Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, august


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er jeg skikkelig stolt av Fetter. Nå er han godkjent redninghund! Vi har til og med bestått alle prøver vi har vært oppe til på første forsøk. Dette hadde jeg ikke sett for meg da jeg for snart to

jeg fikk melding fra nav nå nettopp om at jeg får innvilget ungufør Endelig godtok de at jeg (som nå er 25år, vært syk i 9 år) oppfyller kravet om å ha blitt alvorlig syk før fylte 26 år! Fy flate det

I   my dog Stakkers Fetter som har en slik gal eier som meg.

Posted Images

16 timer siden, JeanetteH skrev:

:cry: Får ikke med meg alt her inne lengre. Men noen trenger en :hug: ser jeg. 

 

Selv har jeg vært i Amsterdam og hentet meg en Saint. Tror Sinner og Saint bytter navn etterhvert :lol: 

Prøvde ta ett hundefamilliebilde, dette var det nærmeste vi kom :lol: 

Sinner er helt fortvilet her. Han har ikke fått skjønnhetssøvnen sin før nå. Saint har holdt på siden 0530 :lol: 

21167499_10159256837245072_2693907958948

Grattis, høres ut som en lang natt:|

Kan jeg bare spørre om hvorfor både Sinner og Saint har D-kullnavn? For de er jo tydelig fra forskjellig kull og samme oppdretter- sånn som jeg forsto fra hjemmesida di. PS: faren til Saint var nydelig.

Jeg feira bøsta i heile går, det tar på for en gammel kropp. Så etter en heftig fest kom jeg hjem til ballonger ved døra, og en gave gjemt på et hemmelig sted- så utrolig gøy. Men en fikk jo ikke lagt seg sånn med en gang da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
12 timer siden, Betty skrev:

Vet dere, det er litt over middels ubehagelig å legge hagla feil/for dårlig til når en skal skyte. Hilsen frk Betty som nå har en tredje pupp mellom høyre pupp og kragebeinet. :lol: Neida, jeg var ikke overivrig på leirdueskyting. Og ikke har jeg øvd noe siden sist gang, så starta ganske på scratch igjen etter å ha funnet en god teknikk for halvannen mnd siden. Jaja, ny sjans neste uke. Får ha på meg noe som demper litt mer. :lol: 

 

Det er så vondt, det! Husker jeg gjorde en sånn bommert for mange år siden, hadde for stort våpen i forhold til min egen størrelse, ble kjempeblå :P

10 timer siden, Ozzy skrev:

Vi prøvde agillity idag og Iraia elsket det! Hun synes det var sykt morsomt og hun ble så stolt og kry at jeg nesten fikk tårer i øynene. Fløy igjennom tunnellen og hoppet tre meter i lengde rett etter hverandre etter fem minutter. Det er stort for ei som er litt svak mentalt.  Og lille store bølla har ikke den største selvtilliten så er så ålreit når hun virkelig digger noe og blir så kry!  Så da blir det agillity kurs når beinet mitt tillater det. 

Det er så kult å se når hundene får selvtillitsboost :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Debbie gratulerer med dagen som var :)

 

Har begynt å skrive ønskeliste til jul, det første som står er ny kropp :aww: kjære nisse, jeg tar gjerne en fortidlig julegave i år :aww:

Hjemmehjelpen kommer i dag, så må rydde unna det værste. Er heldigvis ikke mye, men skulle vært det foruten. Det var ryddig på mandag da :P

Tror dagen i dag blir brukt aller mest på sofaen...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mira2.0 skrev:

Det er så vondt, det! Husker jeg gjorde en sånn bommert for mange år siden, hadde for stort våpen i forhold til min egen størrelse, ble kjempeblå :P

Det er så kult å se når hundene får selvtillitsboost :D 

Ja, forferdelig! Har nå skutt noen ganger men aldri gjort den blemma der. Tankene var på en helt annen plass i går. Ser jo ikke ut i dag, blålilla og gode greier. :lol:  Har ei lita hagle da, så er kun skylde på en smule overivrighet og at jeg la igjen konsentrasjon hjemme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0

Inne igjen etter morgentur. Ungene er der de skal være, på skole og i barnehage. Boffen snorker i sofaen. 

Har litt angst da min gamle, men høyt elskede macbook begynner å bli sliten. Batteriet må skiftes, og rare lyder kommer innimellom (fra vifta?). Den er fra 2010 og kjøpt brukt så det er nesten noe man må regne med, men jeg har ikke råd til ny brukt nå :hmm:

Bilen trenger alle ledige kronasjer etter mangellapp på eu-ok. Regreim, simringer, foringer i forstilling og litt annet småtteri :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Debbie skrev:

Grattis, høres ut som en lang natt:|

Kan jeg bare spørre om hvorfor både Sinner og Saint har D-kullnavn? For de er jo tydelig fra forskjellig kull og samme oppdretter- sånn som jeg forsto fra hjemmesida di. PS: faren til Saint var nydelig.

 

Alle kullene til den oppdretteren har D-tema og D-navn. Dette er det 11 kullet hans.

Tema på Sinner var Dazzler/Dazzling (hannhund/tispe) og Saint Devote/Devoted (hannhund/tispe). Kennel navn Dutch Dynamite. Og med navn så gjør man akkurat som man vil, fins bare regler på antall bokstaver totalt og at man kan skille mellom individene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle andre er opptatt med jobb og ikke skriver så blir det to på rad :lol:

Halvsøster  (eller egentlig mer om man ser etter) til mitt kull V ble Svensk mester i spor i helgen. Kult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Siden alle andre er opptatt med jobb og ikke skriver så blir det to på rad :lol:

Halvsøster  (eller egentlig mer om man ser etter) til mitt kull V ble Svensk mester i spor i helgen. Kult! 

Jeg er her da :lol: 

Stilig! Sier man grattis til noe sånt? :P

 

Fått ryddet litt, må rydde mer etter på. Var mer enn jeg trodde å rydde. Og oppvaskmaskinen som jeg trodde jeg skulle vært ferdig, den hadde ikke brukt vaskemiddelet. Så da fikk den gå en gang til. Er andre gangen det skjer siden vi kjøpte oppvaskmaskinen. 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle rare ting man tenker på.. Det ligger en hundeleke i stolen her, som er forholdsvis hel til tross for at den har vært i hundenes varetekt i over et døgn. Kanskje det er sånn at pudlene kan få ha leker inne nå da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
6 minutes ago, 2ne said:

Av alle rare ting man tenker på.. Det ligger en hundeleke i stolen her, som er forholdsvis hel til tross for at den har vært i hundenes varetekt i over et døgn. Kanskje det er sånn at pudlene kan få ha leker inne nå da? 

Det der tenkte jeg også - kanskje jentene kan ha leker.... jeg brukte to dager på å konstatere at det ikke var terven som makulerte ting i heimen, det var jentene........ han fullførte bare det de starta på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, JeanetteH skrev:

Siden alle andre er opptatt med jobb og ikke skriver så blir det to på rad :lol:

Halvsøster  (eller egentlig mer om man ser etter) til mitt kull V ble Svensk mester i spor i helgen. Kult! 

Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke like det der... Du får ikkje ge omdømepoeng til brukaren - også nynorsk da gitt...

Piggs oppdretter ble nr 17 med hans tante. Gøy at det var flere kelpier som gjorde det veldig bra :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Belgerpia said:

Det der tenkte jeg også - kanskje jentene kan ha leker... jeg brukte to dager på å konstatere at det ikke var terven som makulerte ting i heimen, det var jentene.... han fullførte bare det de starta på.

Vel, her er det terven som herpa ting, den leka lever fortsatt, det er bare et lite hull i et hjørne og ikke full demontering utover hele stuegulvet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den største forandringen at det plutselig ikke ligger leker utover alle gulv. Pippin var en usedvanlig lekeglad hund.

Nå skal jeg avgårde på skolevalg! Skal være moralsk støtte og heiagjeng for en ung MDG'er som skal sitte i panelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, SFX said:

Jeg spiste knekkebrød med egg og røkt laks til lunsj.

Nå stinker hendene røkt laks, selv etter å ha blitt vasket godt i varmt vann og med såpe, og deretter smurt inn med hudkrem.

Jaja, det kunne vært verre. Det kunne vært hundebæsj under skoa.

Gni hendene dine i kaffegrut. Kaffegrut fjerner fiskelukt. :) Om du ikke drikker det, spør naboen. :lol: Og hundebæsj under skoene har jeg vært utfor et par ganger i år i halvlangt høyt gress ... ikke min hund, men med på nye sko. :(

20 hours ago, Symra&Pippin said:

Eller du kunne ha oppdaget at hundeposen manglet bunn akkurat litt for sent. DET er ekkelt det.

Sjekker du ikke sånn når du åpner og stapper hånda i først? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snoffe said:

:hug:

 

Takk :hug: Begynt å få en ordentlig god tone med henne nå, etter mye jobbing fra begges side, så er veldig bekymra. Hun skal til st. olavs på undersøkelse på mandag, og operasjon mandagen etterpå, så håper virkelig dette ikke er noe farlig, som ødelegger de planene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Raksha skrev:

Svigermor ble henta av ambulanse i natt pga sterke magesmerter :(  Hun er på dialyse uansett nå, så aner ikke hva som skjer. Håper det var ufarlig og hun kommer hjem igjen i dag. 

:hug: God bedring til henne, håper det går bra!

1 time siden, Bananen skrev:

Gni hendene dine i kaffegrut. Kaffegrut fjerner fiskelukt. :) Om du ikke drikker det, spør naboen. :lol: Og hundebæsj under skoene har jeg vært utfor et par ganger i år i halvlangt høyt gress ... ikke min hund, men med på nye sko. :(

No offence, men jeg vil heller lukte røkt laks enn kaffe - jeg er ikke glad i kaffelukta :P 

5 minutter siden, Mardina skrev:

Jippi, jeg skal på jobbintervju på mandag!! :D Krysse fingre og tær for at jeg får den :D Det er på Kongsberg, så det hadde passet ypperlig avstandsmessig også :D:D

Lykke til, håper det er full klaff!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...