Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

 

Slike statuser er så irriterende at jeg nesten hiver telefonen i veggen! Kan man si "kan jeg få en anmodning " i det hele tatt? Og hvis du allerede vet hvem som poster den idiotiske kjedestatusen så kan du vel bare drite i det og spare oss andre.

ta i det minste en liten spell check!

"Barn med spesielle behov er vel ikke snåle eller rare. De vil ha det alle andre vil ha -- Å bli akseptert!!! Kan jeg få en anmodning? Er det noen som er villig til å kopiere og lim inn dette i ære av alle barna laget i en unik måte

La oss se hvem som har et sterkt hjerte. Jeg vet hvilke venner som vil kopiere og lime inn!!! Vennligst ikke del!!!!!!"

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Jeg synes også sånne er ekstremt irriterende... Deler ikke sånne ting og synes det er minst like irriterende som kjedebrev var når vi var barn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

1 minutt siden, Teserere skrev:

Balle! Jeg klarer ikke å lære meg den nye oppleggsmetoden, så sitter fast i strikketøyet :bye:

Youtubevideo som kan hjelpe kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Merkelig det der,hvor utrolig veloppdragne hundene oppfører seg på tur i Oslo fremfor hjemme. Her er ingen av dem interessert i noen som går forbi,og ingen lyd på noen av dem. :)

Nå har begge to snust rundt med nesa i bakken på tur,og er akkurat passe slitne i hodene sine.

I morgen skal vi ta oss en tur i Ekebergparken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Volvo er dyrt! Må ganske langt opp i kilometerstand for å finne en på det prisnivået. 

Ja, de er dyre, men ikke umulig mener mannen og finne en grei bil den prisklassen.   Men volvo v50 og passat som også er grei bil er jo folkebiler og mye av. Høyere km stand må man uansett regne med I den prisklassen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Teserere skrev:

Denne:

 

 

Ser nesten ut som fingerhekling med en pinne... hmmm... så ikke helt enkelt ut og videoen var ganske dårlig. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sissi skrev:

Ja, de er dyre, men ikke umulig mener mannen og finne en grei bil den prisklassen.   Men volvo v50 og passat som også er grei bil er jo folkebiler og mye av. Høyere km stand må man uansett regne med I den prisklassen.  

Joda, men om man kan få en bil som har gått 170k for samme pris trenger man ikke gå for en som har gått 270k for å få en Volvo. V50 har også et ganske smalt bagasjerom til stasjonsvogn å være. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Joda, men om man kan få en bil som har gått 170k for samme pris trenger man ikke gå for en som har gått 270k for å få en Volvo. V50 har også et ganske smalt bagasjerom til stasjonsvogn å være.

Nå har mannen lagt seg, så kan ikke argumentere mer på hans vegne,han er veldig  glad i volvo  . :PEr I grunn enig om v50 og bagasjeplass,  min mor har v50 når jeg tenker meg om, og den er litt smal. Vi har selv v70 og det er romslig nok. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Caroline skrev:

Jeg klarte ikke dy meg, så i dag ble denne her med meg hjem :wub:
12719451_10156726178115641_6029891230503

Dette var altså en spøk (i tilfelle noen ikke tok den), men katta er kul, hun. Selv om det er Olav som er favorittkatta mi der i huset. Lou Lou var dog den eneste som gadd å være ute sammen med oss (krølla i et pledd mens hun solte nesetippen). Hun var moderat imponert over å bli plassert på et bord som en annen gjennomsnittlig hund :lol: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Turb skrev:

Han gjør det samme hvis jeg er ustrategisk når jeg finner fram klosaksa - så sitter han å skuler på meg... Han kan også finne på sånne fine ting som å klype meg i armen for å få igang lek. Blir jeg sur knøvler han hodet under haka mi og lager koselyder - Ikke bli sint a muttern - jeg er glad i deg altså ;) 

Haha, de er så rare! 
Aragon står og kikker heeelt uskyldig på meg han. Og er han i humør og jeg bøyer meg ned for å kose på ham så vipps er han borte. Kommer tilbake i full fart med leke og skal ha meg med :wub: 
Sjef strekker hals og legger hodet opp på skulderen min han. Betydningene jeg har avdekket til nå er at han vil gå tur, det er tid for mat, og han vil opp i fanget. Hva de betyr fra gang til gang finner jeg ut ved å se på klokka :lol:

29 minutter siden, Lola Pagola skrev:

 

Slike statuser er så irriterende at jeg nesten hiver telefonen i veggen! Kan man si "kan jeg få en anmodning " i det hele tatt? Og hvis du allerede vet hvem som poster den idiotiske kjedestatusen så kan du vel bare drite i det og spare oss andre.

ta i det minste en liten spell check!

"Barn med spesielle behov er vel ikke snåle eller rare. De vil ha det alle andre vil ha -- Å bli akseptert!!! Kan jeg få en anmodning? Er det noen som er villig til å kopiere og lim inn dette i ære av alle barna laget i en unik måte

La oss se hvem som har et sterkt hjerte. Jeg vet hvilke venner som vil kopiere og lime inn!!! Vennligst ikke del!!!!!!"

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Prøvde å komme med en fleipete kommentar på en sånn kjedestatus om å øke bevissthet rundt ett eller annet jeg. Spurte om de som var rammet ble friskere av at jeg delte det. 
Herregud så mye kjeft jeg fikk!  :teehe:

Akkurat nå, Pixie skrev:

Joda, men om man kan få en bil som har gått 170k for samme pris trenger man ikke gå for en som har gått 270k for å få en Volvo. V50 har også et ganske smalt bagasjerom til stasjonsvogn å være. 

Volvo må man langt opp i alder og kilometerstand for å få til rundt 70000 kroner ja. 
Jeg har hatt en '97 modell V70. Kjøpte den når den var 12-13 år gammel. Betalte 50000. Da var den kjørt i underkant av 200000 kilometer. 
De holder i mange år da. V70'en som jeg hadde er på veien enda. EU godkjent for ikke så lenge siden tror jeg det var. 

Nå har jeg V50. De er mye billigere, men kunne godt vært mer romslige. Bagasjerommet kunne også vært bedre, men jeg har sett at Sjef har så god plass bak der når han likevel bare sitter i ene enden at jeg kunne jo hatt 2 av dem, så da er det godt nok for meg ;)
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V50 drive edition er det etterhvert lurt å styre unna, den har dessuten ganske lite bagasjerom. Golf stasjonsvogn har fx større. Avensis er større enn v50, men mindre enn Passat. V70 og Passat er ca like store. Får en Nissan nv200 i Rak. sin prisklasse tro?

Vi kjørte forresten caravelle på ca 0,6 på mila.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

V50 drive edition er det etterhvert lurt å styre unna, den har dessuten ganske lite bagasjerom. Golf stasjonsvogn har fx større. Avensis er større enn v50, men mindre enn Passat. V70 og Passat er ca like store. Får en Nissan nv200 i Rak. sin prisklasse tro?

Vi kjørte forresten caravelle på ca 0,6 på mila.

Hva var greia med drive edition nå igjen? 
Det er akkurat det jeg har nå, og det plager meg at jeg ikke husker det :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Turb skrev:

Ser nesten ut som fingerhekling med en pinne... hmmm... så ikke helt enkelt ut og videoen var ganske dårlig. Lykke til

Tok meg godt og vel en drøy time, pluss kjøring av video på half speed for å skjønne noe :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Tok meg godt og vel en drøy time, pluss kjøring av video på half speed for å skjønne noe :icon_redface:

Skjønner jeg godt... så ganske fiklete ut... jeg legger skylda fullt og helt på videoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev: V50 drive edition er det etterhvert lurt å styre unna, den har dessuten ganske lite bagasjerom. Golf stasjonsvogn har fx større. Avensis er større enn v50, men mindre enn Passat. V70 og Passat er ca like store. Får en Nissan nv200 i Rak. sin prisklasse tro?

Vi kjørte forresten caravelle på ca 0,6 på mila.

Hva var greia med drive edition nå igjen? 

Det er akkurat det jeg har nå, og det plager meg at jeg ikke husker det :blink:

Greia er vel at motoren er en gjerrigknark på diesel, litt endringer i fronten og så kan den ikke dra noe særlig tilhenger. Men så viser det seg at resten av v50 har lite feil, drive edition vesentlig mer feil nå som bilene har blitt litt eldre. Vi hadde en skikkelig mandagsutgave med to oljelekkasjer i motoren før 30.000 [emoji35]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Debbie skrev:

Beklager men jeg klarer ikke å ta livet av deg. For hva ville sonen vært uten dine gilde formuleringer, so hang in there.

Men det hadde vært gøy å myrde noen en gang, hvis jeg kom unna da

 

Jeg har hatt en utrolig knall dag i dag, Prima har lekt fotomodell, lp hund, ipohund og gærning.

12931090_10156760237755174_4706767864466

Takk for det. Og :|

Hadde egentlig tenkt å slenge meg med på den der "offline etter 22:00" eller hva de kaller den aksjonen, jeg blir ofte liggende våken en god stund uten å få sove hvis jeg glaner for mye på skjerm sent på kvelden, men så er kjødet så skrøpelig. Og viljen god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Ford vil han ikke ha om han får den kasta etter seg, dusten. :( Liker ford jeg. Men er ikke den ganske tørst? 

Han snakker om eldre volvo da... Da får jeg grøssninger. 

 

Vi har diesel og den er ikke tørst. Overrasket over den. Vi kjører mye og på langkjøring med takboks og henger bruker den 0,6 noe som er utrolig. 

Kjenner ikke til bensin varianten. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Greia er vel at motoren er en gjerrigknark på diesel, litt endringer i fronten og så kan den ikke dra noe særlig tilhenger. Men så viser det seg at resten av v50 har lite feil, drive edition vesentlig mer feil nå som bilene har blitt litt eldre. Vi hadde en skikkelig mandagsutgave med to oljelekkasjer i motoren før 30.000 emoji35.png

Ja, gjerrig er den absolutt! Og jeg hadde V50 før denne også. Den er akkurat blitt 10 år, og har aldri vært noe feil med den. Unntatt typiske slitasjedeler som alle må bytte, og en slange som morknet og derfor dro inn luft i systemet når den var nesten 9 år gammel. 

Den jeg har nå er 2010 modell. Ser ikke at det har vært noe feil på den i serviceheftet eller blant spesifiserte fakturaer og kvitteringer som ligger i hanskerommet. Så enten forbedret de andregenerasjonen, eller så har de vært heldig med denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Men vet han har sett på C5 langt nord, så godt mulig det er den. Likte det jeg så - ser ut som det går myyye i det bagasjerommet :D

 

Du vet det svære hundeburet vi har baki buret? Det går lett baki en c5.. Ikke noe problemer med barnestoler der heller.. Var vel c5'n vi brukte da gubben hadde både M og Ida i hver sin stol baki og vi rei hjem? Han hadde vel litt knapp fotplass, men nå er jo han ganske så lang også.. Men var ikke problematisk sånn sett.. Men det er en veldig romslig bil.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Leser og viser alle linker til gubben, vi er veldig glad for innspill :D 

Volvo har vi slått fra oss pga pris og kmstand tror jeg, tralala,. Men mye annet som er aktuelt enda :D 

 

C8 var omtrent like tørst som den vi har, så den utgår. Vi klarer oss nok med hakket mindre bil. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...