Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, jo, ok da! Jeg ser for meg sonen-hashtags. #hurrta #bilbur #JEGHATERFLEXIBÅND

Kunne dette vært interessant å ha på Hundesonen? Vi har det på hesteforumet EquiForum, og det er en veldig fornøyelig funksjon. Dyr er den heller ikke http://community.invisionpower.com/topi

Høres egentlig ganske praktisk ut! Men hvis sonen får hashtags, da melder jeg meg ut

Posted Images

Og fra @Lola Pagola

Er det bare jeg som ikke ser nicket mitt etter alfakrøllen når dere mentioner meg?

Når jeg trykket på linken på profilen din så så jeg ikke navnet ditt i det hele tatt. Sikkert fordi du har et tegn & i nicket ditt, kan jo se om det gjelder andre med samme type nick (evt andre type tegn, æøå kanskje).

Edit. @Synnøve (tester Synnøve)

Ser ut som om det ikke funker på Synn.. den blir ihvertfall ikke blå.

Test 2 @Synnøve

Endret av Siri Eveline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som nick med ÆØÅ og & * ol ikke fungerer helt optimalt. Er jo bra du får notification symra men det står jo ikke :lol:

Og ja, det står @mention under alle så det er lettere å trykke på folk. kan fjerne det om folk ikke vil ha det.

Syntes det er knall jeg, kjekt dersom man ikke husker helt skrivemetoden og personen står på den siden man har åpen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som nick med ÆØÅ og & * ol ikke fungerer helt optimalt. Er jo bra du får notification symra men det står jo ikke :lol:

Og ja, det står @mention under alle så det er lettere å trykke på folk. kan fjerne det om folk ikke vil ha det.

Vil ha det under nicka jeg hvertfall, mye enklere enn å prøve å huske ørten skrivemåter på navn om det bare er en man skal nevne. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegne som & i brukernavn slår ut mentions dessverre, og er ikke noe de som har laget den blir å rette heller ser det ut til (har vært meldt inn tidligere) Om man er via tapatalk å skriver innlegg, så vil det ikke fungere om man skriver @brukernavn, da må man skrive @ [ member = brukernavn ] (NB, ikke mellomrom, var bare for at dere skal se koden)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...