Gå til innhold
Hundesonen.no

Og vi venter på valpen


Helene

Recommended Posts

Vi har vært på et handlerkurs men da uten hund :Laugh: Decoy var bare 7 uker når det var. Men heldigvis så er oppdretteren etterhvert ei dreven dame i utstilling så vi får hjelp av henne. Skal på heliomartreff dagen før så får nok noen siste gode råd før vi drar. Men det er bare valpeshow så det er jo ikke såå seriøst men alikevel. Litt greit å ha litt peiling :)

Hihi, ja jeg tror for mine nervers skyld at det er greit om jeg ikke er heelt forvirra inne i ringen. :Laugh:

Tror jeg får smiske litt med MartineH eller noe når vi skal på valpekurs, så kanskje vi kan få noen tips, evnt. et handlerkurs. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Nå er det kun en uke til vi skal hente lillle Bono, og det er jo enda kortere til Helene skal hente sin Tekla. Første valpen blir levert idag, så det blir utlevering spredt utover uka! Jeg gleder meg villt, og nå er nesten alt ting på plass, tror det eneste jeg mangler er valpegrinda (fra Biltema- som var utsolgt da jeg var der sist) og tannbørste og tannpasta, ellers så tror jeg det meste er i orden!

Det blir en litt nervepirrende uke dette her må jeg si! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...