Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Er bare gelatinen som ikke er blitt rørt ordentlig ut. Går helt fint, det eneste som skjer er at man vil få gelantinklumper innimellom :)

 

Den var flytende, også var det skum på den så jeg silte den. Sto litt til i kjøleskapet, og da var den plutselig sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

8 minutter siden, Siri skrev:

 

Et litt ehhhh... distansert forhold liksom :lol: 

 

Nå spiser jeg klementiner etter å ha vært på sparktur med hundene. Det var ikke gnistrende føre, for det har kommet litt for mye snø til det, men det gikk da greit like vel :) Det er så himla vakkert med all denne snøen :ahappy: Jeg blir helt euforisk av det :ahappy:

Siri Guldseth sitt bilde.

Siri Guldseth sitt bilde.

Littegrann, men da har vi det hyggelig når vi først er sammen da :lol:

Masse snø er vakkert! Med fine motiver og da :wub: 

Snøscooter mannen her har gått bananas og lagd løyper overalt, jeg digger den mannen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Harly hadde sovet i dag så skrek han til når han reiste seg, ville heller ikke legge full vekt på høyre bakfot med en gang. Flaks i uflaks så hadde vi time til behandling i kveld ettersom jeg har synes at "noe ikke har stemt helt" den siste tiden. 

Stakkars lille hund så vondt han hadde. Låsning i lenden og øm i hele korsryggen, i tillegg var det noen ømme muskler i nakken som han fikk behandlet hos osteopat høsten 2016. I morgen skal vi til vet å få smertestillende, sånn at han får bedre effekt av behandling. Lille vennen :heart:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Den var flytende, også var det skum på den så jeg silte den. Sto litt til i kjøleskapet, og da var den plutselig sånn 

Det skjer av og til at et er vanskelig å få rørt ut gelantinen ordentlig, men vet ikke hvordan det kan ha så mye med at du silted den Da burde jo klumpene blitt borte... 

Kaken blir nok god uansett :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at bikkja hadde ressursforsvar for meg ovenfor andre hunder. Men at det også kunne gjelde for mennesker slo meg ikke en gang...(burde ha ant det, men tanken streifet meg ikke en gang) Vi hadde besøk av søsteren min og baby på 6 mnd. Hun er helt okey med han, for han er så liten og gjør ikke så mye ut av seg. Så hun satt å så litt på han, slikket han litt på hodet og lå ved siden av søsteren min og sov, mens hun hadde baby på fanget. Og hun ville leke med han når han lå på gulvet. Men så skulle jeg ha han på fanget, og det var IKKE greit. Jeg så at hun ble litt rar, og 2 sekunder senere kom hun mot oss i en rasende fart med tenna på tørk. Jeg fikk stoppet henne med albuen og avverget det hele. Men vi fikk oss en støkk. Med en gang søster fikk baby tilbake, var alt greit igjen:ermm: makan til sær hund med SÅ mange issues altså. Så mange ting å ta hensyn til hele tiden. Jeg kjenner jeg er en smule lei for å være ærlig. Men så hadde jeg jo aldri klart å gi henne fra meg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Det skjer av og til at et er vanskelig å få rørt ut gelantinen ordentlig, men vet ikke hvordan det kan ha så mye med at du silted den Da burde jo klumpene blitt borte... 

Kaken blir nok god uansett :)

Da er det greit. Skjønner meg ikke på gelé :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er matfamilie. Det å leve uten stekeovn er ikke et alternativ. Så i kveld, etter middag (som måtte lages alternativt siden stekeovnen døde) dro vi ut og sprengte mastercardet. 

Så nå er ny ovn installert. Og det blir middag i morra også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stine skrev:

Tidlig ferdig på jobb idag, så gikk en time på ski med Tuva når vi kom hjem før vi dro og hentet Trym :heart:  Det blir ikke så seint i morra heller, så da kan de være hjemme. Tror Tuva gleder seg litt til det :teehe: De skal få være med til Stavanger på mandag begge to da :) Så kommer C hjem på tirsdag eller onsdag, men på onsdag drar jeg på rundtur i Trøndelag og Møre og Romsdal :lol: Får se han på fredagskvelden og lørdag før han drar avgårde igjen på søndag, blir ikke lei hverandre da :aww:

Skal jeg sette på kaffen eller? :aww::lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, mushi skrev:

Jeg har jo ikke et valg så da blir det å betale de 200 kr da. Bidrar jeg ikke blir jeg "hun sære" som ikke bidrar til fellesskapet og bla bla bla. 

Himla kjipt... 

30 minutter siden, Stine skrev:

Littegrann, men da har vi det hyggelig når vi først er sammen da :lol:

:lol: 

Sitat

Masse snø er vakkert! Med fine motiver og da :wub: 

Masse snø er digg :D Spesielt når den ikke er kram :lol: Og takk :ahappy:

Sitat

Snøscooter mannen her har gått bananas og lagd løyper overalt, jeg digger den mannen! :D

:lol: 

Akkurat nå, enna skrev:

Vi er matfamilie. Det å leve uten stekeovn er ikke et alternativ. Så i kveld, etter middag (som måtte lages alternativt siden stekeovnen døde) dro vi ut og sprengte mastercardet. 

Så nå er ny ovn installert. Og det blir middag i morra også. 

Enkelte ting MÅ man faktisk bare ha... 

Akkurat nå, Poter skrev:

Akkurat vært på en skitur. Så glad i felleskiene mine!! 

En genial oppfinnelse :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Snoffe said:

Men puddelen passer jo til alt og alle, de er jo nesten like bra som doodlene :aww:

Min fungerer ypperlig til hønsejakt og som ankelbiter. ønsker man seg vakthund, vel den kan det å :aww:

 

Var inne å så at de ikke har trekt penger fra kontoen min for november og desember. Enda alt var i orden på avtalegiroen i nettbanken min. Og det var i november at det ble endringer.. har virkelig ikke lyst å bruke morgendagen på å snakke med agria, for så å bruke resten av dagen på å fikse i nettbanken. Planen var å hvile i morgen.

Hadde det ikke vært for at jeg trenger forsikringer med tanke på Casper så hadde jeg byttet..

Er det ikke det at du har en øvre trekkgrense inne i nettbanken din, som agria har lov å trekke? Og etter det fikk Melvin så ble beløpet høyere enn trekkgrensen som er lagt inn? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mld fra ei venninne som lurte på om jeg ville være forloveren hennes. Jeg er så klart rørt over at hun velger meg, men vi har hatt lite kontakt det siste 1,5 året og jeg føler egentlig vi har gått over til å være mer bekjente. Jeg føler meg veldig sær som rett og slett blir stressa av det istedet for å bli glad :P Jeg er virkelig ingen party-planlegger og å holde tale er så langt utenfor komfort-sonen min at jeg blir kvalm bare ved tanken :lol:

Har jeg blitt sær eller? Hva kreves forresten av en forlover? Skal man betale utdrikningslag og sånt selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Er det ikke det at du har en øvre trekkgrense inne i nettbanken din, som agria har lov å trekke? Og etter det fikk Melvin så ble beløpet høyere enn trekkgrensen som er lagt inn? :) 

Jeg endret den, så den var høy nok. Vet ikke hva som har hendt, men alt i min nettbank var i orden. Så de har bare ikke trukket meg. 

Foreløpig er alt i orden nå, men tørr ikke helt tro det før neste trekk :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snoffe said:

Jeg endret den, så den var høy nok. Vet ikke hva som har hendt, men alt i min nettbank var i orden. Så de har bare ikke trukket meg. 

Foreløpig er alt i orden nå, men tørr ikke helt tro det før neste trekk :P

 

Åå, nei da vet jeg ikke :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Åå, nei da vet jeg ikke :P

 

Jeg aner heller ikke hva som har hendt :P

 

-----

Vi jobber og jobber med å stå fint og ha det gøy samtidig :P ikke veldig lett for en som enten spinner rundt eller sover :lol: men vi blir flinkere og flinkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringt IF i dag å hørt hva som skjer siden forsikringen ikke ble trekt 1.januar  litt dumt om jeg kjører rundt uten forsikring liksom.. det var visst pga trafikkavgiften. Da starter ikke trekket opp før 01.02. Og siden de ikke trekker denne mnd så må jeg betale 300 kr mer i mnd frem til det jeg skulle ha betalt denne mnd er dekket.. rar måte å gjøre det på, men men. Da hadde jeg litt ekstra penger denne mnd da:lol: så syns han mannen det var litt rart at jeg hadde forsikring på både bil og hund, men ingen på meg selv, så da fikk han solgt meg personforsikring også:aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på om det blir natt nr tre med å stå opp hele tiden fordi valpen må på do. Dyrlegen ga ham kortison (ante ikke at det var et alternativ ved diare) og fra sprøyta ble satt og til han bæsja igjen gikk det ni timer. Litt forskjell på at han i mårrest måtte bæsje en gang i timen! Håper virkelig stakkaren kan få en rolig natt og systemet få hvile litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sur! Samboeren skulle ta med en Chilli cheese burger til meg fra burger king, noe av det beste jeg veit om. De stenger ti, han var der halv også har de låst dørene?! Flere som prøvde å komme seg inn, men nei. Der var det låst! 

Er bare en burger, men gleda meg så fælt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
5 timer siden, Line skrev:

Om du ikke skal bruke den til noe annet enn å ta lukten så trenger du ikke å vanne det ut, bare slå en klunk i et lite glass :) 

 

Hjemme. Denne uka har bare vart i tre dager (arbeidsdager), men den har vært lang :P Godt det snart er helg!! Og så fikk vi vite at vi får nye timeplaner IGJEN - meh..

Takk! Litt stressa, for det var visst 7% jeg hadde kjøpt :P Nå står det ihvertfall en skål i kjøleskapet, og forhåpentligvis fjerne det lukta. 

4 timer siden, Ulrikke skrev:

Jeg skulle ALDRI ha puddel... Nå er jeg på nr. 2 og 3 :P

 

Men jeg skal aldri ha puddel :aww: Skal ha belger og etterhvert en annen rase, og når jeg blir gammel skal jeg ha en kul ag-cocker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...