Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff


Toya

Recommended Posts

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Jeg regner med det skal være i Tønsberg? Jeg er overhode ikke kjent der, så hvor må noen andre finne ut B)

Hvis du er lite kjent, så skal jeg ta bussen og kan møte deg på endestasjonen. Jeg har en godt synlig Toller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er lite kjent, så skal jeg ta bussen og kan møte deg på endestasjonen. Jeg har en godt synlig Toller.

Jeg kommer med bil :( Satser på at hu jeg drar sammen med har litt mer peiling, hehe.

Men hvor skal man møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sant det. han er kjempeskjønn! Og litt småvimsete. hehe :o

-------------------

Men hva skal vi øve på til søndag (?) da? Enda mer bytrening?

Han blei jo bare sååå forelska i Joy da! :o Neida.. :(

Men.. veit ikke hva vi skal øve jeg.. Har egentlig ikke så mye å si siden jeg ikke har noe hund å ha med :o Men jeg regner med jeg blir med uansett hvis ikke det kommer opp noe helt plutselig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan vi godt bare gå i byen.. Men vi kan gå litt mer denne gangen i stedet for å sitte så mye stille :( Mona har hvertfall kjempegodt av det. Leke med andre hunder er liksom lett å få til ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, stemmer. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt.. Egentlig er lørdag en bedre dag. Men det blir vel vanskelig for de som jobber :(

Vi kan jo ta det enten tidlig (10-12-tiden) eller seint (kveld) eller så kan vi jo ta fylletrening :o Lære hundene og omgåes fulle ungdommer! Tror ikke vi får lite oppmerksomhet heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...