Kaisen Skrevet 28. November 2018 Rapporter Skrevet 28. November 2018 Hvor i allverden bor dere som har det så kaldt? her sitter jeg å klager fordi jeg fryser rompa av meg når det er -3? i dag er det faktisk «hele» 2 varmegrader da. Men utrolig sur og kald vind. Da passet det fint at bikkja er levert på hundesenteret og jeg slipper å gå tur! 6-7 timer der og hun er i koma når hun kommer hjem. Da blir det bare en liten runde i kveld. så mistenker jeg at varmepumpa ikke klarer å holde temperaturen oppe i leiligheten... men fordi jeg alltid fryser tenkte jeg meg ut å kjøpe sånn digitalt termometer som måler temp både ute og inne. Litt flaut hvis jeg sender melding til husverten og det faktisk bare er jeg som er i overkant frysepinn. Den står på 23 grader men her sitter jeg i full ullbekledning under teppet og hakker tenner Siter
Tonje Skrevet 28. November 2018 Rapporter Skrevet 28. November 2018 Her er det -8 nå på morningen, men det blir nok bedre når sola kommer opp. Jeg gleder meg til å komme meg ut på tur jeg, og prøver å huske på at jeg er kjempeheldig som har en kropp som fungerer til det (ser en på 'God morgen, Norge' som sitter i rullestol og er avhengig av hjelp til det meste). Siter
Lillekrapyl Skrevet 28. November 2018 Rapporter Skrevet 28. November 2018 Idag var det relativt varmt her. 2 plussgrader da jeg dro på jobb 0730. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 29. November 2018 Rapporter Skrevet 29. November 2018 On 28.11.2018 at 10:00 AM, Kaisen said: Hvor i allverden bor dere som har det så kaldt? her sitter jeg å klager fordi jeg fryser rompa av meg når det er -3? i dag er det faktisk «hele» 2 varmegrader da. Men utrolig sur og kald vind. Da passet det fint at bikkja er levert på hundesenteret og jeg slipper å gå tur! 6-7 timer der og hun er i koma når hun kommer hjem. Da blir det bare en liten runde i kveld. så mistenker jeg at varmepumpa ikke klarer å holde temperaturen oppe i leiligheten... men fordi jeg alltid fryser tenkte jeg meg ut å kjøpe sånn digitalt termometer som måler temp både ute og inne. Litt flaut hvis jeg sender melding til husverten og det faktisk bare er jeg som er i overkant frysepinn. Den står på 23 grader men her sitter jeg i full ullbekledning under teppet og hakker tenner Midt i Norge slik ca Men i dag er det da nesten 0. Vind og vi venter nedbør. Får vel nesten håpe på at den kommer som snø, selv om jeg innerst inne ønsker meg regn og masse varmegrader helt til mai men det skjer jo ikke så snø er vel litt bedre enn regn på denne årstiden.. dessverre Sitter fortsatt med ett barnslig ønske om at det skal fortsatt være mulig å finne barmark i desember her da, For DET skjer ikke hvert 10 år altså Siter
Meg Skrevet 29. November 2018 Rapporter Skrevet 29. November 2018 jeg ønsker meg vinter og snø. Men det er unødvendig med 5 cm snø og så regn - før det blir minusgrader igjen Siter
maysofie Skrevet 29. November 2018 Rapporter Skrevet 29. November 2018 Akkurat nå er det tre år siden denne falt i fanget mitt og ble med hjem på besøk for første (og siste) gang. Så mye vi har gjort sammen på disse tre årene 5 Siter
Kaisen Skrevet 29. November 2018 Rapporter Skrevet 29. November 2018 Vært å tatt vaksine i dag. Jeg bryr meg lite om sprøyter og nåler generelt, men en time før jeg skulle reise ble jeg plutselig fryktelig nervøs. Svetta, var småkvalm og litt hjertebank. Veldig rart, for det har aldri hendt før. i det jeg gikk inn døra på helsestasjonen så forsvant nervene like fort som de kom. Stikket kjente jeg ikke noe til. Men nå har jeg ****** vondt i armen! ? håper det forsvinner fort det også. Skal på jobb i helga og har ikke en jobb som kan utføres med en arm for å si det sånn? 1 Siter
Annik Skrevet 29. November 2018 Rapporter Skrevet 29. November 2018 Her hadde vi 9 grader i dag Siter
Mirapusen Skrevet 30. November 2018 Rapporter Skrevet 30. November 2018 1 time siden, Annik skrev: Her hadde vi 9 grader i dag Varmegrader er digg, ikke fult så glad for pøsregn og gjørme Siter
AnkiogBonita Skrevet 30. November 2018 Rapporter Skrevet 30. November 2018 I gårkveld var det is overalt og en utfordring for Bonita, og i dag er det bart over alt digger det rett og slett kan gjerne fortsette slik til jul 1 Siter
Tricolor Skrevet 30. November 2018 Rapporter Skrevet 30. November 2018 Øs pøs regn her. Vind og surt. Skal på jobb i ettermiddag. Hundene leker ulv. Håper naboene er tunghørte. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 30. November 2018 Rapporter Skrevet 30. November 2018 Først litt snø i går, så 3 varmegrader i dag og regn- dessverre så blir det vel kun i dag det regner, så snøen forsvinner ikke- blir bare til ett nytt lag is. Men pytt- kan leve med is i vinter jeg- hadde jeg bare sluppet de 1,5 meterne med snø som garanter kommer ( har fortsatt en drøm om grønn jul) Litt bedre form i dag, og har faktisk strikket 4 omganger på ett par votter. De siste to dagene har jeg strikket minus 2 Siter
AnkiogBonita Skrevet 30. November 2018 Rapporter Skrevet 30. November 2018 Er så utrolig kjedelig å ha problem med foten, og i verste fall ha tretthetsbrudd. Spesielt når det er mildt og bart ute. Har så lyst å opp i Estenstadmarka og gå tur... Bonita har litt problem med ryggen sin og beordret ro og rolige båndturer for tiden. Så da syns vi litt synd på oss selv for tiden og dårlig samvittighet kan holde seg unna. Hun har forbud mot opp i sovesofaen og dermed ble det madrass på gulvet på oss i stedet. Kan jo ikke sove uten Bonita og se på tv/netflix uten å pusle hun i pelsen. Er sykemeldt og kjeder meg og det går litt utover Bonita. Hun blir børstet, klippet osv, og hun er ikke helt fornøyd med den ekstra oppmerksomheten. Så for at hun skal slippe litt så har man begynt å lage snusematte. Siter
Artemis Skrevet 1. Desember 2018 Rapporter Skrevet 1. Desember 2018 Irsk rød og hvit setter selges billig, evt. gis bort ved snarlig overtakelse! ? Nevø er en irsk rød og hvit setter på 8, snart 9 år. Sprek som en loppe, frisk og rask. Importert til Norge som valp. Fin trekkhund. Snill og grei, men dyr i matveien. Ikke kresen, spiser alt: hundemat, smør, brød, julekaker, pai, gryteretter, lasagne; gjerne direkte fra kjøkkenbenken. RIP kveldens lasagne. ??? 5 Siter
Perfect Image Skrevet 1. Desember 2018 Rapporter Skrevet 1. Desember 2018 Jeg synes forrige uke med stabil -17 var himmelsk. Nå med 0 temperatur har jeg mest lyst til å grave meg under dyna og bli der. Gjørme overalt. 2 Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2018 Rapporter Skrevet 2. Desember 2018 21 hours ago, Perfect Image said: Jeg synes forrige uke med stabil -17 var himmelsk. Nå med 0 temperatur har jeg mest lyst til å grave meg under dyna og bli der. Gjørme overalt. Støttes! Siter
Recommended Posts