Gå til innhold
Hundesonen.no

Og vi venter på valpen


Helene

Recommended Posts

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Om en halvtimes tid bærer ferden ned på valpebesøk igjen. De er akkurat en mnd gamle i dag, så skal bli moro å se dem. :icon_fun:

Bilder kommer nok i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo legge til at valpene var utrolig nydelige! Det var så gøy å se dem i går, for de var blitt så livlige. og mer lik hunder enn tidligere..! :) En av dem hadde til vane å bade litt i vannfatet fortsatt, og to av hannene var noen skikkelig rabagaster, mens den tredje hannen (hann2) ble døpt ferdinand for han var så lik den lille oksen som bare ville lukte på blomstene..! Han satt bare og tittet og så nydelig ut han..!

Jeg har også lagt ut noen bilder, og ikke mint videoer fra i går, så det er bare å titte! Men om dere er innom er det veldig hyggelig med en liten hilsen i bloggen eller gjesteboka, for å vite at dere har vært innom! =) (Http://pic7.piczo.com/hamahol/)

Ellers så er dette min favoritt..: 04-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo legge til at valpene var utrolig nydelige! Det var så gøy å se dem i går, for de var blitt så livlige. og mer lik hunder enn tidligere..! :) En av dem hadde til vane å bade litt i vannfatet fortsatt, og to av hannene var noen skikkelig rabagaster, mens den tredje hannen (hann2) ble døpt ferdinand for han var så lik den lille oksen som bare ville lukte på blomstene..! Han satt bare og tittet og så nydelig ut han..!

Jeg har også lagt ut noen bilder, og ikke mint videoer fra i går, så det er bare å titte! Men om dere er innom er det veldig hyggelig med en liten hilsen i bloggen eller gjesteboka, for å vite at dere har vært innom! =) (Http://pic7.piczo.com/hamahol/)

Ellers så er dette min favoritt..: 04-3.jpg

Får ikke opp noen bilder i bloggen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ok. Her er direktelink til bildene ;) Og enig med Hanne Marit - koselig med gjestebok/blogg-hilsen. :)

Takk, da fikk jeg sett de :)

De er jo så utrolig nydelige, finnes det noe søtere? :shocked::)

Så nå er det bestemt hvem som blir lille Bono ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre..! Skulle gjerne likt å visst det, men det er jo egentlig bra, for da får vi se litt mer hvordan valpene "er" før vi får vite hvem som blir vår. Så det får vi ikke vite før de er 7 uker. (Eller det gjelder bare hannene, tispene var det bare to av, Lillian ville ha en og Helene den andre, så da var det liksom ikke noe mer spørsmål om det..! Heldiggrisen..! hihi)

Anng. bildene, så er det i orden nå. Jeg flytta litt på dem på photobucket, og da funka det visst ikke på hjemmesiden, men nå er det fiksa igjen, så da er det bare å titte! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Så flott de er! :D Er vel ikke så lenge igjen nå. :D

Er fortsatt 4 uker til henting i morgen, men tiden går stadig fortere. =)

Så fin Tekla har blitt! Nå er navnet faktisk mye stiligere og :P

Tante er stolt! :D

Hihi, så bra. Du vender deg nok til det etter hvert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er jo bare såå nydelige! Er litt missunnerlig på Helene da, som har tid til å dra nedover, mens jeg bare må lese til eksamen....! <_< Men men, jeg får vel reise nedover tirsdag 22. tror jeg, for da er jeg ferdig med en av dem! :)

Gudrun (oppdretter) skal nedover i dag, så jeg venter spent på bildene hennes også jeg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...