Symra&Pippin Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Jeg lurte på om dere heiet på en briard som het Johannes. Som jeg aldri hadde hørt om. Snart avsted for å besøke søster. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Jeg lurte på om dere heiet på en briard som het Johannes. Som jeg aldri hadde hørt om. Det var faktisk akkurat det jeg også tenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 10 minutter siden, Line skrev: Johannes gjør jo akkurat som han vil, litt tilløp til cockyness på oppløpet der også Det liker vi! Han er herlig Gleder meg til å se han under OL! Vi multitasker vi vett, ser både på utstilling og ski Strakk noe i ræva når jeg flytta den helvetes fryseren ut fra det ***** rommet det stod i på låven! Men nå er den så ren den kan bli, rekker jo ikke å avise den heller, men jeg har på følelsen av at den ikke skal bli brukt til menneskemat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Just now, Stine said: Han er herlig Gleder meg til å se han under OL! Egentlig litt rart at så mange trøndere er gode på ski, siden vi nesten ikke har snø Men Norsk skisport uten trøndere hadde blitt stusselige greier Faren til Johannes var forøvrig en lovende skøyteløper i sin tid - men det er leeeeeenge siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Akkurat nå, Line skrev: Egentlig litt rart at så mange trøndere er gode på ski, siden vi nesten ikke har snø Men Norsk skisport uten trøndere hadde blitt stusselige greier Faren til Johannes var forøvrig en lovende skøyteløper i sin tid - men det er leeeeeenge siden Ja, egentlig merkelig Uten trøndere hadde vi i hvert fall ikke vært en ledende nasjon innen langrenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 (endret) 1 time siden, Mackenzie skrev: Hahaha, Kenzie er også B-hund og nekter å stå opp av sengen når jeg prøve å re den forresten så er klokken her 11:16, jeg har nettopp stått opp og kommer nok ikke til å spise frokost før 12, så da slipper du å tenke du er sent ute Vi spiste ikke frokost før nå muligens litt sent til å i det heletatt få lov til å hete frokost Men var veldig godt! Hjemmelaget surdeigsbrød med egg Nå er kaoset komplett her, 3 hunder og 2 katter heldigvis sover alle enn så lenge... @LØJ Endret 18. November 2017 av Snoffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Det er ikke akkurat kvalitet over dette her. Hjelpes så utrolig mye kjadd og vas. Kan vi ikke se noe fornuftig da... Jeg er kvalm for jeg har spist for mye smågodt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Vært på fotokurs, der var det en fotograf som plutselig gikk bananas over mobilen sin. Jeg spurte om han hadde fått telefon fra Hamar eller noe sånn, men nei, mye bedre enn det. Hunden hans hadde vunnet etellerannet på Dogs4all. Så da ble jeg også plutselig involvert Men jeg vet ikke hva den fikk, bare et det hang høyt Kunne ikke spørre, da hadde jeg avslørt hvor uvitende jeg er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Akkurat nå har jeg kommet inn fra tur, og det første jeg gjorde etter å ha fått av meg ytterklær var å sette meg ved pcn og bestille nytt trekkbelte. Det er ikke noe godt det jeg har, så nå har jeg brukt litt vel mange penger på et baggen-belte. Lånte det av ei venninne en gang, og syns det var veldig behagelig. Satser på jeg ikke husker feil. Og så må jeg vel ha nye strikkbånd etterhvert. Tenke seg til at de 9 år gamle båndene begynner å miste litt av piffen. De som nesten ikke er brukt (bare omtrent hver dag med noen unntak ). Vært brukt av fire ulike hunder, hvorav ingen har gått pent og pyntelig i bånd. Det er fortsatt litt strikk igjen, men veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Hugo har kommet på besøk Gikk direkete ut på tur med han, tenkte det var greit å få ut litt steam og få gjort fra seg før jeg tok han inn på ny plass med masse lukter etter kattene osv. Skikkelig bøllefrø han.. Reiv og sleit i båndet, hoppet på meg osv. Kjempeflaut, og litt skummelt på smal bilvei. Men vi kom oss inn igjen til slutt Imorgen skal jeg ha med pinne på tur. Da konsentrerer han seg hvertfall om den, så jeg slipper bruke 30min på å gå 50meter Ellers er han veldig opptatt av katteluktene her, og sliter litt med å roe seg. En herlig gutt, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Grattis til Siri, gøy å se deg i ringen:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Looking good @Siri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Herregud, skal jeg vise det der imorra!? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Gratulerer til Eagermind kennel også og det er jo mange soniser som har gjort det bra i dag. Gøy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 @Perfect Image har gjort det strålende og! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 åh så gøy. Har ikke fått sjekket alle rasene ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Når wikipedia har et alternativ for "Simple English"... Akkurat det jeg trengte i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Hilste på verdens søteste bernerhvalp i dag..For en nydelig liten bamse.. @SFX; har du ikke en leveringsklar valp nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Hjemme igjen med to trøtte skrangleverk etter mange timer på D4A. Mys er fæl til å bofse på alle hunder han møter, sånn med en gang, og jeg sa til han at jaggu skulle han få det travelt om målet hans var å gjøre det der altså. Tenk, det skjønte han av seg selv, ble visst litt mange, så da ble han snill gutt og kravlet heller litt ekstra over meg og Laffen, som var med som støttekontakt. Riktig så flink var han faktisk. Noe avhengig av mennesket sitt mente 2ne da, hun var "håndtak" en liten stund, takk for hjelpen Lykke var raseparaden, tenk, en hel ring helt for seg selv, da hoppet og spratt han og tygget litt på Laffen-ører og hadde det i grunn ganske festlig. En fin-fin hode-trim dag på Muse-pusen min 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Hvorfor finner jeg ikke noen resultatlister noe sted? (Jepp, amatør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Gått en finfin tur, så avgårde og pante flasker, innom dyrebutikken etter bajspåsar, og til slutt innom Ikea etter noe småting. Nå skal jeg snart gjøre ferdig kjøkkenet og så blir det middag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Den følelsen når du var helt sikker på at Symra lå ved siden av deg i sofaen, og så hørte du en hund på den andre stua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 8 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Hvorfor finner jeg ikke noen resultatlister noe sted? (Jepp, amatør) Jeg leita lenge jeg også, men her fant jeg noe http://web2.nkk.no/no/nyheter/FØLG+D4A+LIVE!.b7C_wtfS56.ips Sånn nå var det slutt for idag. Nå skal jeg slappe av, og lese litt. Lage meg en middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 Akkurat nå, Debbie skrev: Jeg leita lenge jeg også, men her fant jeg noe http://web2.nkk.no/no/nyheter/FØLG+D4A+LIVE!.b7C_wtfS56.ips Sånn nå var det slutt for idag. Nå skal jeg slappe av, og lese litt. Lage meg en middag. Se der ja! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. November 2017 Rapporter Share Skrevet 18. November 2017 6 timer siden, Stine skrev: Dommeren vår imorra skriver kritikker på tysk... Var hun alright @JeanetteH? Tja hva skal jeg si Helt ok bedømmelse, men vondt i rygg og bein og var vel knapt oppe av stolen. (en absolutt fordel når man har hund som er redd for å si det slik ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts