Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All og Nordisk vinner


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blir trippelpost dette, men det får gå.. Sendte jo mail til NKK ang. rosetten for to dager siden og se hva som lå i postkassa mi i dag

hurra! huskyklubben vant pris for beste rasestand vi har stått på stand i går og i dag og rigget stand torsdag. Mange medlemmer av klubben har bidratt, og det er moro!

Folk kommer jo likevel, dobbel vinnerutstilling veier opp for mye. Men når finnene klarer å skrive kritikker på WDS så burde man strengt tatt klare det på NV, NordV og EDS også

Posted Images

Jeg skulle ikke, skulle ikke, skulle IKKE melde på til dette..Jeg har nada penger, og ingen bil til å komme meg tur/retur. Helt innforstått med dette, meldte jeg på 3 hunder til begge dagene for 5 minutter siden. :ike::fish:

:whistle: ......I know...LOL - men hvor ofte er begge disse på hjemmebane...og hvor ofte har man to som reelt kan ta med seg titler....*lommeboken har løpt og gjemt seg nå*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ikke, skulle ikke, skulle IKKE melde på til dette..Jeg har nada penger, og ingen bil til å komme meg tur/retur. Helt innforstått med dette, meldte jeg på 3 hunder til begge dagene for 5 minutter siden. :ike::fish:

:whistle: ...I know...LOL - men hvor ofte er begge disse på hjemmebane...og hvor ofte har man to som reelt kan ta med seg titler....*lommeboken har løpt og gjemt seg nå*

Du svake menneskeeeeee! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det 185 kr pr dag for en voksen? Jeg synes ikke hjemmesiden var så veldig oppklarende. De burde vel hatt egne priser hvis man skal inn flere dager? :)

Det har vi lurt på og.

Og om noen vet om overnatting i nærheten, HYL ut.. Hytte, motell alt av interesse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på Zoko i junior, Kiyomi i åpen og Yari i champion på Fredag. I tillegg kommer Aino i åpen og Kaizer i junior og jeg har også meldt på avlsklasse og oppdretterklasse. :D

Zoko og Raiden i junior og Yari i champion på Søndag. :)

...håper virkelig akita ikke går samtidig for dette vil jeg gjerne se på :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar toget. Nattoget bort natt til fredag, og nattoget tilbake natt til mandag.

Jeg har 1 startnummer på fredag og 1 på søndag om noen vil låne :)

Hvis det er som i fjor får du ikke brukt startnummrene 2 ganger da de blir scannet inn :hmm:

Ups, har visst brått tre påmeldte begge dager :) Saeta skal debutere som veteran i en alder av snart ti.

Weee vi gleder oss til og se Saeta i ringen igjen :wub:

Vi hoppet likegodt i det med begge beina så Tindra skal gå Lp1 på lørdag :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 hunder og er kun en person, så den som gidder hjelpe meg inn med dyrene får de startnr jeg ikke bruker. Hvilket skulle være 2 stk fre/lør.

Om du tør la meg hjelpe til igjen og ikke får tak i annen hjelp (og jeg ikke er i ringen med noe annet) kan jeg sikkert hjelpe til på hvertfall lørdag, om det ikke krasjer med NM på fredag kan jeg gjerne hjelp til da å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er som i fjor får du ikke brukt startnummrene 2 ganger da de blir scannet inn :hmm:

Weee vi gleder oss til og se Saeta i ringen igjen :wub:

Vi hoppet likegodt i det med begge beina så Tindra skal gå Lp1 på lørdag :P

Jeg har to startnummer ;)

@ Skal du stille noe annet på lørdag eller er det jeg som har blandet dager og kelpien går på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...