TineSimbaNana Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Da kan ikke jeg. For siden det er søndag går det ikke noen busser fra meg før klokka tre Kan du ikke sitte på med noen a ??
Toya Skrevet 25. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Kan du ikke sitte på med noen a ?? sikkert noen med plass,
mushi Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Da kan ikke jeg. For siden det er søndag går det ikke noen busser fra meg før klokka tre Ikke her heller, men jeg får fatter til å kjøre. Kan ikke du spørre noen venner/foreldre?
Heidihj Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Jeg kommer ikke med tog alikevel, mamma kjører meg. Men skal vi møte på togstajonen alikevel eller ossen blir det?
mushi Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Treff Søndag 28. Mai. Klokka 1300. Møtes på jernbanestasjon: Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på ) Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever Marianne: Rikke - phalène Tine: Nana - Border collie (Kanskje Simba også, blanding) Cathrine: Mira - Bichon Frisé Marie: Vesla - Strihåret dachs (Vicky: Timon - Snill labrabor-blanding) Skriver i parantes. Ei venninne av meg ville være med, men hun var ikke helt 100% enda.
Mirai Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Jeg kommer ikke.. Skal på fotballkamp i Drammen og har uansett ikke fått fikset kjøre
TineSimbaNana Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Jeg kommer ikke.. Skal på fotballkamp i Drammen og har uansett ikke fått fikset kjøre Strømsgodset? Den kampen begynner vell ikke før 18.00
goJJo Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 Jeg kommer ikke.. Skal på fotballkamp i Drammen og har uansett ikke fått fikset kjøre Usj, jeg hadde jo skikkelig lyst til å hilse på deg :/
mushi Skrevet 27. Mai 2006 Rapporter Skrevet 27. Mai 2006 ****. får jeg ikke fatter til å kjøre i mårra kan jeg ikke komme. orker ikke først sykle til faren min for å hente bikkja for så å gå ned til tønsberg. Skal spørre i mårra tidlig om han kan. hvis ikke jeg kan sitte på med noen som bor i nærheten av tolvsrød?
Mirai Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Strømsgodset? Den kampen begynner vell ikke før 18.00 Nei, juniorkamp Falk mot Skiold! Usj, jeg hadde jo skikkelig lyst til å hilse på deg :/ Ja, det var litt dumt Vi får ta det igjen en annen gang!
Toya Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 jeg og kommer.. mamma ville være med, og lurte fælt på om det kom noen på hennes alder... alder på dere?
mushi Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 fatter kjører! jeg kommer! Sjekka alder igår og alle er født mellom 82 og 90. Fatter ville være med igår, men da var det bare unge her, og nå har han andre planer- sorry toya.
Toya Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 fatter kjører! jeg kommer! Sjekka alder igår og alle er født mellom 82 og 90. Fatter ville være med igår, men da var det bare unge her, og nå har han andre planer- sorry toya. mamma vil jo ikke når det bare er ungfoler her
SoppenCamilla Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 fatter kjører! jeg kommer! Sjekka alder igår og alle er født mellom 82 og 90. Fatter ville være med igår, men da var det bare unge her, og nå har han andre planer- sorry toya. Bra du kommer!
TineSimbaNana Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Ta bare med mammaen din da... Kult det
Toya Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Ta bare med mammaen din da... Kult det ja kult ja... men vet ikke om mamman min vil med bare ungfoler
mushi Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 ja kult ja... men vet ikke om mamman min vil med bare ungfoler Det går så bra så! Tror jeg og ei annen var eldst Resten var bittesmå, men jeg tror vi skal greie å ta vare på henne. Hvis hun heller vil løpe i regnet får hun selskap av faren min hehe.
Toya Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Det går så bra så! Tror jeg og ei annen var eldst Resten var bittesmå, men jeg tror vi skal greie å ta vare på henne. Hvis hun heller vil løpe i regnet får hun selskap av faren min hehe. mamma er med hehe... løpe i regnet.. hva er faren din for en da? EDIT: jeg er faktisk 21... er du eldre enn det?
mushi Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 mamma er med hehe... løpe i regnet.. hva er faren din for en da? Han er helsefrik. MÅ løpe uansett vær hehe. Han går på ski i sørpe og jogger i orkan. Ingenting kan stoppe han. Ingenting kan få meg ut å jogge, så vi er vel ikke så like. *banne uten å bli sensurert* jeg er 19... men fatter er over 50!
Toya Skrevet 28. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Han er helsefrik. MÅ løpe uansett vær hehe. Han går på ski i sørpe og jogger i orkan. Ingenting kan stoppe han. Ingenting kan få meg ut å jogge, så vi er vel ikke så like. *banne uten å bli sensurert* jeg er 19... men fatter er over 50! haha...¨ så jeg er litt eldre med andre ord.,... og hvis henriette kommer fra drammen så er hu eldre enn meg igjen haha... minner meg om han læreren jeg hadde i gym det... Pål hytten... makan t gymoman skal man leite LEEENGE etter.... han bor på skoppum og er friluft og gym menneske...
mushi Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Jeg kan ikke skjønne meg på folk som løper når det er dårlig vær. Innimellom ser jeg en gutt på 13-14 gå på rulleski her i området. Merklig nok ser jeg han BARE når det høljer ned eller blåser som fan.
Tskk Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Jeg ventet en evighet på toget! Etter en halvtime på overtid så gikk jeg opp på stasjonen, og da sa hun at det var buss for tog, og bussen hadde gått for evigheter siden Teite kjerringa skulle hatt et skilt utenfor stasjonen der hun opplyste om at det var buss for tog! Jaja ;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar