Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Akkurat nå, Caroline skrev: Hvis det er RC, så er de virkelig ENORME! Tror de er større enn vanlige kjøttboller, tilogmed. Husker vi delte en sekk som hadde sprukket da jeg jobba i dyrebutikken, det var jo et halvt måltid i ei kule [emoji38] 

:lol:

Kanskje det Talli skulle fått!!!

Tenk deg å få to kuler til middag da. Bedre å kjøpe fish4dogs elns i mini kuler. Kan hun få illusjon av å måtte gafle i seg masse ?

Ble litt sent hjem men kanskje jeg får sove lengre enn syv? Fått så mye energi [emoji14]

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tinkie skrev:

På folkehøgskolen var det en fyr som jeg mislikte. Jeg hadde faktisk ikke lyst til å være i samme rom som ham, og når jeg kom i skade for å havne i en samtale han også var med, så ville jeg bare ut. Han var krass og ekkel og gjorde narr.

Jeg var invitert på en halloweenfest for to år siden, altså fire år etter at vi gikk ut av folkehøgskolen, og han sto på "maybe attending". Jeg vurderte helt oppriktig å ikke komme, men kom frem til at siden han sto på "maybe" så kom han sikkert ikke.

Vel, det gjorde han. Men plutselig var han ikke krass eller ekkel. Og han gjorde ikke narr. Vi er nå faktisk ordentlig gode venner og møtes rimelig ofte. 

Så jeg stemmer for at du drar og tenker at dette her faktisk går over all forventning. :) 

Det gikk faktisk veldig bra. Hun ene jenten ignorerte meg, hun andre prøvde og da sa jeg "HEI M*****! DET VAR LENGE SIDEN" og tvingte henne til å ta øyenkontakt. Alt i alt en bra kveld  *highfivermegselv*

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Freddiee skrev:

Har hatt en koselig tur til Sverige i dag.

Fått handlet litt ting til hunden, og litt andre ting. Og spist alt for mye mat!

Så var det hjem og se Harry Potter på TVen :D Veldig fin lørdag! 

Nesten helt lik min dag jo :D

Drikker kaffe og ser på Tom and Jerry, sånn går det når småbarna vil stå opp tidlig :yawn:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna av piping, og det var bikkja som måtte kaste opp... Kom meg ut av senga i full fart, og nå som bikkja har vært ute er jeg lys våken. Æsj altså, dette skjer nesten hver gang hunden får v&h etter en stund på tørrfôr. Men dyret spiser jo bare rundt tørrforet hvis jeg prøver å blande inn det... Skal jeg prøve å bløte opp tørrfor og blande inn, kanskje? Det kan da umulig være noe godt å drive med den spyinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Våkna av piping, og det var bikkja som måtte kaste opp... Kom meg ut av senga i full fart, og nå som bikkja har vært ute er jeg lys våken. Æsj altså, dette skjer nesten hver gang hunden får v&h etter en stund på tørrfôr. Men dyret spiser jo bare rundt tørrforet hvis jeg prøver å blande inn det... Skal jeg prøve å bløte opp tørrfor og blande inn, kanskje? Det kan da umulig være noe godt å drive med den spyinga.

Kaster han opp mat eller bare skum/galle? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Bare tynt og gult. 

Det er ofte en indikator på at hunden er sulten. Det hendte mine gjorde det også, særlig på morningen om det gikk litt lenger tid enn vanlig før de fikk mat. Jeg vil tro vom og tørrfor gir litt forskjellig metthetsfølelse, og siden han jo trenger mindre vom enn tørrfor for å bli mett kan det hende han blir fortere sulten fordi han er vant til å ha mer mat i systemet/bruke lenger tid på å bli sulten på tørrfor enn vom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

Det er ofte en indikator på at hunden er sulten. Det hendte mine gjorde det også, særlig på morningen om det gikk litt lenger tid enn vanlig før de fikk mat. Jeg vil tro vom og tørrfor gir litt forskjellig metthetsfølelse, og siden han jo trenger mindre vom enn tørrfor for å bli mett kan det hende han blir fortere sulten fordi han er vant til å ha mer mat i systemet/bruke lenger tid på å bli sulten på tørrfor enn vom.

Det stemmer nok for Markos del også, han fikk ganske tidlig middag i går i tillegg til at det bare var v&h. Men han ville ikke ha frokost i stad, var vel fortsatt kvalm, tenker jeg. Får prøve igjen. Kjenner jeg er bittelitt lei av at han prøver å være så kresen (spiser akkurat nok tørrfor til å stagge den verste sulten, men ikke ei kule mer) samtidig som at jeg synes synd på ham når han kaster opp av sult når han får v&h... 

Nå har jeg vel gjort meg fortjent til en halv kopp kaffe, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, rosinbolle skrev:

Det stemmer nok for Markos del også, han fikk ganske tidlig middag i går i tillegg til at det bare var v&h. Men han ville ikke ha frokost i stad, var vel fortsatt kvalm, tenker jeg. Får prøve igjen. Kjenner jeg er bittelitt lei av at han prøver å være så kresen (spiser akkurat nok tørrfor til å stagge den verste sulten, men ikke ei kule mer) samtidig som at jeg synes synd på ham når han kaster opp av sult når han får v&h... 

Nå har jeg vel gjort meg fortjent til en halv kopp kaffe, synes jeg. 

Raringen, er så sulten at han spyr men nekter å spise. Skjønner at det er litt frustrerende ja! Du har ikke vurdert å fullfore på v&h da? :)

Vaskedag her i dag, kommer bare ikke helt i gang. Rart det der, vasking som er så morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Stine skrev:

Er det et tegn på at man har gått for mye tur når Vigdis går og legger seg i sofaen når man kler på seg i gangen? Jaja, Tuva ville være med ihvertfall :P

Aragon gjør det samme for  tiden, så jeg tror det :lol:  

Var lys våken før klokka 7 i dag. Ingen av gutta var enig i at det var morgen så de sover enda. Men tenkte å dra dem med ut nå enten de vil eller ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MarieR skrev:

Raringen, er så sulten at han spyr men nekter å spise. Skjønner at det er litt frustrerende ja! Du har ikke vurdert å fullfore på v&h da? :)

Vaskedag her i dag, kommer bare ikke helt i gang. Rart det der, vasking som er så morro...

Burde gjøre det, for det spises som regel med liv og lyst! Bare fort gjort å glemme å ta opp en ny blokk fra fryseren hele tida, så da får han tørrfor innimellom. Egentlig burde vi bare blitt flinkere til å huske å tine mat til ham :P

Heia heia, det blir jo så fint når du er ferdig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Burde gjøre det, for det spises som regel med liv og lyst! Bare fort gjort å glemme å ta opp en ny blokk fra fryseren hele tida, så da får han tørrfor innimellom. Egentlig burde vi bare blitt flinkere til å huske å tine mat til ham :P

Heia heia, det blir jo så fint når du er ferdig! :D

Ziva fikk det fryst om jeg hadde glemt å ta opp til tining, null problem :) Men hun var jo matvrak da, kan hende Marko foretrekker maten sin opptint og romtemperert :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

Ziva fikk det fryst om jeg hadde glemt å ta opp til tining, null problem :) Men hun var jo matvrak da, kan hende Marko foretrekker maten sin opptint og romtemperert :P 

Hehe, ja, det forundrer meg ikke. Han kan jo få den utendørs og få gnage på den en god stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst til Kløfta. Jeg hater å ikke ha avtalt ting helst 4 uker i forveien, så har nesten ikke sovet i natt :lol: Er litt begrensa hvor mye planlegging det egentlig trenger da, skal hjem igjen rundt kl 18 :P 
Jaja, får vel hive meg i bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, *Kat84* skrev:

Aragon gjør det samme firma tiden, så jeg tror det :lol:  

Var lys våken før klokka 7 i dag. Ingen av gutta var enig i at det var morgen så de sover enda. Men tenkte å dra dem med ut nå enten de vil eller ikke :P 

Men nå er hun snart pent nødt til å bli med, kjeder ræva av meg :lol: Har tilogmed tørka støv, noe som jeg hater :P Ok, det er greit å begynne og jobbe igjen imorra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydde skjørt til ei veninne i går, ble så fint at jeg ikke vil gi det fra meg :aww::P

Får kjøpe masse mer stoff, så jeg kan sy meg når jeg vil :aww:

Blir litt matt av butikkpriser egentlig. For de to skjørtene jeg sydde i går så brtalte jeg tilsammen for stoff og strikk ca. 250-300kr. I butikken så hadde det ene kostet 399kr og det andre 299 eller399. Masse penger spart!

Men så må man jo være opplagt da, for å orke å spare disse kronene. Man bruker MYE mindre energi på å handle på nettet liksom :aww:

Våknet litt for tidlig av kramper og generelle smerter i hendene. Så denne dagen blir nok morro:sheldon:

 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Sydde skjørt til ei veninne i går, ble så fint at jeg ikke vil gi det fra meg :aww::P

Får kjøpe masse mer stoff, så jeg kan sy meg når jeg vil :aww:

Blir litt matt av butikkpriser egentlig. For de to skjørtene jeg sydde i går så brtalte jeg tilsammen for stoff og strikk ca. 250-300kr. I butikken så hadde det ene kostet 399kr og det andre 299 eller399. Masse penger spart!

Men så må man jo være opplagt da, for å orke å spare disse kronene. Man bruker MYE mindre energi på å handle på nettet liksom :aww:

Våknet litt for tidlig av kramper og generelle smerter i hendene. Så denne dagen blir nok morro:sheldon:

 

 

 

 

Problemet i klesbransjen er vel neppe at klærne er for dyre akkurat... Sånn strengt tatt. 

 

I dag er det helgvasken som står for tur.  Vi rakk ikke fredag eller i går. Poden har skravlet konstant siden han sto opp 05:30. :yawn:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
7 minutter siden, Stine skrev:

Men nå er hun snart pent nødt til å bli med, kjeder ræva av meg :lol: Har tilogmed tørka støv, noe som jeg hater :P Ok, det er greit å begynne og jobbe igjen imorra :lol:

Aragon gikk og gjemte seg. Sjef var villig med til slutt. Nå har han fått frokosten sin og ser ut til å ønske at han var tørr. Det blir nemlig ikke kos i armen i sofaen så lenge han er våt :lol:

Aragon skulle bare rett utenfor døra og tisse. Nå har han lagt seg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaja skrev:

Tlf min har dødd. Det er skikkelig krise. Jeg har ikke råd til ny og jeg er avhengig av tlf på jobb. Håper jeg får tlf fra jobben.

Hvis du er avhengig av tlf på jobb, så er vel de pliktige til å gi deg en, med mindre det står i kontrakten at du skal stille med egen. 

Tror jeg. :lol: 

 

Jeg er litt lei av ressursforsvaret til Kuro... Han må liksom brøle til pus hver gang pus spiser, og da bråvåkner jo jeg hvis det skjer om natten. :gaah: Nå for tiden står kattematen på soverommet, da kan jeg bare sende ham ut av rommet hvis han bråker. Hvis den står andre steder, så må jeg stå opp for å gå og hente ham og få ham til å holde kjeft... Drittbikkje. Tror kanskje ikke det blir ny valp før han ikke er mer, altså. Han hauser seg så sinnsykt opp når han vet at det er mat å få. Hvis han får noe digg, som et griseøre, så ligger det gjerne på gulvet i noen minutter før han spiser det - og hvis han SER pus, så går han på katten, selv om katten var på vei ut av rommet. Sukk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig død i kroppen etter igår. Pigg er derimot særs opplagt og klar for action. På tross av magen har han derfor fått en bit oksepenis så jeg skal få drikke kaffen min i fred... håper han ikke får diare imorgen når jeg har langdag på jobb... jaja, noen liker å leve farlig :P

Må manne meg opp og vaske litt klær og fikse i leiligheten, men det blir om et par kaffekopper kjenner jeg. Det å gå og stå i 10 timer gjør at jeg blir litt mør... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rosinbolle skrev:

Det stemmer nok for Markos del også, han fikk ganske tidlig middag i går i tillegg til at det bare var v&h. Men han ville ikke ha frokost i stad, var vel fortsatt kvalm, tenker jeg. Får prøve igjen. Kjenner jeg er bittelitt lei av at han prøver å være så kresen (spiser akkurat nok tørrfor til å stagge den verste sulten, men ikke ei kule mer) samtidig som at jeg synes synd på ham når han kaster opp av sult når han får v&h... 

Nå har jeg vel gjort meg fortjent til en halv kopp kaffe, synes jeg. 

Har en sånn en her også. Jeg kan få ham til å spise noen kuler tørrfor om det brukes som godbit eller hives utover plenen, men bare noen få. Får han tørrfor i skåla lar han det bare ligge. Så jeg har måttet finne ut hvor mye jeg kan blande i vommen, blir det for mye spiser han rundt det han også eller bare går fra skåla. Jeg begynte med å blande i bare litt og økte mengden tørrfor i vommen til han lot det ligge igjen, så gikk jeg ned igjen litt. Det har funka her, uten tørrfor blir han for fort sulten igjen.

Og jeg har lett lenge etter tørrfor som frister lille kresne dotten, Orijen valpefor og fish4dogs laks ser ut til å funke greit nok. Tenker jeg skal prøve Essentials når det begynner å bli tomt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...