Gå til innhold
Hundesonen.no

Podcast!


Teserere
 Share

Recommended Posts

22 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Jeg hører bare på to stk.

Krisemøte - med Kristopher Schau og Kyrre Holm Johannessen

Alt du sier er feil Espen - med Kristopher Schau og Espen Thoresen.

Jeg liker Kristopher Schau ;)

Har du høyrt Verdensherredømme? Med Kristopher Schau? :D *Elskepå*

 

 

 

Eg høyrer ein del på Misjonen og, forresten. Antonsen og Golden. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg digger podcast. Hører ca 20+ timer i uka tipper jeg.. Per dags dato har jeg 48 stk som jeg "subscriber" til. Dere skal få slippe å få alle, men kan nevne de jeg tror noen kan like (og som ikke har

Jeg hører bare på to stk. Krisemøte - med Kristopher Schau og Kyrre Holm Johannessen Alt du sier er feil Espen - med Kristopher Schau og Espen Thoresen. Jeg liker Kristopher Schau

Takket være tips her i tråden oppdaga jeg Mortified i sin tid. Og om 1.5 uke skal jeg lese fra dagbøkene mine under liveshowet deres i Oslo 23. juni!  

Posted Images

27 minutter siden, Teserere skrev:

Ehm. Går det ikke an å lukke Mobilen mens man hører på podcast? Sånn som Spotify? Altså slå av skjermen. Prøvde Det med beyondpod og da bare slutter den å spille :( 

Det er ihvertfall ikke noe problem med iphone og podcast-appen, men du hadde kanskje ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Teserere skrev:

Ehm. Går det ikke an å lukke Mobilen mens man hører på podcast? Sånn som Spotify? Altså slå av skjermen. Prøvde Det med beyondpod og da bare slutter den å spille :( 

Så rart. Min beyondpod funker fint om skjermen er avskrudd/jeg bruker andre apper. Prøvd å restarta telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Aslan skrev:

Det er ihvertfall ikke noe problem med iphone og podcast-appen, men du hadde kanskje ikke det?

Nei har samsung, prøvd både beyondpod og podcast addict.

37 minutter siden, Tekopp skrev:

Så rart. Min beyondpod funker fint om skjermen er avskrudd/jeg bruker andre apper. Prøvd å restarta telefonen?

Nei, kan prøve det. Men virker som den ikke åpner hele episoden, men spiller fra prewievmode? Selvom jeg har trykket på subscribe. Kan godt hende jeg gjør noe feil :lol: 

Syns begge appene jeg har prøvd virker veldig tungvinte forøvrig :icon_redface:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Teserere skrev:

Nei har samsung, prøvd både beyondpod og podcast addict.

Nei, kan prøve det. Men virker som den ikke åpner hele episoden, men spiller fra prewievmode? Selvom jeg har trykket på subscribe. Kan godt hende jeg gjør noe feil :lol: 

Syns begge appene jeg har prøvd virker veldig tungvinte forøvrig :icon_redface:  

Jeg har sony og bruker podkicker, den fungerer fint og jeg får lukket skjermen til hvilemodus og fortsette å høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Nei har samsung, prøvd både beyondpod og podcast addict.

Nei, kan prøve det. Men virker som den ikke åpner hele episoden, men spiller fra prewievmode? Selvom jeg har trykket på subscribe. Kan godt hende jeg gjør noe feil :lol: 

Syns begge appene jeg har prøvd virker veldig tungvinte forøvrig :icon_redface:  

Er du på "my feeds", åpner den bestemte feeden og så trykker "download" på den indiviuelle podcastepisoden? Da skal det funke å spille av episoden uten problemer. (jeg adder de til "playlist" i appen, så neste episode automatisk begynner å spille).

 

Strikkepodcaster jeg anbefaler forøvrig:

  • Doubleknit podcast
  • Knitmoregirls
  • Craftlit (bare en person, men med bøker, genial podcast)
  • "Stash and burn"
  • knit.fm (nedlagt, men verdt å høre på episodene)

Det er masse flere podcaster om strikking, men disse er de jeg hører på for tida.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Teserere skrev:

Nei har samsung, prøvd både beyondpod og podcast addict.

Nei, kan prøve det. Men virker som den ikke åpner hele episoden, men spiller fra prewievmode? Selvom jeg har trykket på subscribe. Kan godt hende jeg gjør noe feil :lol: 

Syns begge appene jeg har prøvd virker veldig tungvinte forøvrig :icon_redface:  

Laster du de ned lokalt da, i tillegg til å subscribe? Litt usikker på hvordan de appene fungerer dog, så mulig jeg er helt på jordet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Podcast Addict til min Android, veldig fornøyd med den appen. Enkel å bruke og tilpasse slik man vil ha den. Og jeg har aldri hatt noe problem med at den slutter å spille når man slår av skjermen.

En podcast til jeg hadde tenkt å anbefale er denne:

Sampler: Det er en podcast som anbefaler andre podcaster. :P  Har bare en episode så langt. De anbefaler podcaster innenfor forskjellige sjangre, virker bra så langt og jeg har tatt de opp på to av anbefalingene deres allerede :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Teserere skrev:

Ehm. Går det ikke an å lukke Mobilen mens man hører på podcast? Sånn som Spotify? Altså slå av skjermen. Prøvde Det med beyondpod og da bare slutter den å spille :( 

Jeg bruker podkicker til min sony. Funker fint og kan surfe på nettet feks mens jeg hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her var det masse bra tips, så nå har jeg lastet ned en haug ? mulig kveldsturen blir veldig lang i dag ? har ikke ro nok til å sitte stille å høre på.

Hørte på best of Holger Nielsens metode i går,  kan ikke si det var så morsomt som jeg husket det. Men så hadde de ikke med de klippene jeg syntes var morsomst heller da. 

 

Bruker player FM  (Android ), funker bra og kan gjøre andre ting med mobilen samtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt kresen på podcasts. Jeg fikser ikke sånne "vi sitter og prater skit sammen"-greier, og foretrekker fiction. Serial funka, men min nye favoritt er The Black Tapes. Jeg er i overkant glad i overnaturlige historier, så denne er perf for meg. Eneste bakdelen er at det går utover nattesøvnen siden jeg bare MÅ høre en til. :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Aymee skrev:

Jeg er litt kresen på podcasts. Jeg fikser ikke sånne "vi sitter og prater skit sammen"-greier, og foretrekker fiction. Serial funka, men min nye favoritt er The Black Tapes. Jeg er i overkant glad i overnaturlige historier, så denne er perf for meg. Eneste bakdelen er at det går utover nattesøvnen siden jeg bare MÅ høre en til. :P

 

Har du hørt Limetown? Serial blandet med fiction. Jeg er bare halvveis ca, men liker det så langt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
På 13.2.2016 at 7:45 PM, Aymee skrev:

Jeg er litt kresen på podcasts. Jeg fikser ikke sånne "vi sitter og prater skit sammen"-greier, og foretrekker fiction. Serial funka, men min nye favoritt er The Black Tapes. Jeg er i overkant glad i overnaturlige historier, så denne er perf for meg. Eneste bakdelen er at det går utover nattesøvnen siden jeg bare MÅ høre en til. :P

TAKK! :D Eller ikke takk, avhengig av hvordan man ser det. Ble sent i går kveld fordi jeg bare måtte høre en episode til (er midt i episode 3 nå), men jeg ble heller litt skuffa over at det ikke var ekte. Da var det ikke så skummelt lenger. Men skal def høre mer på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/14/2016 at 2:52 PM, ToneS skrev:

Har du hørt Limetown? Serial blandet med fiction. Jeg er bare halvveis ca, men liker det så langt :) 

Jepp, hørt alt! og The Message også. Jeg har hørt en del mens jeg strikker, så da går det fort unna... :)

På 2/15/2016 at 10:47 AM, ToneS skrev:

Noen som har hørt We're Alive - A Zombie Story of Survival?   Fant den i går kveld, men det er 100ogettellerannet episoder, så venter litt med å starte med den. :P 

Har hørt noen episoder. Litt ræva voiceacting til tider, og jeg sliter litt med at to hovedkarakterer har VELDIG like stemmer, men den fenger innimella. Den funker for øyblikket iallefall...

På 2/15/2016 at 0:52 PM, Michellus skrev:

TAKK! :D Eller ikke takk, avhengig av hvordan man ser det. Ble sent i går kveld fordi jeg bare måtte høre en episode til (er midt i episode 3 nå), men jeg ble heller litt skuffa over at det ikke var ekte. Da var det ikke så skummelt lenger. Men skal def høre mer på den!

Haha! Sorry? :D
Jeg hater "fra virkeligheten"-greier så jeg styrer unna alt sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2016 at 9:28 PM, Aymee skrev:

Jepp, hørt alt! og The Message også. Jeg har hørt en del mens jeg strikker, så da går det fort unna... :)

Har hørt noen episoder. Litt ræva voiceacting til tider, og jeg sliter litt med at to hovedkarakterer har VELDIG like stemmer, men den fenger innimella. Den funker for øyblikket iallefall...

The Message har jeg ikke hørt om, skal prøves - takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
På 21.2.2016 at 9:28 PM, Aymee skrev:

Jepp, hørt alt! og The Message også. Jeg har hørt en del mens jeg strikker, så da går det fort unna... :)

Har hørt noen episoder. Litt ræva voiceacting til tider, og jeg sliter litt med at to hovedkarakterer har VELDIG like stemmer, men den fenger innimella. Den funker for øyblikket iallefall...

Har du flere tips på podcaster som er i samme sjanger som disse? Har snart hørt alt.. :P 

 

 

For de som likte Mortify så er det en lignende podcast: Grownups read things they wrote as kids  . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/24/2016 at 11:38 AM, ToneS skrev:

Har du flere tips på podcaster som er i samme sjanger som disse? Har snart hørt alt.. :P 

 

 

For de som likte Mortify så er det en lignende podcast: Grownups read things they wrote as kids  . 

Nei - men hvis du faller over noen må du si i fra! Jeg vil ha mer :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
4 timer siden, Lola Pagola skrev:

Noen som hører på Alice isn't dead?

Samme folka bak Welcome to nights Vale. Men mer realistisk og creepy på en måte. Liker den kjempegod. 

Hva handler den (de) om? En stund siden jeg har hørt på, liksom ingenting som er like bra som serial :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...