Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff

Toya

Recommended Posts

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg må taste kode for å se de :P

Ok, da fikk jeg det ikke til, men på hjemmesiden min under bilder->hudensonentreff ligger de! ;)

Skrevet

F*en, jeg visste ikke om treffet idet hele tatt, hvorfor sa du ikke ifra Line??

:P

Fillern. ;)

Fordi jeg trodde du hadde sett det :P Sorry!

Skrevet

Ok, da fikk jeg det ikke til, men på hjemmesiden min under bilder->hudensonentreff ligger de! :P

De jeg fant var det snø på ;)

Skrevet

jeg ville også... DUMME DUMME JOBB!...

så ut som om dere koset dere masse ;)

neste gang så må jeg også få vært med! :P

Skrevet

Her var de helt fine..

Du får overnattingsbesøk av meg og Kaisa neste gang dere skal ha treff. Jeg vil også hilse på KO.. <_<

Skrevet

Prøv å ta det på en lørdag jeg ikke jobber neste gang.. <_<

Hyggelig at dere koste dere da;) Og heldige Chanell som fikk være med så mange forskjellige hunder.

Skrevet

og gjett hvem som har tatt flest bilder med kamera til Line da:p hihi.. Kjempe koselig tur fine bilder og vi må gjenta det!

Anette; Jaaa! Kjempe bra trenning får henne! og jeg som var så fornøyd da, med at hun løp liksom ikke vekk hvergang noen skulle snuse:p hihi...

Skrevet

Hvis du ser øverst, der er de fra i dag :)

Da må jeg være blind for de bildene som lå øverst på hjemmesiden din het "photosession" og var bare bilder av en tøff puddel på. Fant det du hadde skrevet i dagboka, men ikke bilder. Direktelink? er litt rar i hodet mitt idag virker det som :unsure:

Skrevet

Kjempefine bilder!

Detta var litt tøft. Peik "sneik" seg med den linselusa ^_^

*klippe bort bilde*

Hihi, ja :)

Skrevet

Hvis det er noen som vil ha flere bilder, så har jeg det, men kunne liksom ikke legge ut alle, hehe. Men kontakt meg på PM/mail/msn hvis dere vil ha flere!

Skrevet

det så innmari hyggelig ut! si i fra hvis det blir flere treff! jeg vil gjerne være med! Rikke trenger å være sammen med andre hunder! hun er ganske nervøs, men med slik trening blir hun bedre! :)

Skrevet

det så innmari hyggelig ut! si i fra hvis det blir flere treff! jeg vil gjerne være med! Rikke trenger å være sammen med andre hunder! hun er ganske nervøs, men med slik trening blir hun bedre! :icon_redface:

Bare å følge med på tråden, det blir sikkert fler treff :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
    • Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...