Marianne&Java Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 da kan jeg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg kan også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Da kan jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 da kan jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg kan nok jeg og, men det blir uten Joy, men kanskje jeg kan låne en av Lill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 virker jo som om det er mange som kan! hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Vi vil å.. hvis jeg kan.. hvor er dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Vi vil å.. hvis jeg kan.. hvor er dette??? altså jeg kan men spørs om mamma kan kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 altså jeg kan men spørs om mamma kan kjøre Det er ikke sikkert mamma kunne kjøre meg heller, men vi kunne jo ha tatt toget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg regner med det skal være i Tønsberg? Jeg er overhode ikke kjent der, så hvor må noen andre finne ut B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 nå til søndag kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg regner med det skal være i Tønsberg? Jeg er overhode ikke kjent der, så hvor må noen andre finne ut B) Hvis du er lite kjent, så skal jeg ta bussen og kan møte deg på endestasjonen. Jeg har en godt synlig Toller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Hvis du er lite kjent, så skal jeg ta bussen og kan møte deg på endestasjonen. Jeg har en godt synlig Toller. Godt synlig og veldig SØT toller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Godt synlig og veldig SØT toller! hehe sant det. han er kjempeskjønn! Og litt småvimsete. hehe ------------------- Men hva skal vi øve på til søndag (?) da? Enda mer bytrening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Hvis du er lite kjent, så skal jeg ta bussen og kan møte deg på endestasjonen. Jeg har en godt synlig Toller. Jeg kommer med bil Satser på at hu jeg drar sammen med har litt mer peiling, hehe. Men hvor skal man møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg kommer med bil Satser på at hu jeg drar sammen med har litt mer peiling, hehe. Men hvor skal man møtes? hehe! skal ikke være for sikker på det altså! vi finner nok fram! er ikke heeelt ukjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 hehe sant det. han er kjempeskjønn! Og litt småvimsete. hehe ------------------- Men hva skal vi øve på til søndag (?) da? Enda mer bytrening? Han blei jo bare sååå forelska i Joy da! Neida.. Men.. veit ikke hva vi skal øve jeg.. Har egentlig ikke så mye å si siden jeg ikke har noe hund å ha med Men jeg regner med jeg blir med uansett hvis ikke det kommer opp noe helt plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 For min del kan vi godt bare gå i byen.. Men vi kan gå litt mer denne gangen i stedet for å sitte så mye stille Mona har hvertfall kjempegodt av det. Leke med andre hunder er liksom lett å få til ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Lørdag er egentlig bedre enn søndag hvis det er snakk om bytrening, for det er ikke akkurat mye mennesker i tbg på en søndag, og i værtfall hvis det er smådårlig vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ah, stemmer. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt.. Egentlig er lørdag en bedre dag. Men det blir vel vanskelig for de som jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Ah, stemmer. Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt.. Egentlig er lørdag en bedre dag. Men det blir vel vanskelig for de som jobber Vi kan jo ta det enten tidlig (10-12-tiden) eller seint (kveld) eller så kan vi jo ta fylletrening Lære hundene og omgåes fulle ungdommer! Tror ikke vi får lite oppmerksomhet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Hva med bare å gå pent i bånd rundt andre hunder? MÅ jo ikke være masse mennesker vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 for min del er det samme hva vi gjør! blir mest med på gunn av det sosiale! vi kan jo bare gå en tur å da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Det er ikke sikkert mamma kunne kjøre meg heller, men vi kunne jo ha tatt toget da Jepp.. hvis jeg kan så kan vi ta tog sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Jeg har også lyst til å være med, men valpen er kun 10 uker da. Så det hadde nok blitt en altfor lang dag for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar