Gå til innhold
Hundesonen.no

Og vi venter på valpen


Helene

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar
Så fine ;) Blir snuten til tispe 2 helt svart?

De sier så! =) Så Helene håper vel det tror jeg, om du ser på valpebilder av andre tollervalper, så er de ganske flekkete ¨på snuten i denne alderen, og de er helmørke i voksen alder. Så det er håp..! =) hihi

Ja, hann 1 er en bra kandidat, men det er jo de to andre også da, som Bono mener jeg, men men, vi får vente å se til i morgen! Da blir det spennende å se hvem som blir favoritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er skjønnhetene 2 uker gamle (i går)

tispe2.jpg

Tispe 2 - mest sannsynlig min herlige frøken. <3

wee min favoritt av de to ;) Hann 2 er også enda "favoritt". Blir spennende å se hvem som blir deres. Tenker dere gleder dere til å treffe de om noen uker når det er mer fart i dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Tispe 1 var bare sååå nydelig da, men resten var jo flotte de også. (tispe 1 er den store favoritten).

Så mørk og flott (jeg er ikke glad i for lyse og med for lyse)

Ja ikkesant! :P Der hører du Helene, hehe.

ogsåvardetdepuppeneigjenda*shocked*

:twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Må jo fortelle litt da, fra gårsdagen, jeg får ikke lagt inn bilder, for jeg er hos svigers i helga, og den pcen klarer ikke å formiske bildene.. Men det ligger bilder på både min og Helenes hjemmeside.

Det var et hus fyllt av dyr da, hun har 25 tror jeg hun sa, og det innebører katter, kattunder, hester, ponnier, hunder og selvfølgelig hundevalper..! Men det var veldig koselig. Valpene var vkne et par minutter innimellom, og på slutten tok vi dem med på stua, hvor de fikk krype litt rundt. Det var kjempegøy å se på dem altså! De er jo helt nydelige, og jeg må si jeg fant min favoritt. Lillian og Helene kalte ham Bono, så han er jo påen måte allerede blitt døpt, men det er jo oppdretter som bestemmer. Og så må vi jo se om han blir en fin valp gemyttmessig også da..! Jeg glder meg i hverfall til å se dem senere, når de er litt mer livlige!Det blir så gøy. Håper jeg får til å se dem en del ganger før juni når vi skal hente dem, for da kan jeg føle at han kjenner oss litt, og det er jo trygt.

Helene falt vel helt for tispe 2, som for kvelden ble hetende Blazie. Og Lillian, som har valpene hjemme hos seg (hun er forvert for tispa som har valpene) har vel falt mest for tispe 1, og hun skal nok hete Bluey.

Jepps, jeg må lese litt jeg nå, ikke bare hunde-greier som teller, må jo bestå eksamen også! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikkesant! :twitch: Der hører du Helene, hehe.

ogsåvardetdepuppeneigjenda*shocked*

:P

Enig i at det er pent med helt mørk snute, men hun er ikke så pent tegnet som tispe 2. Dessuten er det ikke jeg som bestemmer hvem av de to som kommer til meg, men sånn som det er nå, er jeg kjempefornøyd med at det er tispe 2 som blir min. Tispe 2 vil trolig bli som Iola og jeg klager ikke på det. :P

Masse bilder fra gårsdagens besøk ligger i galleriet på siden min. De er så store, så gidder ikke legge dem ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Huffa :twitch: *titte på bilder*

edit: Så herlige valpebilder :P De sovebildene var geniale, hihi. Virker som du har bestemt deg, så ikke så mye til tispe 1 :P

Når er det du henter valpetassen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er pent med helt mørk snute, men hun er ikke så pent tegnet som tispe 2. Dessuten er det ikke jeg som bestemmer hvem av de to som kommer til meg, men sånn som det er nå, er jeg kjempefornøyd med at det er tispe 2 som blir min. Tispe 2 vil trolig bli som Iola og jeg klager ikke på det. :twitch:

Masse bilder fra gårsdagens besøk ligger i galleriet på siden min. De er så store, så gidder ikke legge dem ut her.

smaken er som baken... delt i to.! Men nå er jo tollere utrolig flotte i og for seg :P Og syns da alle i det kullet var utrolig nydelige.

Og den Iola var jo bare lekker...

Nei, jeg gleder meg til å følge med på begge tollerne her inne. Uansett hvilken det blir på dere. Flotte er de uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa :twitch: *titte på bilder*

edit: Så herlige valpebilder :P De sovebildene var geniale, hihi. Virker som du har bestemt deg, så ikke så mye til tispe 1 :P

Når er det du henter valpetassen igjen?

Nei, ble ikke så mange bildene av tispe 1 ettersom Lillian har bestemt seg for at hun vil beholde henne. Da er det tispe 2 som blir igjen til meg. :P

Henter henne ikke før 10.juni mest sannsynlig. 7 uker igjen å vente, med andre ord.

smaken er som baken... delt i to.! Men nå er jo tollere utrolig flotte i og for seg :P Og syns da alle i det kullet var utrolig nydelige.

Og den Iola var jo bare lekker...

Nei, jeg gleder meg til å følge med på begge tollerne her inne. Uansett hvilken det blir på dere. Flotte er de uansett.

Hehe, takk for det. Jeg har alltid ment som dere at dess mørkere i pelsen og mørkere snute, jo penere, men nå har tispe 2 blitt mye mørkere enn hun egentlig var, og hun var bare helt til å spise opp irl. :P Ble nok litt forelska i går, ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel komme og hilse på når du får den? :twitch:

Har lyst på toller igjen jeg :P

Så klart du får! :P

Vi snakket vel kanskje om å møtes flere til sommeren, så da kan vel alle som vil møte de to nydelige! =) , ikke sant Helene?! ^_^

Hihi, selvsagt skal folk få treffe de røde torpedoene. :P Vi skal vel prøve å få til valpesosialisering i Oslo i løpet av sommeren, eller hur? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, kom til Oslo :ahappy:

Men jeg vil nok besøke deg litt oftere enn du vil :D

Tsst, bare å hive seg på bussen utover det. :P Og du kan jo bare komme på besøk til Tønsberg etter hvert også da.. Om du klarer ta toget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også komme på besøk til Tønsberg! :icon_confused::rolleyes: Er så glad i Tønsberg etter en bra fjortisperiode med kjekke gutter osv..! Hehe..! Neida, men Tønsberg er en veldig fin by, og jeg vurderte (vurderer fortsatt litt..) å flytte dit en gang, når jeg skal ha hus, barn, bil og hele den pakka der..! Og Bikkja har jeg jo fra før av! hihi.. Men men, kanksje vi ender opp på andre siden, nærmere svigermor og svigerfar(som til stadighet hart bursdag..) (intern.. :whistle: ) Vel vel..! Gleder meg ihvertfall til å ta en tur til Råde igjen snart, og ta flere bilder! Skulle bara hatt det speilreflekskameraet altså! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Tsst, bare å hive seg på bussen utover det. :P Og du kan jo bare komme på besøk til Tønsberg etter hvert også da.. Om du klarer ta toget :P

Tssholdkjeftenpåræ :icon_confused: Tog er no problem, hvor har du det fra da? :rolleyes:

Jeg og Ulrikke skal nok more oss litt! :whistle:

Edit: Og vi vil veeldig gjerne se gutten til Hanne M også! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også komme på besøk til Tønsberg! :icon_confused::rolleyes: Er så glad i Tønsberg etter en bra fjortisperiode med kjekke gutter osv..! Hehe..! Neida, men Tønsberg er en veldig fin by, og jeg vurderte (vurderer fortsatt litt..) å flytte dit en gang, når jeg skal ha hus, barn, bil og hele den pakka der..! Og Bikkja har jeg jo fra før av! hihi.. Men men, kanksje vi ender opp på andre siden, nærmere svigermor og svigerfar(som til stadighet hart bursdag..) (intern.. :whistle: ) Vel vel..! Gleder meg ihvertfall til å ta en tur til Råde igjen snart, og ta flere bilder! Skulle bara hatt det speilreflekskameraet altså! <_<

Hahaha, ja han og de bursdagene. :Laugh: Og selvsagt må du/dere komme til Tønsberg! Er jo ikke lange veien over fjorden når dere skal i bursdag!

Tssholdkjeftenpåræ :whistle: Tog er no problem, hvor har du det fra da? :rolleyes:

Jeg og Ulrikke skal nok more oss litt! :P

Edit: Og vi vil veeldig gjerne se gutten til Hanne M også! :P

Hehe, ja du får ta med deg henne også, så du har noen å prate med... Og om du skal være med på valpetreff i Oslo får du truffet Bono også, vøtt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...