Gå til innhold
Hundesonen.no

Og vi venter på valpen


Helene

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar
Jeg prøver desperat å finne på noe bedre enn Tekla.. *hmm*

Tenk om folk tror du roper på en blekksprut av noe slag hver gang du skal ha a' inn? :)

Lol. Blekksprut?

Tekla betyr forresten Heavenly Fame, så jeg kan jo håpe hun blir en himmelsk berømmelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Er ikke Tekla navnet på dragen (eller hva det er) i Brødrene Løvehjerte?

Gratulerer med valp forresten! Blir artig å følge med framover

Næh, er ikke ikke det Kattla eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Tekla navnet på dragen (eller hva det er) i Brødrene Løvehjerte?

Ja, det var det jeg også tenkte på da jeg hørt navnet! =) hihi..

Om dette med valg av valper.. jeg skjønner ikke hvordan man kan si noe særlig om dem enda jeg, de er jo helt nydelige alle sammen, på sin måte, så jeg kan ikke si noe om favoritter enda.. Heldigvis skal jeg ikke velge enda heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies også at Tekla var navnet på den første kvinnelige martyren. Syns det var kult jeg :)

Jepp, jeg synes også det var litt kult. Og om det blir Blazing i stamtavlenavnet hennes, blir hun på en måte en brennende martyr. Knis. :)

Er ikke Tekla navnet på dragen (eller hva det er) i Brødrene Løvehjerte?

Gratulerer med valp forresten! Blir artig å følge med framover

Ja, flere som gjør det. Jeg måtte sjekke opp hva den het, for ble plutselig i tvil selv, men som sagt her, het den Katla.

Du kan vel bestemme kallenavnet på hunden selv? det trenger vel nødvendigvis ikke å være stamtavle navnet.. eller ? :rolleyes:

Jepp, kan bestemme selv, hadde bare vært praktisk å ha samme navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt gøy med Dagros også da :Laugh:

Hahaha, ser for meg at jeg springer rundt på AGbanen og roper på Dagros :Laugh:

Men noen formeninger om fordeler/ulemper ved enstavelsesnavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ser for meg at jeg springer rundt på AGbanen og roper på Dagros :Laugh:

Du kan jo ikke kalle den dagros..! :shocked: hehe, nei vettu hva..! Synes ikke det er spesielt feminint heller jeg da..!

Nå får vi kanskje nye bilder imorgen , eller på onsdag! Og så skal vi nedover å se på dem på fredag, så da blir det garantert mange bilder! Det blir sinnsykt spennende! Gleder meg som en liten jente gjør til burdag eller julaften jeg..! Kiler i magen og greier..! Er det symptomer på valpesyke det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke kalle den dagros..! :shocked: hehe, nei vettu hva..! Synes ikke det er spesielt feminint heller jeg da..!

Nå får vi kanskje nye bilder imorgen , eller på onsdag! Og så skal vi nedover å se på dem på fredag, så da blir det garantert mange bilder! Det blir sinnsykt spennende! Gleder meg som en liten jente gjør til burdag eller julaften jeg..! Kiler i magen og greier..! Er det symptomer på valpesyke det kanskje?

Haha, neida. Blir nok ingen Dagros på meg, gitt. :icon_confused:

Og ja - det er helt klart valpesyke du lide av, HM. Ikke noe å bekymre seg for. :icon_redface::ahappy:

*Tar en liten gledesdans mens jeg venter på bilder.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke å ha noen favoritt blant gutta enda jeg, men det har jo kanskje med at jeg skal få en av de tre gutta da..! Så da vil jeg ikke ha noen favoritt før jeg vet hvem som er min, men jeg tipper jeg forelsker meg litt på fredag.. Tispe 2 synes jeg er veldig flott pga. av den mørke pelsen og nesa, men jeg synes Tispe 2 er så nydelig i tegningene sine..! hmm.. nei, de er en så nydelig gjeng at jeg klarer ikke så si så mye jeg..! Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja jeg har vært svak for tispe 1 hele veien, men faller mer og mer for tispe 2 også. Blir nok rimelig forelska i dem begge til fredag, tenker jeg. (Vær forbredt på bilde-bombe :Laugh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...