Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden

Recommended Posts

Ser ut som om de har Hooks på Gullgruven senter? (Aldri vært i Bergen, bare googlet). Hooks har ihvertfall en del back on track :)

Har sjekket at de har på nettet selv (det har horze også, men de hadde ikke i butikken), dilemmaet er at det er 45km en vei å kjøre dit så orker ikke med mindre jeg vet at de har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket at de har på nettet selv (det har horze også, men de hadde ikke i butikken), dilemmaet er at det er 45km en vei å kjøre dit så orker ikke med mindre jeg vet at de har.

ring butikken, så slipper du den eventuelle bomturen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ihvertfall i høøksbutikken her i trondheim. BOT dekkenene er ikke så vanskelige altså, spesielt ikke det de kaller nettingdekken, for det har innstramming i front slik at man kan tilpasse etter hundens bredde(de andre vet jeg ikke hvilke innstillinger det er på). Eneste er at de er store i str, Varga er 62-63 cm i ryggen, hadde tenkt å kjøpe str 55 etter å ha funnet ut at den nok var passe i en tabell, men når jeg sto på butikken så ble jeg usikker og endte med å ta 59 isteden å varga svømmer i det. Hun kan bruke det, men det egner seg nok aller best som pausedekken, ikke turdekken. Så 1-2 str ned er nok å anbefale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ihvertfall i høøksbutikken her i trondheim. BOT dekkenene er ikke så vanskelige altså, spesielt ikke det de kaller nettingdekken, for det har innstramming i front slik at man kan tilpasse etter hundens bredde(de andre vet jeg ikke hvilke innstillinger det er på). Eneste er at de er store i str, Varga er 62-63 cm i ryggen, hadde tenkt å kjøpe str 55 etter å ha funnet ut at den nok var passe i en tabell, men når jeg sto på butikken så ble jeg usikker og endte med å ta 59 isteden å varga svømmer i det. Hun kan bruke det, men det egner seg nok aller best som pausedekken, ikke turdekken. Så 1-2 str ned er nok å anbefale.

Koda er så stor i hodet og halsen at jeg ofte må to opp i størrelse, i forhold til kroppen. Kjempe fint hvis det er sånn innstramming! Får ta en tur på hooks å se (planlegge mange ting i området samtidig :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Koda er så stor i hodet og halsen at jeg ofte må to opp i størrelse, i forhold til kroppen. Kjempe fint hvis det er sånn innstramming! Får ta en tur på hooks å se (planlegge mange ting i området samtidig :P )

Ja, det er mye å gå på der så du trenger ihvertfall ikke gå opp i str, det er jeg rimelig sikker på.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest Bølla

Tynn utstillingsline i svart skinn?

Dyrebutikken på Grønland. De er best av alle på halsbånd og kobbel av ymse slag. Kjører gjerne 2 timer bare for å handle hos dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg hadde Sari, kjøpte jeg noen runde pipeleker i latex på den lokale dyrebutikken. De er omtrent på størrelse med en tennisball, og fantes i mange farger. Rina har helt forelsket seg i disse, men de begynner å pipe på siste vers. Vet noen hvor jeg kan få tak i sånne?

Det er egentlig litt krise, spesielt siden den blå er Rinas favorittleke, så jeg blir kjempeglad for alle tips!

10561684_10152661878860883_7606651812942

Har du funnet disse? vi kan ta de inn til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant de fjes-ballene på ebay - etter å ha sett at noen etterspurte de her på denne tråden. Bestilte meg noen sånne, og jaggu ble de en ny favoritt hos bikja! Nesten sånn at de er bedre enn tennisball - selvom de ikke spretter :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koda er så stor i hodet og halsen at jeg ofte må to opp i størrelse, i forhold til kroppen. Kjempe fint hvis det er sånn innstramming! Får ta en tur på hooks å se (planlegge mange ting i området samtidig  :P )

Som å hilse på meg og lumi! :)
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke butikker jeg får kjøpt Back on Track dekken til hund i Bergen?

Hunden er ikke helt riktig konstruert så vil helst se dekkene og eventuelt prøve på før jeg kjøper.

Hei :) Jeg skal til Bergen neste uke. Kommer oppover på mandag eller tirsdag og blir til søndag. Da kan jeg ta med bot dekken som du kan prøve hvis jeg har inne den/de størrelsene du tror du trenger? :) Ellers så holder jeg på å lage til en fri frakt kampanje på siden min nå og da er det mulig å bestille og eventuelt bytte når jeg kommer oppover :) www.arivo.no så kan du sjekke størrelsene jeg har inne nå i de forskjellige typene :) De er også på tilbud! :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke butikker jeg får kjøpt Back on Track dekken til hund i Bergen?

Hunden er ikke helt riktig konstruert så vil helst se dekkene og eventuelt prøve på før jeg kjøper.

Dyreklinikken Bergen Vest og Høøks i Gullgruven har :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her? Evt i denne fargen? De har også kobbel.

Nei, det er mer hurrta-lignende. Tror det var samme merke som de "Extreme"refleksvestene.

http://www.xxl.no/medias/sys_master/celum_assets/8900805656606_1095351_yellow_1-2_74436_jpg.jpg?2

Prøver å vri hjernen for å få søkt det opp, men finner nada..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet disse? vi kan ta de inn til deg :)

Tusen takk, så snilt! Jeg har allerede funnet de, så krisen er over for denne gangen.

Jeg fant de fjes-ballene på ebay - etter å ha sett at noen etterspurte de her på denne tråden. Bestilte meg noen sånne, og jaggu ble de en ny favoritt hos bikja! Nesten sånn at de er bedre enn tennisball - selvom de ikke spretter :)

Så gøy. Rina absolutt digger dem, det samme gjorde Sari. Men ørene mine er kanskje ikke like glade i dem :teehe:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er mer hurrta-lignende. Tror det var samme merke som de "Extreme"refleksvestene.

http://www.xxl.no/medias/sys_master/celum_assets/8900805656606_1095351_yellow_1-2_74436_jpg.jpg?2

Prøver å vri hjernen for å få søkt det opp, men finner nada..

Extreme refleksvest produserer ikke halsbånd med extreme på, ut i fra det jeg ser...

Finner dette her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Targetstick med klikker til en forholdsvis grei pris (under 200 kr)? Fra norsk nettbutikk, slik at det ikke tar en måned å få den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flybur (i stoff) til å ha i kabinen?

Så stort som mulig, men under 43x31x20cm (LxBxH)

Også så billig som mulig :)

Og er det noen som vet om str 45 i hurttaselen passer en voksen Shih Tzu?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Flybur (i stoff) til å ha i kabinen? Så stort som mulig, men under 43x31x20cm (LxBxH) Også så billig som mulig :) Og er det noen som vet om str 45 i hurttaselen passer en voksen Shih Tzu?
Flybur av den typen selges over alt. :) Karlie produserer en rimelig type. Det er litt over måla, men fordi sidene er myke går det helt utmerket. :)https://www.ipet.no/mobile/product.html/hundeveske-neopren?category_id=27 Selen synes jeg høres knapp ut jeg, men alltid litt vanskelig å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får tak i:

- ORBILOC safety light så billig som mulig?

- Rimelige vetbed-tepper - gjerne ikke å veldig tykke (jeg synes de tykke er plundrete å vaske)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Pelshund er skikkelig dritt når vi er avhengig av å bruke dekken på vinteren. De siste ukene har jeg børstet henne 3 ganger daglig, men etter en tur med dekken på er det bare floker å  svære tover likevel. Ble rimelig lei så nå er hun skrelt med barbermaskin over hele kroppen har alltid brukt å barbere henne vår og sommer, men den lange pelsen har ikke noe hensikt likevel. Hun har ikke underull og pelser isolerer ingenting. Det eneste den gjorde var å være i veien. Så nå blir det deilig å slippe all den børstingen!
    • Mynte bet Nitro i halen da han fikk en krampe i foten og fikk smerter. Irriterer meg sånn at hun bestandig skal ta han når han er på sitt svakeste!  Så får han krampe er det hun jeg må kaste meg over og få langt vekk fra han, enn å få trøstet han. :/  Men uansett, halen er en utrolig dritplass å få sår på! Han logrer jo så mye, og lett å slå opp såret hvis han logrer borti noe. Igår kom jeg hjem til et "blodbad" nesten med blodsprut overalt! På vegger, dører, gulv, kjøkken osv. fordi moren min kom hjem til dem før meg og da hadde han blitt så glad..  Idag har jeg bandasjert halen i håp om at det skal hjelpe når moren min kommer idag.     Husker det samme skjedde da han ble bitt i øret og mistet øreflippen da min forrige tispe fikk nok av at han yppet seg på henne. Det blødde så sykt mye! Og han ristet seg på hodet så blodet sprutet overalt. Måtte bandasjere hele hodet hans.
    • Vært så heldig å få passe sjefen sin irske setter noen dager  Super turkompis! Satser på å få låne han litt frem til jeg får meg valp. 
    • Vi faset ut dette fra hun var ca 3,5 måned til hun var omtrent 4 måneder og litt over. At vi heller ventet til noen faste tidspunkt eller hvis valpen selv gav beskjed om at hun måtte ut. Tenker det er jo litt viktig å trene valpen på å måtte holde seg litt også, samt å gi beskjed på at den vil ut. Så får det heller bli litt uhell av den grunn tenker jeg. Nå er jo dotreningen veldig individuell fra valp til valp, men jeg vil tro at for eksempel etter valpen deres har spist og drukket, samt lekt at den kan holde seg litt. Etter den har sovet blir litt annerledes, da pleier vår (7 måneder nå) fortsatt å ha litt hastverk.  Hvordan er valpen på å signalisere at den vil ut?
    • 10 lange dagar igjen til vi hentar Cira!  Har fulgt litt med på korleis det har gått med eine søstera hennar etter at ho flytta på laurdag, og det verkar til å vere veldig trygge kvalpar. Ho slo seg til ro med ein gong, som om ho hadde budd der i vekesvis. Er nysgjerrig og utforskande, og alt det som hører med eit lite kvalpetroll   Men kjenner eg gruar meg til tissing inne, opp på natta og alt det mindre koselege som kjem med ein kvalp. Hugsar Hera som eit lite skrekk-eksempel  
  • Nylig opprettede emner