1987_2-1.jpg

På vei ned igjen startet smellinga (klokka halv fire!) og det en svært ukomfortabel hund som stoppet på stien!

Skrevet

Hun er kjempesöt :icon_redface: og så ser jeg at hun kommer fra samme kennel som tolleren til en treningskompis av meg!

Skrevet
Hun er kjempesöt :icon_redface: og så ser jeg at hun kommer fra samme kennel som tolleren til en treningskompis av meg!

Få høre! Hvem??

Guest Just me!!
Skrevet

Så flott hun er :icon_redface:

I gikk rundt hele Østensjø-vannet vi, da ble Archie sliten :icon_redface:

Skrevet
Få høre! Hvem??

Commander Tyson. Han konkurrerer i agility (har 2 pinner i hoppklasse1) og lp klasse 2.

Det er bilder av ham på denne siden: www.edahundklubb.se (framsiden og i fotoalbumet)

Skrevet
Commander Tyson. Han konkurrerer i agility (har 2 pinner i hoppklasse1) og lp klasse 2.

Det er bilder av ham på denne siden: www.edahundklubb.se (framsiden og i fotoalbumet)

OK. Han er bror av Nova som forøvrig fikk sitt første kull i begynnelsen av desember og ikke i familie med Solo og Fibi!

  • 3 weeks later...
Skrevet

Endelig kom vinteren til Oslo! :ahappy:

IMG_1993.jpg

Skal vi ta av båndet?

IMG_2010.jpg

Hei, hvor ble det av den musa??

IMG_2020.jpg

Nå kommer jeg!

IMG_2047.jpg

Kontaktkontakt! (Fibi)

IMG_2043.jpg

Litt mer kontakt! (Solo)

IMG_2051.jpg

Basemase i snøen er gøy!

IMG_2055.jpg

Ane og Solo leker!

IMG_2058.jpg

Ane og Solo leker i takt!

IMG_2064.jpg

Vinterprinsesse!

Skrevet

fine jentene... :kiss: Ser at de også synes snø er skikkelig gørr kjedelig..

Jeg har vært på Skullerudstua både i går og i dag, så jeg tenkte kanskje jeg skulle se deg i området, men den gang ei...

Og du Ida, skikkelig oppdatert den bloggen din.. :ahappy:

Skrevet
fine jentene... :kiss: Ser at de også synes snø er skikkelig gørr kjedelig..

Jeg har vært på Skullerudstua både i går og i dag, så jeg tenkte kanskje jeg skulle se deg i området, men den gang ei...

Og du Ida, skikkelig oppdatert den bloggen din.. :ahappy:

Snø er bare helt topp! Untatt mellom poteputene!

Vi var oppi skauen bak Skullerudstua, vi... Ja, et stykke bak, da...

Blogg?? :hug:

Skrevet
de er så nydelige de to :ahappy: Loke vil veldig gjerne gå flere turer med de!

Vil han?? Jeg som trodde han ikke fikk lov av mamman sin fordi de hadde dårlig innflytelse på ham! Skal hilse fra Fibi og si at hun begynner å innse at det er barnslig å hive seg etter skiløpere. I dag var de faktisk luft hele turen!

Skrevet

Haha..han har glemt å leke toller når han har lekt med andre hunder så da kan han ikke ha lært så mye hehe

Han storkoste seg han!

Skrevet

Vi vil gjerne gå tur med en passe tykk, gjennomklok svart herremann i sin beste alder. :) Adressen i helgene er stort sett den samme som sist! :)

  • 4 weeks later...
Skrevet

Her har både minstebarnet og jeg ligget syke med influensa i en uke. Fibi har fått sine turer med en meget redusert mamma. Akkurat nå har jeg vært glad for våre treninger med meningsløst innhold. Slalom mellom beina sitter nå som ei kule. Det er det eneste jeg har orket å trene på hele uka, for beina måtte jo framover uansett!

Nå begynner vi å våkne til liv og dagens lille bildeserie er fra i kveld:

IMG_2174.jpg

Hei, skal vi leke litt?

IMG_2166.jpg

Vi kan leke prinsesser!

IMG_2169.jpg

Herregud! Piiinlig!

IMG_2162_2.jpg

Vi kan leke Lady og Landstrykeren, da!

IMG_2163_2.jpg

Morsom lek!

IMG_2165.jpg

Veldig morsom lek!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...