Tskk Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 ok... da starter vi sånn liste.... kopier og sett på navnet ditt treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker.
Heidihj Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Skal du ta tog?? Ja, regner med det, blir du med?
Heidihj Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 ok... da starter vi sånn liste.... kopier og sett på navnet ditt treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever
Toya Skrevet 23. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på :angry: ) Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever
SoppenCamilla Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Thereseeeeeee: Du førte jo på to hunder hos deg, og da kunne ikke jeg føre opp enda en, når jeg skal ha en av dine Da ville jo alle bli innstilt på at jeg skulle ha med en, også hadde jeg ikke det! :angry:
Marianne&Java Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på ) Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever Marianne: Rikke - phalène
TineSimbaNana Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på ) Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever Marianne: Rikke - phalène Tine: Nana - Border collie (Kanskje Simba også, blanding)
goJJo Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på ) Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever Marianne: Rikke - phalène Tine: Nana - Border collie (Kanskje Simba også, blanding) Cathrine: Mira - Bichon Frisé
TineSimbaNana Skrevet 23. Mai 2006 Rapporter Skrevet 23. Mai 2006 Ja, regner med det, blir du med? Jepp. jeg vet til Fredag om jeg kan. Kan nok ganske sikkert :angry: Hvis det ikke er konf. til kusina mi da. tror ikke det,
Line_ Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Blææ, det er Olso Hundeshow i helgen Ellers skulle jeg gjerne vært med!
M.J Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Kan jeg kanskje være med jeg og? Hvilket klokkeslett blir det? (Er det ikke den 28. på søndag forresten?)
Tskk Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Er det noen som kan komme med klokkeslett og sted? (Helst ikke så langt unna togstasjonen)
Toya Skrevet 24. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 skal vi si klokka to på søndag? tenkte litt på de som må ta tog også
Tskk Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Passer for meg ihvertfall! Nå mangler vi bare møtested.
M.J Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Jeg tror jeg kan klokken 2. Bare skriver meg på lista jeg.. treff 25 mai , søndag, tbg : Therese : Toya og Ruby - langhår collie og schæfer Camilla: hundeløs du låner jo enten toya eller Ruby.. ikke hundeløs... ( toya som har ført på ) Astrid: Tøff Toller Tine- Labradorvalp/ 10 uker. Heidi: Elwira - golden retriever Marianne: Rikke - phalène Tine: Nana - Border collie (Kanskje Simba også, blanding) Cathrine: Mira - Bichon Frisé Marie: Vesla - Strihåret dachs
Marianne&Java Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 kl 2 er fint! da sier vi det! søndag 28.mai!
mushi Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Møtes samme plass som før? På narkotorget? Eller skal vi møtes på jernbanen, siden så mange kommer med tog som ikke er kjent..
Marianne&Java Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 er sikker greit å møte ved jernbanen. trenger jo ikke akkurat å bli der!
Tskk Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Møtes samme plass som før? På narkotorget? Eller skal vi møtes på jernbanen, siden så mange kommer med tog som ikke er kjent.. Jeg er ihvertfall kjent i Tønsberg
goJJo Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Om det blir så seint som klokka to kan ikke jeg. Skal være tilbake og på jobb klokka fire igjen :/
TineSimbaNana Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Hvis jeg skal så skal jeg sitte på med henriette, hun skal ha med Emma
Heidihj Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Klokka to passer helt supert for meg Da tar ikke du toget da TineSimbaNana?
TineSimbaNana Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Klokka to passer helt supert for meg Da tar ikke du toget da TineSimbaNana? Nei ikke tog.. Hvis vi skal så fikk jeg sitte på med Henriette..
TineSimbaNana Skrevet 24. Mai 2006 Rapporter Skrevet 24. Mai 2006 Tskk? Skal du ha meg Bc din eller ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar