Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All og Nordisk vinner


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blir trippelpost dette, men det får gå.. Sendte jo mail til NKK ang. rosetten for to dager siden og se hva som lå i postkassa mi i dag

hurra! huskyklubben vant pris for beste rasestand vi har stått på stand i går og i dag og rigget stand torsdag. Mange medlemmer av klubben har bidratt, og det er moro!

Folk kommer jo likevel, dobbel vinnerutstilling veier opp for mye. Men når finnene klarer å skrive kritikker på WDS så burde man strengt tatt klare det på NV, NordV og EDS også

Posted Images

96 voksne bernere på norsk vinner :)

Er det noen som har mulighet til å stille en bernerhannhund på fredag? Tipper det blir ca mellom 11 og 12 en gang.

Hva med @Emilie? :) Hun er god handler på store hunder, stiller ikke selv men er med som min moralske støtte. Hvis det er Jäger, så har hun jo truffet ham før :) Vi er i samme hall som deg, så da blir det ikke så styrete :) Men hvordan er det med at handler får låne hundens startnummer som inngansbillett? Det er jo svindyrt å komme inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at Staffedommerene har byttet kjønn, så det er noen sure miner ute å går (og det skjønner jeg egentlig, for de to dommerene liker forskjellige typer) og det er den randome dommeren fra et eller annet land som skal dømme BIR/BIM, noe som egentlig den Britiske kjente oppdretter/dommeren skulle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Bare 22 Engelsk setter, det forundrer meg egentlig ikke ettersom dette ikke er den mest populære utstilling for jaktfolket akkurat.

Men jeg klarer bare ikke å finne Kleiner münsterländer, noen som klarer det og kan fortelle meg hvilken ring?

Ring 9 hall D - 13 voksne og 1 valp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 22 Engelsk setter, det forundrer meg egentlig ikke ettersom dette ikke er den mest populære utstilling for jaktfolket akkurat.

Men jeg klarer bare ikke å finne Kleiner münsterländer, noen som klarer det og kan fortelle meg hvilken ring?

Ring 9, 1 valp og 13 voksne, oppmøte 10:30.

Dere vet at en kan søke i PDF-filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke border collie, noen som finner som kan fortelle meg hvor mange påmeldte? Vi skal gå på lørdag, men tenkte fredag kunne gi et lite hint av hvor mange vi er på nordisk :lol:

Men dyke så mange flats!

Flat er "alltid" den rasen med flest påmeldte.

Og det er 17 BC.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

For å søke opp det man leter etter i en PDF fil (eller på en webside)

Trykk Ctrl + F - da får du opp en søkerute, skriv inn det du leter etter, eller deler av det - trykk enter - finnes noe som ligner blir det markert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...