Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

Han ser ut som han har tårer i øynene på det timeout-bildet! :D Og ganske teit ut på det siste trappebildet. :P

Han ser utrolig flott ut nå som han begynner å vokse til! Spørs om jeg må innom London en tur neste gang jeg skal over også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Neida, det er ikke et dumt spørsmål :) Jeg vet faktisk ikke selv! Altså, ulveklør er jo vanlig hos mange raser, og også å ta dem vekk. Jeg visste før vi kjøpte ham at hans oppdretter ikke tar vekk ulveklør, så det er jo greit. Men en hel ekstra TÅ er jo litt annerledes :P . For meg er han jo vanlig så jeg tenkte faktisk ikke over det før Simira var her på besøk og kommenterte det.

Jeg har sett gjennom masse bilder på BB-forumet og ingen der har fem tær. Vet ikke om de som blir født med fem kanskje får dem fjernet når de tar ulveklørne (er jo mer vanlig å fjerne ulveklørne), eller om bare veldig få blir født med fem tær. Jeg tror dette er nok grunnlag for å lage en post der og spørre, hehe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du finner ut hvorfor så må du fortelle det her. Hva ble de brukt til i gamle dager? Hadde de bruk for ekstra tær da? Jeg liker jo best når hundene får beholde det de ble født med, så er glad Marvel fikk beholde alle sine tær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg har funnet ut om tærne foreløpig er at det er en stor utgave av ulveklo? Hvertfall sier folk det, men jeg føler mer at det er en TÅ, ikke sjans at man bare kan ta den av uten å rett og slett amputere.

Idag gikk vi tur veldig tidlig med halvbroren til Marvel, Vinnie, og entlebucheren Bella. Etter en time og tjue minutter var de ganske så slitne!

Vinnie har samme pappa og er 7 mnd, Marvel er 4 mnd. Marvel blir nok litt høyere fordi hans mamma er en litt høy tispe, mens Vinnie's mamma er en lavere tispe.

IMG_0003.jpg

IMG_0005.jpg

IMG_9942.jpg

IMG_9947.jpg

IMG_9953.jpg

IMG_9954.jpg

IMG_9957.jpg

IMG_9961.jpg

Jeg syntes Marvel så litt annerledes ut på dette bildet, og så innså jeg at det er jo Vinnie, Marvel er bak! Haha!

IMG_9976.jpg

IMG_9986.jpg

IMG_9989.jpg

IMG_9992.jpg

IMG_9997.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simira: Ja, jeg vet! Derfor skjønner jeg ikke helt når folk tror det er en stor ulveklo og vi må fjerne den?? Dette forblir et mysterium :P . De små ulveklørne, greit nok, men i den femte tåa er det jo bein og alt.

Ozzy: Nei, han har bare små baller enda! :lol:

Poter: Det er veldig fint :) . Det "verste" jeg har sett i den parken var en dalmatiner med munnkurv, men munnkurven var jo der så da er det jo ikke egentlig noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra idag!

Først gikk vi tur i parken i ca 1 time og 20 minutter, så hjem et par timer, deretter bursdagsgrilling hos familien til Steve. Marvel har ikke vært "på besøk" enda, og masse folk var det der! Han var kjempeflink og gjorde ikke så mye ut av seg, det var nok lurt med en tur i parken først :whistle: . Han var våken i ca tre timer der før han sloknet.

Bilder i litt tilfeldig rekkefølge! Begynner med grillingen mens jeg laster opp de andre.

IMG_0097.jpg

IMG_0103.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0107.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...