Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff


Toya

Recommended Posts

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Kan ikke alle bare møtes på togstasjon ellerno? Så venter vi der til de som kommer med toget har kommet fram også?

Er det noe sted å sette bilen på togstasjon? Koster det noe...? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle bare møtes på togstasjon ellerno? Så venter vi der til de som kommer med toget har kommet fram også?

Er det noe sted å sette bilen på togstasjon? Koster det noe...? ;P

Vi kan sikkert møtes på togstasjonen. Parkering er somregel gratis på søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff Søndag 28. Mai. Klokka 1300. Møtes på jernbanestasjon:

Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer

Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på )

Astrid: Tøff Toller

Tine- Labradorvalp/ 10 uker.

Heidi: Elwira - golden retriever

Marianne: Rikke - phalène

Tine: Nana - Border collie (Kanskje Simba også, blanding)

Cathrine: Mira - Bichon Frisé

Marie: Vesla - Strihåret dachs

Tenkte bare å oppsummere litt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :P hvor går du på da? har aldri kjørt tog med Elwira før, er det en egen kupe for dyr, eller skal vi sitte i den vanlige?

Ingen anelse... Bare spør konduktør før du går på. Jeg skal på i Sande.

Du må også betale barnebillett for hunder med mankehøyde over 40 cm. Noen konduktører driter i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det lov med hunder på buss?

Vi må jo ta bussen, eller finnes det noen vi kan sitte på med ?

Lov med hund på buss ja. koster barnebillett hvis den ikke er liten nok til å sitte på fanget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :D hvor går du på da? har aldri kjørt tog med Elwira før, er det en egen kupe for dyr, eller skal vi sitte i den vanlige?

Det står hvor det ikke er lov til å ha hund hen. tror det er enten de siste eller de første vognene. Ihvertfall på det som skal til konsberg så er det de første (tror jeg).

Men resten er det lov til å ha hund på. har ihvertfall ikke hatt no prob med det jeg :D

Også er det ikke alltid man må betaLE for hunden. jeg har bare betalt for Nana og Simba engang. ;)

OK takk.

Har nok plass til henne på fanget, spørs målet er bare om hu vil sitte stille på fanget ;)

Nana er litt mindre en misty tror jeg. og jeg må betale for hun på bussen. Men hvis du bærer hun når du skal inn på bussen er det ikke alltid man må ;)

Endret av ModVips: dobbelpost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...