Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå - september


Bananen
 Share

Recommended Posts

39 minutter siden, Siri skrev:

Hvis skallet er tynt, så skal det gå fint... men det har du sikkert funnet ut allerede :lol: 

Umm, nei, det kom et spørsmål fra Kroatia om engelsk info på min hjemmeside og stamtavle på "de to vakre hundene jeg stilte i Kroatia", så da måtte jeg prate og oppdatere litt på nett parallelt, den hjemmesiden min er så neglisjert at det gjør ondt. Jeg vet enda ikke hvordan jeg får laget stamtavler der inne, så jeg tror jeg må bite i støvet og lenke til PDF eller noe.

Men nå skal jeg tenke på mat. Og finne ut om jeg gidder å lage middag nå.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når du står midt på en idrettsplass et sted i Ungarn og griner av lykke, men du kjenner ikke en kjeft rundt deg som du kan sprette metaforiske champagneflasker med... Foenix ble internasjonal cha

Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og litt stolt av lille store Fetter som har blitt B-godkjent redningshund på ettersøk i helgen. Flinke gutten min.  

Jaggu ble hun ikke fylkesmester og vinner av klassen også

Posted Images

Akkurat nå, SFX skrev:

Umm, nei, det kom et spørsmål fra Kroatia om engelsk info på min hjemmeside og stamtavle på "de to vakre hundene jeg stilte i Kroatia", så da måtte jeg prate og oppdatere litt på nett parallelt, den hjemmesiden min er så neglisjert at det gjør ondt. Jeg vet enda ikke hvordan jeg får laget stamtavler der inne, så jeg tror jeg må bite i støvet og lenke til PDF eller noe.

Men nå skal jeg tenke på mat. Og finne ut om jeg gidder å lage middag nå.

Distraksjoner av det kaliber er jo tilgitt :lol:
Jeg har gumlet i meg flere slike "Marianne"-drops, men nå skal jeg gå og legge meg... ble seint i går kveld, så da får jeg ta igjen litt i kveld. Håper jeg ikke drømmer sånn som jeg gjorde i går natt... herregud for en absurd drøm. Jeg hadde visst myrdet noen, uvisst hvem, men jeg var på rømmen, men det var en strek i regninga at politiet var på plass lenge før jeg hadde beregnet, så rømningsvegen var stengt. Dermed måtte jeg pønske ut en plan B... som gikk ut på å oppføre meg HELT normalt. Dessverre gikk jeg rundt med et avslørende spor i lomma - to papirlapper som var brent litt i kantene.. (gudene vet hva de hadde med saken å gjøre)... det ble fryktelig  mye fram og tilbake, og det endte med at jeg skulle flytte, men så skulle det arrangeres rekeparty, med reker printet ut på en slik 3D-printer :lol: De rekene skulle visst bidra til å oppklare drapet da.... og gudskjelov våknet jeg sånn ca etter at det var printet fram 4-5 reker :lol: Jeg vet - hjernen min er visst litt feilkobla :aww: 

Natta!!!!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så merkelig med Casper. På morgenen så er det ikke så farlig når vi står opp og går ut. Om ettermiddagen så er det ikke så farlig når vi går ut. Kveldsturen derimot er han helt ekstrem på. Han SKAL ut klokken 20, selv om vi har vært ute i 17-18 tiden:huh: Hjelper ikke å slippe han ut i hagen, for det er ikke bra nok. Det eneste som er godt nok er å ta på sko og gå ut en tur. Hvor lenge bryr han seg ikke om, men ut å gå må vi [emoji14]

Nå ligger han i sofaen og "sover", men med en gang jeg reiser meg så er han oppe på beina på et nanosekund [emoji38] Så tror jeg skal sitte i ro litt til :aww: 

  

Tror det der må være en sånn whippet dille. Merker at Una er særdeles rutinestyrt, alt må skje til faste tider inklusive kveldstur. Den MÅ være mellom Kl 21 og 22 hvis ikke blir det sutring og piping.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bjornal skrev:

Tror det der må være en sånn whippet dille. Merker at Una er særdeles rutinestyrt, alt må skje til faste tider inklusive kveldstur. Den MÅ være mellom Kl 21 og 22 hvis ikke blir det sutring og piping.

Fascinerende! syntes at det virker som at whippetene har ganske mange diller som er vanlig :lol: Er morsomt da :lol:  Casper er heldigvis ikke veldig rutinestyrt sånn ellers, men akkurat kveldsturen er han helt ekstrem på :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bjornal skrev:

Tror det der må være en sånn whippet dille. Merker at Una er særdeles rutinestyrt, alt må skje til faste tider inklusive kveldstur. Den MÅ være mellom Kl 21 og 22 hvis ikke blir det sutring og piping.

 

3 minutter siden, Snoffe skrev:

Fascinerende! syntes at det virker som at whippetene har ganske mange diller som er vanlig :lol: Er morsomt da :lol:  Casper er heldigvis ikke veldig rutinestyrt sånn ellers, men akkurat kveldsturen er han helt ekstrem på :P 

Mine har aldri hatt noen særlige diller som jeg har lagt merke til :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Har vi ikke funnet ut at dine ikke er helt rettlinjet? :lol: 

Stemmer :lol: de er litt miljøskadd :lol: 

feks i en alder av 2,5 år har endelig Linni synes det er litt deilig å ligge i sofaen i fanget og kose eller kosen med puter :lol: ikke hver kveld da vel og merke, men jah.. Vi nærmer oss :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bjornal skrev: Tror det der må være en sånn whippet dille. Merker at Una er særdeles rutinestyrt, alt må skje til faste tider inklusive kveldstur. Den MÅ være mellom Kl 21 og 22 hvis ikke blir det sutring og piping.

 

3 minutter siden, Snoffe skrev: Fascinerende! syntes at det virker som at whippetene har ganske mange diller som er vanlig :lol: Er morsomt da :lol:  Casper er heldigvis ikke veldig rutinestyrt sånn ellers, men akkurat kveldsturen er han helt ekstrem på [emoji14] 

Mine har aldri hatt noen særlige diller som jeg har lagt merke til :lol: 

Du kan få Una sin "nei, det gresset der er ekkelt så det kan jeg ikke tråkke på" dille ganske billig. Hu glemmer seg bort innimellom dog, og da er der verdens undergang når vi oppdager hvor vi står [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bjornal skrev:

Du kan få Una sin "nei, det gresset der er ekkelt så det kan jeg ikke tråkke på" dille ganske billig. Hu glemmer seg bort innimellom dog, og da er der verdens undergang når vi oppdager hvor vi står emoji23.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ho jeg har nå ofrer ikke en tanke en gang om det høljregner jeg går ut, hun løper etter og full fart.. Sist gang feilberegnet hun litt og falt ned en stor bekk, og måtte ta et par svømmetak for å komme seg over.. Det var bare en rist det, så var det like full guffe bortover jordet :lol: 

sist gang hun følte seg ukomfortabel og tok det rolig, da hadde hun nettopp blitt sparket i hodet av en hest :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Ho jeg har nå ofrer ikke en tanke en gang om det høljregner jeg går ut, hun løper etter og full fart.. Sist gang feilberegnet hun litt og falt ned en stor bekk, og måtte ta et par svømmetak for å komme seg over.. Det var bare en rist det, så var det like full guffe bortover jordet :lol: 

sist gang hun følte seg ukomfortabel og tok det rolig, da hadde hun nettopp blitt sparket i hodet av en hest :lol: 

Å løpe ut i en elv, bomme på dybden for så å måtte svømme litt er noe dille hunden min også rister av seg :aww::lol: viktig å løpe godt etterpå så man holder varmen, hilsen Casper :aww: tanken på å gå ut i regnet uten dekken er vanskelig å svelge, de første 10 metrene for "prinsessa" :lol:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, enna skrev:

Gud hjelpe meg! Noen mennesker skyter fra hofta uten engang å prøve å få med seg hva den andre parten har sagt/skrevet....  :|

Jeg tror det må være kveldens kommunestyremøte i Malvik du snakker om her?

Nå er jeg i alle fall hjemme, og selv om det ikke ble noen øredøvende støtte til min interpellasjon så er jeg fornøyd med den jobben jeg gjorde i kveld likevel. MDG har markert seg, og jeg tipper de andre kommer til å fatte poenget etter hvert. :P

Nå er jeg så trøtt at det å komme seg opp i andre etasje, kle av seg og stupe til sengs høres ut som en nesten umulig jobb.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Annik skrev:

Ender vel med det samme som sist, at det blir stengt for kommentarer og slettet :P

Dessverre, for jeg tok nok personlig rekord i antall likes i diskusjon på face :lol: Allerede blitt slettet to stk i kveld (deriblant hvor hun skrev hun skulle sparke disse usosialiserte hundene), så tar nok ikke lang tid før dette også forsvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Christine skrev:

Dessverre, for jeg tok nok personlig rekord i antall likes i diskusjon på face :lol: Allerede blitt slettet to stk i kveld (deriblant hvor hun skrev hun skulle sparke disse usosialiserte hundene), så tar nok ikke lang tid før dette også forsvinner..

Jeg vet ikke engang hva jeg skal si... Hun hadde vel blitt sint om jeg fortalte at nico ikke engang har hilset på hunden i etasjen over, eller valpen over gangen. Utrygg i sitt eget hjem fordi den ikke kjenner naboene, fysj :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

05.40 - da mente snupp at det var lurt å stå opp. Mor var ikke helt enig, men vi stod da opp *gjeeeeeeesp*. I dag blir det enten gruelig tidlig kveld eller en dupp når jeg kommer hjem. Kanskje begge deler :o   Nå har mann og barn reist, hunder har tisset, frokost og kaffe ble intatt med lillemor, så trenger bare å gå på badet for å skifte og pusse tenner så er jeg klar. Bare *dobbeltgjesp*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...