Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå november


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa sponser med det samme han sponsa eksen sin billett med, nå har vi kjøpt flunka ny flybillett til @Teserere og livet er straks litt lysere  . Da blir det Thailand i jula med bestevenn! Er så glad

Mobilen min ringte mens jeg satt med en pasient (hørte vibreringa så vidt) og da jeg kjente igjen nummeret hoppet hjertet over flere slag, det var fra drømmejobben! De vil ha meg på intervju! Jeg var

Hei sonen! Visste dere at...     ...at jeg har verdens søteste lille vofs?    

Posted Images

4 timer siden, SFX skrev:

Takk for hjelpen, men det var dessverre ikke fellingen jeg slet med. Det er å fullføre siste bit. ***** vanskelig å forklare, siden jeg ikke helt forstår hva jeg skal gjøre. Men jeg tror jeg må ha en rundpinne. 

 

Hva står det ordrett der du ikke forstår? Det finnes garantert noen som kan hjelpe :) Motivasjonen er på bunn hvis man ikke fullfører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

For første gang på mange år har jeg gått en hel dag uten å gidde å ta på meg bh... hengepuppene mine har ikke godt av dette her :lol:

Det er jo så digg! Jeg bruker aldri bh hjemme :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen er helt i 100 :lol: løper rundt å knurre, bjeffet og kaster rundt på leker :lol: Casper ligger strak ut på gulvet på skinnet sitt foran peisen, mens alt dette foregår :lol:

Han sluknet vel tilslutt :teehe: 

Og mens jeg skrev dette gav han beskjed om at han måtte ut å tisse :ahappy: Nå ser det ut til at han har roet seg litt :P 

Skal blir morsomt fremover når han får mer og mer utholdenhet :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stine skrev:

:teehe: Jeg har ikke pupper :lol:

 

Akkurat nå, Stine skrev:

Nå ble jeg plutselig skikkelig sentimental her, savner C faktisk :lol: Noen ganger blir jeg så glad at jeg har et så fint liv, også blir jeg litt trist siden ikke alle har det så bra som meg :icon_redface:

Et lite sekund her så glemte jeg at du kaller kjæresten for C. Tenkte at du snakket om pupper, og at du savnet C-cupen :lol:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer enn gjennomsnittlig travel helg. KOm meg gjennom, og hadde kun èn hendelse som virkelig fikk meg ut av likevekt i helgen: Jeg og Nova ble i går angrepet av en skikkelig aggressiv pomeranian... Vi hadde vært på tur, og nesten hjemme passerte vi en nabo der fruen stod i nattkjolen i terrassedøra, og hadde sluppet ut pommen på plena. De har ikke gjerde rundt hagen. Jeg og Nova gikk rolig forbi på motsatt side av vegen, altså et ganske langt stykke fra den eiendommen. 
Idet vi passerer kommer krapylet i full mundur rett mot oss, med tenna på tørk, mens den knurra og snerra og fråden stod. Ikke redsel...for å si det slik. Han skulle ta oss. Og gikk rett på Nova, som bråstoppa, kikka rart på krapylet og da hun forstod hvilket modus han var i busta ho seg opp litt. Jeg fikk gravd frem en neve godbiter fra lomma som jeg slengte i ansiktet på angriperen og satte han ut et lite øyeblikk, og sa ropte jeg til eier - som fremdeles stod i terrassedøra i nattkjolen - at hun fikk komme og hente dyret sitt sporenstreks! 
Krapylet gikk i angrep nr 2 etter å ha sjekka ut noen godbiter på bakken, jeg fikk løfta Nova opp etter halsbåndet slik at hun ikke skulle ta livet av pommen og dytta den samtidig unna med ene foten min (og håpte jeg ikke ble bitt -for han så ut til å være kapabel til  ville bite i benet mitt). Og ropte igjen til eier at nå fikk hun jaggu meg hente bikkjekreket. Og at det må da gå an å ha LITT dressur (ev kontroll) på slike små drittkrapyl! 
Etter litt kom hun løpende, i nattkjolen, henta kreket og løfta han opp og gikk bort med han, uten å si ett ord. Jeg var rimelig sint! Jeg vil ikke at min valp, snart 30 kg tung, 7 mnd gammel, skal gjøre seg erfaringer av den typen som kan trigge lysten til å knerte småhunder. 
Vel hjemme slapp jeg Nova ut i hagen sammen med Diva og strødde et lass med godbiter rundtomkring der. SÅ de to kunne leke sammen og søke etter godis. jeg tror ikke Nova huska på hendelsen i etterkant, men blir spennende å se hvordan hun reagerer neste gang vi går forbi akkurat det huset der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Tonje skrev:

Dette! Den stylinga mange driver med er jo virkelig ikke bra. Joda, smak og behag og sånt, men nei. Hver gang jeg er hos frisør presiserer jeg at jeg liker volum i håret og nesten like ofte ender de med å klistre håret til skallen min så jeg ligner på Høgger'n. Åh ja, AKKURAT sånn var det jeg mente når jeg sa volum! :gaah:

Ja, hva ER greida med styling og frisører? Jeg ser jo alltid ut som en ribba kylling når jeg kommer fra frisøren... Først bruker de en evighet på å føne håret flatt og livløst, før de klæjser oppi noe paste UTEN å engang forsøke å lage LITT løft i håret. Jeg har hår som er kjemisk fritt for krøller, det har aldri hatt en floke, jeg bruker aldri balsam for det er så glatt uansett... så gjør de det bare ENDA flatere? 

Hjemme etter weekendopphold på Galterud og Hvam :D Det var litt småguggent å tilbringe to hele dager utendørs i litt varierende, småkaldt vær, men det var veldig moro da :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Line skrev:

Jeg har hatt samme frisør i 16 år sånn ca, og det er veldig greit når det kommer til det meste. Hun styler håret mitt slik at jeg synes jeg er fin når jeg går ut :D 

Det har jeg aldri opplevd. Jeg drar rett hjem, ser i speilet, spør: tuller du?! Og så hopper jeg i dusjen.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, enna skrev:

Litt mer enn gjennomsnittlig travel helg. KOm meg gjennom, og hadde kun èn hendelse som virkelig fikk meg ut av likevekt i helgen: Jeg og Nova ble i går angrepet av en skikkelig aggressiv pomeranian... Vi hadde vært på tur, og nesten hjemme passerte vi en nabo der fruen stod i nattkjolen i terrassedøra, og hadde sluppet ut pommen på plena. De har ikke gjerde rundt hagen. Jeg og Nova gikk rolig forbi på motsatt side av vegen, altså et ganske langt stykke fra den eiendommen. 
Idet vi passerer kommer krapylet i full mundur rett mot oss, med tenna på tørk, mens den knurra og snerra og fråden stod. Ikke redsel...for å si det slik. Han skulle ta oss. Og gikk rett på Nova, som bråstoppa, kikka rart på krapylet og da hun forstod hvilket modus han var i busta ho seg opp litt. Jeg fikk gravd frem en neve godbiter fra lomma som jeg slengte i ansiktet på angriperen og satte han ut et lite øyeblikk, og sa ropte jeg til eier - som fremdeles stod i terrassedøra i nattkjolen - at hun fikk komme og hente dyret sitt sporenstreks! 
Krapylet gikk i angrep nr 2 etter å ha sjekka ut noen godbiter på bakken, jeg fikk løfta Nova opp etter halsbåndet slik at hun ikke skulle ta livet av pommen og dytta den samtidig unna med ene foten min (og håpte jeg ikke ble bitt -for han så ut til å være kapabel til  ville bite i benet mitt). Og ropte igjen til eier at nå fikk hun jaggu meg hente bikkjekreket. Og at det må da gå an å ha LITT dressur (ev kontroll) på slike små drittkrapyl! 
Etter litt kom hun løpende, i nattkjolen, henta kreket og løfta han opp og gikk bort med han, uten å si ett ord. Jeg var rimelig sint! Jeg vil ikke at min valp, snart 30 kg tung, 7 mnd gammel, skal gjøre seg erfaringer av den typen som kan trigge lysten til å knerte småhunder. 
Vel hjemme slapp jeg Nova ut i hagen sammen med Diva og strødde et lass med godbiter rundtomkring der. SÅ de to kunne leke sammen og søke etter godis. jeg tror ikke Nova huska på hendelsen i etterkant, men blir spennende å se hvordan hun reagerer neste gang vi går forbi akkurat det huset der. 

OMG, er så glad vi aldri møter sånne, garanterer ikke for hel lodott etterpå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pringlen said:

OMG, er så glad vi aldri møter sånne, garanterer ikke for hel lodott etterpå :o

Jeg likte bedre de forrige som bodde i det huset. De hadde en doberman hann og en silkyterrier tispe. Aldri noe styr m noen av de to hundene. De oppførte seg og kunne leke med alle hundene i gata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...