Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff


Toya

Recommended Posts

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Vel, om folk kommer eller ikke kan de avgjøre selv, men imorgen skal jeg og Guro på melsom, gå en tur i stranda, trene AG(Utstyr der borte) og litt ringtrenning, de som vil komme er hjertlig velkommene, det går buss 10 min over hver time altså 10.10, 11.10, 12.10,13.10 osv osv... De som vil ta bussen må si at de skal gå av på melsom vgs...

Oppmøte tid ( :) ) Klokken 13.00

Håper at det kommer noen:)

EDIT: Har ikke data mer idag, men håper at det kommer noen:) Vi er der garantert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta et annerledes treff neste gang? At vi f.eks møtes i Tønsberg på bussholdeplassen (rutebilstasjonen), og så kan vi dele oss 3 og 3, eller 2 og 2, og så trene på å gå pent i bånd i byen? Det er dumt av oss å bare la dem rase rundt hver gang de ser hverandre. Jeg vet at Mona hvertfall trenger trening i å gå pent sammen med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hundene har godt av den treningen. Litt oppmerksomhet er jeg uansett vant til å få når jeg går rundt med Mona.

Menneh.. Skal vi ta det neste lørdag, hvordan passer det for dere? Altså 13. Da har jeg Kristina og Lunah på besøk også :) Så kan vi dele oss og gå litt rundt i byen og trene på at de skal kunne slappe av og ikke bry seg om folk (Mona er heldigvis mynde og driter i folk, men det er god trening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres greit ut.. Misty trenger så mye sosialisering og trening som mulig.

Bare jeg får fartet rundt sammen med noen som er kjent i tønsberg .. hehe, for det er IKKE jeg .

Kan du ta bussen til Tønsberg med henne og gå av på Farmandstredet/rutebilstasjonen da? :) Det tar vel ca. 40 min med buss fra Horten til Tønsberg, litt avhengig av hvor du går på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta bussen til Tønsberg med henne og gå av på Farmandstredet/rutebilstasjonen da? :( Det tar vel ca. 40 min med buss fra Horten til Tønsberg, litt avhengig av hvor du går på.

Ja, det kan jeg. Men tror jeg må ta noen by busser for å trene henne litt til det. KAn ikke akkurat si at Misty er værdens tøffeste når det gjelder nye ting .... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know :(

Er ikke det at hu skrikersom er et problem. Problemet er ofte at hu prøver å løpe vekk .. Men hu tar det jo piano i bil, så buss er vel heller ikke så skummel... Det eneste er vel alle folka på bussen..

Makan te nærvevrak som Misty kan man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken ett er greit. Da tar vi tolvbussen hjemmefra tenker jeg, bedre med lørdag for da går det faktisk buss.. Det gjør det ikke på søndager før klokka ett eller to. Nok om det.

Er det greit for alle at vi møtes klokka ett på torvet forran Farmandstredet da? Det hvor fontenen er, bassenget eller hva jeg skal kalle det. De som ikke vet hvordan de kommer seg dit kan si ifra, og så kan jeg og Kristina møte deg/dere ett annet sted :) Som f.eks jernbanestasjonen eller rutebilstasjonen.

Her er de som kommer, kopier listen og skriv deg selv på. Greit å ta med hundens alder og kjønn slik at vi f.eks kan ta to hormonelle hannhunder vekk fra hverandre.

Kristina - Lunah, OES

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...