Gå til innhold
Hundesonen.no

Og vi venter på valpen


Helene

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar
Hah, litt selvopptatt? ;)

Neida. Men Bonnie var litt fint da. ;)

Selvopptatt? Neeeida ;)

Og jeg har aldri vært noen fan av Bonnie Tyler, og føler dermed ikke navnet faller heeelt i god jord her. :whistle: Vil du virkelig være tante til ei countrystjerne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ok da <_<

HvamedatdusmuglånernavnetBlazeda?*hviske*

Hihi, jeg vurderte å foreslå River Nova Blazing Taika, men synes Blaze er et noe maskulint navn. Kresen skal en være, nemlig. ;)

Takk for alle forslag! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg vurderte å foreslå River Nova Blazing Taika, men synes Blaze er et noe maskulint navn. Kresen skal en være, nemlig. ;)

Synes det var fint jeg, Helene! :whistle: Synes som jeg har sagt til deg før, at det er litt morrom med lange navn, så om noen har noen fine forslag til andre morsomme navn jeg kan sette sammen med Bono, gjere foran i kennelnavnet (Bono blir jo hverdagsnavn) men jeg er så dårlig på sånne navn som er flotte..!

Ja, vettu hva, jeg gleder meg så fryktelig til å få den lille krabaten hjem. Håper vi får lov til å komme ut helga rundt 20.- 21. selv om de ikke er helt tre uker gamle enda da..! Da blir det ihvertfall mye bilder! Jeg gleder me liksom ikke såå mye til å få en valp, selv om det også blir morro, men jeg gleder meg sånn til å få vår hund, min og sambo sin, som vi kan prege og jobbe med! Jeg gleder meg sånn til å gå agility, freestyle og spor og sånn jeg, det blir så gøy!

ah, skjønner ikke helt åssen jeg skal klare å vente så lenge, og i tillegg skal jeg gjennom en eksamensperiode først..! argh! :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fint jeg, Helene! ;) Synes som jeg har sagt til deg før, at det er litt morrom med lange navn, så om noen har noen fine forslag til andre morsomme navn jeg kan sette sammen med Bono, gjere foran i kennelnavnet (Bono blir jo hverdagsnavn) men jeg er så dårlig på sånne navn som er flotte..!

Ja, vettu hva, jeg gleder meg så fryktelig til å få den lille krabaten hjem. Håper vi får lov til å komme ut helga rundt 20.- 21. selv om de ikke er helt tre uker gamle enda da..! Da blir det ihvertfall mye bilder! Jeg gleder me liksom ikke såå mye til å få en valp, selv om det også blir morro, men jeg gleder meg sånn til å få vår hund, min og sambo sin, som vi kan prege og jobbe med! Jeg gleder meg sånn til å gå agility, freestyle og spor og sånn jeg, det blir så gøy!

ah, skjønner ikke helt åssen jeg skal klare å vente så lenge, og i tillegg skal jeg gjennom en eksamensperiode først..! argh! :shocked:

Langt navn? Da stemmer jeg for River Nova Beware of Bono Poika ;)

Og ja, jeg gleder meg enormt til å få min egen, lille prinsesse, men ser ikke fram til våkenetter, avføring og pirayatenner. Likevel klarer jeg knapt å vente. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var bra, beware of! :) noen flere som har slike forslag.. Han skal jo ikke være så farlig da..! Men jeg likte det veldig godt! =)

Nei, pirayatenner er ikke akkurat å foretrekke, noe jeg også både gleder og gruer meg til er det å gå tur rundt her, og ikke komme et skritt, for uansett så blir du stoppet av folk som synes valper er sååå nyydelige!.. ! Men men, jeg er jo forsåvidt glad i å småprate, men det blir ofte litt kjedelig når man skal prøve å øve på ting med valpen og fremmede unger kommer løpende..! hihi..!

Vel vel, nå gleder jeg meg til å se bilder, som forhåpentligvis oppdretter tar idag! :rolleyes: skal legge ut her, om vi får noen bilder og for lov å legge dem ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi må ha tollertreff med Millie og valpene! :D Vi skal på miljøtrening i Oslo i løpet av sommeren, så da kan dere henge dere på :P

Bilder av de små ligger i både min og HanneMarits blogg :)

valper2.jpg

Kull1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre hanner å velge mellom, eller Oppdretter har tre hanner å velge mellom til meg.. hehe..! Det blir vel vi begge som blir enige tenker jeg, her er ihvertfall noen bilder (flere kan dere se på min og Helenes hjemmeside som hun skrev tidligere) :

Hann1seksdagerSmall.jpg

hann2.jpg

hann3Small.jpg

De er jo ganske nydelige alle tre! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre hanner å velge mellom, eller Oppdretter har tre hanner å velge mellom til meg.. hehe..! Det blir vel vi begge som blir enige tenker jeg, her er ihvertfall noen bilder (flere kan dere se på min og Helenes hjemmeside som hun skrev tidligere) :

Hann1seksdagerSmall.jpg

hann2.jpg

hann3Small.jpg

De er jo ganske nydelige alle tre! :rolleyes:

Har den øverste mørkere nese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den øverste mørkere nese?

Ja, det har han! :) det er litt morsomt, så det blir spennende å se hvordan de ser ut etterhvert! =) den ene tispa har også mørkere nese. Jeg liker egentlig det best, men det er så vanskelig å si nå hvem som er flottest, for de er jo så nydelige alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har han! :) det er litt morsomt, så det blir spennende å se hvordan de ser ut etterhvert! =) den ene tispa har også mørkere nese. Jeg liker egentlig det best, men det er så vanskelig å si nå hvem som er flottest, for de er jo så nydelige alle sammen!

Jeg selv, foretrekker mørkere neser jeg da :D Men alle så jo utrolig flotte ut da. Gleder meg til å se flere bilder. For tollervalper er såå herlige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker i grunnen best mørke snuter selv, men det gjør hun som skal ha den andre tispa også, så mest sannsynlig blir det tispe 2 som kommer til meg. Hun er utrolig pent tegnet, men en del lysere enn de andre, så det blir veldig spennende å se hvordan hun utvikler seg. Bra tror jeg nok det blir uansett :)

Her er de to tispene:

Tispe1-1.jpg

Tispe 1

Tispe2-4.jpg

Tispe 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første tispa best, den minner meg om Millie. :)

Men men, jeg skal være tante uansett hvem du tar så. :)

Jepp, gjør i utgangspunktet det selv, men synes det er veldig pent med litt hvitt også. Nå må vi jo se hvordan de blir i gemytt og eksteriør før noe bestemmes da, og så er den endelige avgjørelsen opp til oppdretter. Heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, gjør i utgangspunktet det selv, men synes det er veldig pent med litt hvitt også. Nå må vi jo se hvordan de blir i gemytt og eksteriør før noe bestemmes da, og så er den endelige avgjørelsen opp til oppdretter. Heldigvis. :)

Jeg likte den tispe nummer to best jeg, hun har jo ganske lite hvitt på seg, Syns de bør ha såpass egentlig :) Jeg likte best hodeformen hennes, men det er jo veldig vanskelig å si nå. Dere skal vel også treffe dem en gang før det blir bestemt, og å da er det jo lettere å se hvilken valp man faller for..?

Vi likte forresten Decoy best allerede etter første bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den tispe nummer to best jeg, hun har jo ganske lite hvitt på seg, Syns de bør ha såpass egentlig :) Jeg likte best hodeformen hennes, men det er jo veldig vanskelig å si nå. Dere skal vel også treffe dem en gang før det blir bestemt, og å da er det jo lettere å se hvilken valp man faller for..?

Vi likte forresten Decoy best allerede etter første bildet :)

Ja, jeg synes også det ser ut til at hun har finere hode, men det kan jo fort forandre seg. "Oldemor" på Copperdream liker også best nr2, så jeg får vel stole på de som kan rasen ;)

Vi skal nok ned å hilse på mange ganger utover. Om en drøy uke skal vi ned første gang, så det blir spennende. De skal være hos mora helt til de er 9-10 uker gamle, så det blir nok en del turer for litt individuell sosialisering, tenker jeg.

Baltus ble plukket ut 15 dager gammel, så førsteinntrykk er kanskje ikke så gale... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den første tispa best, den minner meg om Millie. :)

Men men, jeg skal være tante uansett hvem du tar så. ;)

Ja, den minner meg også om Millie :) .

Valpenen var kjempe søte! Husker når vi hadde Toya og søsknene hennes når de var små. Kjempe koslig :) . Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den minner meg også om Millie :) .

Valpenen var kjempe søte! Husker når vi hadde Toya og søsknene hennes når de var små. Kjempe koslig :) . Lykke til videre!

Takk så mye for det. :) Koselig folk liker skrytebildene. :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...