Gå til innhold
Hundesonen.no

Og vi venter på valpen


Helene

Recommended Posts

Onsdag 04.04.07 ble det født fem plugger av noen tollervalper hos Kennel River Nova, og det ble da bestemt at både jeg og Hanne Marit her på forumet får valp. :wub:

Dette har vi venta lenge på, og nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i ventetiden, men det er jo ikke bare-bare, så tenkte å lage en fellestråd for oss, hvor vi kan pludre i vei når ventetiden blir for hard. puppeh.gif

Her er et bilde av den stolte mor og hennes små - og ja, de er nyfødte! (Kullet var på 423-505g ved fødsel, så rimelig stort kan man si)

Itana%20nybakt%20mamma.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Nå venter jeg ikke på valp lengre riktignok men jeg er dyktig på plundring :wub: Søte små byltene. Har du fått sett noe hodebilde/nærbilde av de det står mellom? Du har en lang tid foran deg, det er sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett begge tispene på webcam, men så ikke så mye dessverre. Skal høre om hun kan prøve å ta litt bilder i dag, for jeg er utrolig nysgjerrig. :)

Alle har hvitt på seg, og det synes jeg er veldig fint, bare det ikke blir for mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av tegningene kommer til å bli mindre etterhvert også. På ene hannen i "vårt" kull så smalnet blisset hans en god de. Men jeg er enig i at det ikke burde bli for mye hvitt. Blir spennende å se ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for det. Oppdateringer skal vi nok få til ;)

Oppdretter vil gjerne ha B-navn på dem, da det er et B-kull, men jeg klarer ikke helt finne et navn jeg liker på B, så skal prate med henne og se hva det blir til. :)

Hanne Marit sin blir trolig hetende Bono, men om de har bestemt seg 100% for dette enda, er jeg ikke sikker på.

Og bilder kommer så snart oppdretter og tispas fôrvert får tatt noen - og om to uker kommer det nok masse, for da skal vi kikke på dem for første gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. ;) Er ikke lett - jeg finner liksom ikke noen navn på B jeg føler meg helt komfortabel med. ;)

Får nok høre med oppdretter om det går greit for henne om jeg bruker et annet navn på henne til vanlig. Har liksom noen andre navn jeg "bestemte" meg for, for leeenge siden, og da er det vanskelig å tenke seg noe annet.

I kveld skal jeg se på dem på webcam igjen, så skal prøve å få noen bilder av dem samtidig. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. ;) Er ikke lett - jeg finner liksom ikke noen navn på B jeg føler meg helt komfortabel med. ;)

Får nok høre med oppdretter om det går greit for henne om jeg bruker et annet navn på henne til vanlig. Har liksom noen andre navn jeg "bestemte" meg for, for leeenge siden, og da er det vanskelig å tenke seg noe annet.

I kveld skal jeg se på dem på webcam igjen, så skal prøve å få noen bilder av dem samtidig. ;)

Men kan du ikke ta et av navnene du har valgt å sette noe på B foran? Litt vanskelig å komme med eksempel når jeg ikke vet hvilke navn du har tenkt på men kan ta Decoy som eksempel. Be my Decoy, Bad ass Decoy ;) Beautiful Decoy, Blue river Decoy, Battlefield Decoy etc. Det må da gå bra å gjøre det slik :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du ikke ta et av navnene du har valgt å sette noe på B foran? Litt vanskelig å komme med eksempel når jeg ikke vet hvilke navn du har tenkt på men kan ta Decoy som eksempel. Be my Decoy, Bad ass Decoy ;) Beautiful Decoy, Blue river Decoy, Battlefield Decoy etc. Det må da gå bra å gjøre det slik ;)

Jo, men nå er det trolig at navnene blir River Nova B..... Taika på tispene, og River Nova B..... Poika på guttene, da faren til kullet er Lauvstuas Pele Taikapoika ;)

Med andre ord blir Hanne Marits da hetende River Nova Bono Poika, og da passer det ikke fullt så godt med River Nova Beware of *plystre* Taika, River Nova Be my *plystre* Taika osv. ;) Men hey - vi finner en løsning. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå er det trolig at navnene blir River Nova B..... Taika på tispene, og River Nova B..... Poika på guttene, da faren til kullet er Lauvstuas Pele Taikapoika ;)

Med andre ord blir Hanne Marits da hetende River Nova Bono Poika, og da passer det ikke fullt så godt med River Nova Beware of *plystre* Taika, River Nova Be my *plystre* Taika osv. :whistle: Men hey - vi finner en løsning. ;)

Men hva med(bruker Decoy som eksempel, så håper det går greit):

Rover Nova beautiful Decoy of Poika? Blir kanskje litt lang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...