Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Kjøpt inn syv middager.

Idag ble det fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrot.

Resten av uka, i usortert rekkefølge:

Fullkornslasagne

Indisk kylling tikka masala med raita og nan brød

Hjemmelaget pizza

Hjemmelaget lapskaus

Oksehøyrygg med løksaus

Pai med enten bacon eller skinke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det cajun meatloaf med søtpotetmos. Imorgen brukes resten av meatloaf'en til smørbrød med masse grønnsaker og litt ost. Helgen blir det hjemmelagd pizza, en deig, to fyll. Man og tirsdag skal vi ha pai med sopp og andre grønnsaker. Ons og torsdag blir det grønnsakssuppe med kjøttboller av kyllingkjøttdeig og parmesan.

En real lavbudsjettsuke, dette her, men det blir mye godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og tirsdag: Laks i form med masse grønnsaker og mandelpoteter. Onsdag: Grandiosa. Torsdag og fredag: Skinke og pastasalat med fullkornspasta, masse grønnsaker og pesto. Gjett hvilken dag som var mannens tur til å lage middag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag hadde vi gresk moussaka (toro) og salat, i går var det urte- og hvitløksmarinert kyllingfilet med grønnsaker (og ris til TJ) på menyen. I dag ble det laksefilet med grønnsaker (og igjen ris til TJ :P ). I morgen blir det taco. :ahappy: Og så gleder jeg meg til søndagsmiddagen, da skal jeg lage hjemmelaget viltgryte med rådyrkjøtt (av rådyr skutt under kilometeren hjemmefra, kortreist med andre ord!).

Mandag og tirsdag: Laks i form med masse grønnsaker og mandelpoteter. Onsdag: Grandiosa. Torsdag og fredag: Skinke og pastasalat med fullkornspasta, masse grønnsaker og pesto. Gjett hvilken dag som var mannens tur til å lage middag :P

Oioi så vanskelig å gjette. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag hadde vi gresk moussaka (toro) og salat, i går var det urte- og hvitløksmarinert kyllingfilet med grønnsaker (og ris til TJ) på menyen. I dag ble det laksefilet med grønnsaker (og igjen ris til TJ :P ). I morgen blir det taco. :ahappy: Og så gleder jeg meg til søndagsmiddagen, da skal jeg lage hjemmelaget viltgryte med rådyrkjøtt (av rådyr skutt under kilometeren hjemmefra, kortreist med andre ord!).

Oioi så vanskelig å gjette. :lol:

Mmm, viltgryte :D Det vil jeg også ha snart! Kanskje lage på lørdag så det er nok til vi kommer hjem fra elgjakt på søndag? Er så deilig å slippe å lage mat når hele kroppen er utslitt!

*Fnis* Ja, skikkelig vanskelig den der altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, viltgryte :D Det vil jeg også ha snart! Kanskje lage på lørdag så det er nok til vi kommer hjem fra elgjakt på søndag? Er så deilig å slippe å lage mat når hele kroppen er utslitt!

*Fnis* Ja, skikkelig vanskelig den der altså :P

Det høres ut som en plan! Og igrunn er jo de fleste gryter uansett bedre dagen etterpå uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi lettstekt, chilikrydret torskeloin med potet- og søtpotetmos :D

Jeg har begynt å like fisk, så det er så moro å spise noe annet! Åpnet opp en ny verden å komme over den bøygen.

Psykisk anstrengt forhold til fisk hele livet begynner å kureres sakte, men sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde jeg alene hjemme-middag: Salat med krepsehaler og krabbe, men hjemmelaget urtedressing og rugbrød. Nam!

(Men når sant skal sies så er det synd å ta livet av de stakkars krepsene for at vi skal få krepsehaler som er 1/10 av det totale dyret...det blir en stund til neste gang, men godt smakte det! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...