Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

18 minutter siden, rosinbolle skrev:

Huff, en av naboene mine fikk et illebefinnende i går, og jeg og ei til hjalp kona med førstehjelp til ambulansen kom. Jeg lurer sånn på hvordan det gikk med ham. Kan jeg kjøpe dem en bukett blomster og spørre hvordan det er med ham,  eller blir det feil når jeg ikke vet hvordan det gikk? Jeg skulle ønske det var mer jeg kunne gjort for dem, man føler seg ganske maktesløs når man står oppi det til ambulansen kommer. Håper virkelig at det ikke var for alvorlig og at det gikk bra. 

Det er lov å kjøpe blomster :) Men for en ekkel opplevelse, huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Uno er i hundebarnehage i dag, selv om jeg er hjemme. Han trenger å få være i flokk, og han trenger å trene på å være borte fra oss. Men det var rart for mammahjertet å gå fra ham når han satt og peip i fremmed bilbur...

Jeg hadde tusen planer for hva jeg skulle bruke dagen til, men da jeg kom hjem sovna jeg på sofaen. Nå har jeg en litt sånn merkelig følelse jeg ikke helt kjenner igjen, lurer på om de kaller det overskudd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Pixie skrev:

Uno er i hundebarnehage i dag, selv om jeg er hjemme. Han trenger å få være i flokk, og han trenger å trene på å være borte fra oss. Men det var rart for mammahjertet å gå fra ham når han satt og peip i fremmed bilbur...

Jeg hadde tusen planer for hva jeg skulle bruke dagen til, men da jeg kom hjem sovna jeg på sofaen. Nå har jeg en litt sånn merkelig følelse jeg ikke helt kjenner igjen, lurer på om de kaller det overskudd :D

Bare et lite spørsmål, hvorfor trenger han å være i en flokk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

:hug: blomster og høre hvordan det går er helt innafor!  

:hug: 

2 timer siden, Snoffe skrev:

Det er lov å kjøpe blomster :) Men for en ekkel opplevelse, huff.

Da blir det blomster, får mannen til å kjøpe på vei hjem fra jobb. Jeg er bare sjeleglad for at han pusta da vi var der. Huff. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mokken skrev:

Herregud.  Har ikke komt til frokost en gang, og det eneste som står i hodet på meg er kake! :drool: Satser på at det går over, eventuelt får jeg bake senere.... :P

Åh, jeg vil og ha kake! Får se hva de har på butikken etterpå... Jeg har jo vært så flink med jobbing på kveldene, at jeg må jo belønne meg litt også!

Og apropos samme, så er jeg litt usikker på om jeg orker å skrive i kveld. Jeg har skrevet og jobbet med den hver dag siden torsdag, og skal sende den til veiledning i morra. Ok, jeg kan kompromisse - jobbe med den, men fra sofaen, og gå gjennom det jeg allerede har skrevet heller enn å skrive videre :aww:  Så kan jeg spise kake etterpå :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, maysofie skrev:

Endelig har ballen begynt å rulle hos NKK angående Keo, nesten 3mnd etter hendelsen og 2 purringer senere. Vil bare bli ferdig med dette, jeg.

Kan jeg spørre hva det gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jo! Det som skjer på radioen om morgenen må ha samme rekkefølge hver dag, ellers blir jo alt bare rot! :shocked:

Ja, ikke sant? Man kan jo ikke bare endre på ting? Det var jo ille nok at de endret på jingelen sin :o 

6 timer siden, JeanetteH skrev:

Jeg fant ut av det, det har tydeligvis vært en rundt huset og løsnet på noen gamle ledninger hos meg og naboen. Beviset lå midt på terrassen i hele rekken. Vakthunden sin det som varsler ved å logre :P:lol: Bare ikke prøv banke på, DA er det krise :lol: 

:lol: 

5 timer siden, Turb skrev:

Kan rapportere om tåke, men på vei til å bli sol på Øvre Romerike iallefall :) 

Det ble strålende sol innen vi kom oss avgårde :D. Fikk med en kollega for hun skulle også på en befaring, så da dro vi sammen og fikk sett enda mer enn jeg opprinnelig hadde tenkt :). Mange fluer i en smekk liksom. Så da har jeg i hvert fall bilder til kursinnlegget mitt :)

Nå skal jeg straks dra hjem, male litt bord-  og dra på miljøtrening i klubben. Jeg må finne på noe sånn at jeg er borte når fiskemannen kommer. Jeg har mer enn nok fisk i fryseren, jeg trenger ikke mer, men jeg sliter veldig når de kommer på døra og skal selge :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med vurderingstesten. 
Og som vanlig sitter jeg med følelsen av at jeg har svart helt feil på alt :aww: Det skal bare være enig/uenig svar, og noe matteoppgaver, og oppgaver type "sola er for solar som månen er for...."..... Men jeg får litt prestasjonsangst av det der :hmm:  

Nå bør jeg sette i gang med andre søknader, men føler ikke akkurat at fokuset er helt på plass. Må jo egentlig bare sette i gang. Men det var vanskelig akkurat i dag altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Jeg røyk på en smell hos Gudrun Sjøden. Bomullsklær med god passform med fine farger, det ble dyrt det. Kan en komme unna med å kalle det trøsteshopping grunnet manglende hund?..

Manglende hund er definitivt en legitiim grunn :) 


Shit, analysen av testen er ferdig allerede. 
Jeg har fått oversikt på mail, og må gjøre notater og bli kjent med innholdet før jeg ringer tilbake til rekruttereren. 

Nervøs? Jeg? Nee-eei, ikke i det hele tatt! :ustol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Jeg røyk på en smell hos Gudrun Sjøden. Bomullsklær med god passform med fine farger, det ble dyrt det. Kan en komme unna med å kalle det trøsteshopping grunnet manglende hund?..

Helt legitimt! Og de klærne er så gode å bruke og god kvalitet at de er verdt de ekstra pengene. Mine ser like fine ut etter flere år og jeg har brukt de mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kokospaniel skrev: Jeg røyk på en smell hos Gudrun Sjøden. Bomullsklær med god passform med fine farger, det ble dyrt det. Kan en komme unna med å kalle det trøsteshopping grunnet manglende hund?..

Helt legitimt! Og de klærne er så gode å bruke og god kvalitet at de er verdt de ekstra pengene. Mine ser like fine ut etter flere år og jeg har brukt de mye!

Enda godt jeg ikke fikk rota meg inn i en av de andre butikkene jeg hadde tenkt på. Kort Oslotur. Monsoon har åpna i Bogstadveien og skal vistnok ha mye fint

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...