Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestfold treff


Toya

Recommended Posts

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Hei. Første innlegg her inne. Har snakka med julie og jeg kommer jeg :)

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd.

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd.

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd.

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag)

Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag :D hehe.. frista sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mulig vi kan bli med også, må høre med min samboer er Sandefjord - Brann på fotball stadion, og han er suportert til de 1000! Jeg har isåfall veldig lyst og da blir isåfall Buffy med :-)

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd.

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag)

Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn

Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Eller Chanel . litt usikker Whippet tispe på 5 måneder

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd.

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag)

Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn

Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Eller Chanel . litt usikker Whippet tispe på 5 måneder

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd.

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag)

Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn

Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??)

Camilla - Joy, stor, stygg, undersosialisert schäfertispe på 4 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det jo ut til at vi blir en del, uansett om alle kommer eller ikke :D Har prøvd å sette hundene litt etter alder og kjønn her.

Tisper

Valper

Therese - Ruby, collie ca 2,5 mnd

Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd

Lill - Chanel, litt usikker Whippet tispe på 5 mnd

Unghunder

Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd

Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??)

Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd

Voksne

Camilla - Joy, stor, stygg, undersosialisert schäfertispe på 4 år

Hanner

Unghunder

Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 mnd

Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag)

Voksne

Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år.

Litt etter hva Lill og Therese tar med seg så ser det ut til at vi blir et par valper, noen unghundtisper + to unghundhanner, samt to voksne hunder, en hann og en hunn. Så i denne gjengen er det altså bare den voksne tolleren som er "stabil" eller hva jeg skal kalle det. Jeg står fortsatt ved forslaget mitt om å dele oss... For at alle skal få gått med alle kan vi heller møtes etter f.eks 15-20 min samme og bytte litt på gruppene.. Og er det noen hunder som absolutt ikke går sammen så slipper de selvfølgelig det.

Her er værmeldingen for i morra:

I dag og morgen: Kysten: Nordvestlig bris, på kysten stedvis liten kuling 12 m/s og forbigående dreiende sørvestlig om ettermiddagen. Lokale regnbyger. Perioder med pent vær. Indre strøk: Overveiende vestlig bris. Lokale regnbyger. Perioder med pent vær.

Det jeg tror kunne vært lurt, var hvis Peik er rolig i byen og grei med valper, at han går sammen med valpene.. Spesielt hvis valpene er usikre så trenger de en voksen hund å gå med, ikke en unghund. Dette er selvfølgelig bare forslag, men vi får se det an i morgen, kan jo hende han ikke liker valpene for alt jeg vet :P

PS: Jeg prøver ikke å bestemme, bare komme med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror kunne vært lurt, var hvis Peik er rolig i byen og grei med valper, at han går sammen med valpene.. Spesielt hvis valpene er usikre så trenger de en voksen hund å gå med, ikke en unghund. Dette er selvfølgelig bare forslag, men vi får se det an i morgen, kan jo hende han ikke liker valpene for alt jeg vet :D

PS: Jeg prøver ikke å bestemme, bare komme med forslag.

Peik er veldig fin i byen. Det med valper kommer ann på dagsformen. Han kan være litt smågretten hvis ryggen hans er vond, og det finner jeg ikke ut før i mårra. Vi får ta det når vi kommer dit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, været er kjempeflott! Så nå sitter vi bare og venter på bussen vi skal ta om en time ;)

Bussen min går om en halvtime. Må ta 3 forskjellige busser hver vei for å få henta bikkja <_< Kjipt å avskilte bilen. Går ut om en halvtime. Er vel i byen 1220 regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vet ikke om alle har reist på treff, men lurer på om vi kan være med vi også?

Meg Cindy, med KO tispe 21 mnd., snill og grei, bryr seg ikke med fremmede folk eller hunder, men trenger sårt miljøtrening.

Om mulig så blir også en kompis med, han har en ung KO hann, også snill og grei både med folk og hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vet ikke om alle har reist på treff, men lurer på om vi kan være med vi også?

Meg Cindy, med KO tispe 21 mnd., snill og grei, bryr seg ikke med fremmede folk eller hunder, men trenger sårt miljøtrening.

Om mulig så blir også en kompis med, han har en ung KO hann, også snill og grei både med folk og hunder.

Bare å komme! Så morsomt, alltid hatt lyst å møte en KO live;) hehe... Som sagt møter vi opp ved den store fontenen! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

har alle kommet vel hjem nå?

Takk til alle sammen for et flott treff. Det var koselig å møte så mange herfra og jeg syntes det var hyggelig at alle hundene gikk så bra sammen også, både små og store.

Er det greit for alle at jeg legger ut samlingsbildet fra torget her?

Her er tre bilder fra idag:

Mona

Mona igjen

Og en utrolig sjarmerende puddelgutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geit for meg ;)

Bilder er kjempekoselig! :P

Hadde det veldig hyggelig idag og bikkja var übersliten da jeg endelig kom hjem igjen. Møtte mennesker jeg aldri har sett før, og fikk hilst på nye hunderaser, som alltid er stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...