Mud Skrevet 28. August 2017 Rapporter Share Skrevet 28. August 2017 Jeg syntes nesten det ble litt sånn stressende å skulle huske å snappe jeg Jeg glemte det litt bort til tider. Det ble for mye ansvar for meg altså :/ Heldigvis tok @Kaja litt ansvar når jeg skulle rafte , så dere fikk litt mer ordentlige snaps. Etter nærdødenopplevelsen i fjellveggen ( Jeg vet , høres overdramatisk ut , men har man høydeskrekk så føles det slik ut :P ) var jeg så mentalt sliten at jeg ikke orket mer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 28. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2017 Min dag denne uka er bare satt opp for å fylle uka. Dersom noen ønsker seg den send meld!Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 31. August 2017 Rapporter Share Skrevet 31. August 2017 Ok, sikkert helt teit, men dette kan jeg virkelig ingenting om. Har endelig fått meg tlf som kan ha snap. Har lagt til hundesonen. Men kommer ingenting derfra? Er det meningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. August 2017 Rapporter Share Skrevet 31. August 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Ok, sikkert helt teit, men dette kan jeg virkelig ingenting om. Har endelig fått meg tlf som kan ha snap. Har lagt til hundesonen. Men kommer ingenting derfra? Er det meningen? Når du er der du tar bilder drar du fingeren til venstre. Så ligger alt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 31. August 2017 Rapporter Share Skrevet 31. August 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Når du er der du tar bilder drar du fingeren til venstre. Så ligger alt der. Hmm. Nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. August 2017 Rapporter Share Skrevet 31. August 2017 Akkurat nå, Pringlen skrev: Hmm. Nei? Jo Jeg har snapen idag og står ikke at du har lagt den til. Men hvis du sender meg brukernavn på PM så kan jeg legge deg til, så får du varsel og må godta. Da får du sett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2017 Noen må ta å fylle opp neste uke! Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 6. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2017 Mandag 11 september har jeg fått inn en gjestesnapper. Da skal terapihunden Isa på jobb, hun har snappen hele dagen som oss andre. Jeg håper virkelig at dere spør og graver! For jeg vet at mange har tenkt tanken, eller har lyst. Hun her kan svare konkret! Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 10. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2017 Hvem vil ha de to tomme dagene til uka?Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. September 2017 Rapporter Share Skrevet 11. September 2017 Jeg prøver meg på onsdag ? Da reiser jeg og Lio avgårde til fjells. Han skal bære kløvog forhåpentligvis rekker vi en liten jakttur om det ikke blir for sent. *edit* Blir litt forandring da vi skal overnatte ved parkeringen, så da slipper vi kløv tur inn. Da blir det ihvertfall en jakttur når vi kommer frem :-) Lar dere snappen stå på uendelig eller 10 sekunder? Og ved spørsmål så svarer man på disse i snappen og ikke direkte til den/de som spør? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 11. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2017 TUSEN TAKK [emoji873]For at dere har stilt spørsmål og gjort dagen veldig hyggelig for gjestesnapperen! [emoji173] Jeg må ærlig innrømme jeg var meget meget spent på hvordan det skulle bli [emoji28]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 11. September 2017 Rapporter Share Skrevet 11. September 2017 12 timer siden, MonicaT skrev: Jeg prøver meg på onsdag ? Da reiser jeg og Lio avgårde til fjells. Han skal bære kløvog forhåpentligvis rekker vi en liten jakttur om det ikke blir for sent. *edit* Blir litt forandring da vi skal overnatte ved parkeringen, så da slipper vi kløv tur inn. Da blir det ihvertfall en jakttur når vi kommer frem :-) Lar dere snappen stå på uendelig eller 10 sekunder? Og ved spørsmål så svarer man på disse i snappen og ikke direkte til den/de som spør? Pleier å ha på uendelig på bilder og vanlig på film. Synes det fungerer best 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 11. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2017 Uendelig er enklest@MonicaT , særlig for sånne trege lesere som meg. [emoji23] se ann hva spørsmålene er tenker jeg [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. September 2017 Rapporter Share Skrevet 11. September 2017 12 timer siden, MonicaT skrev: Lar dere snappen stå på uendelig eller 10 sekunder? Og ved spørsmål så svarer man på disse i snappen og ikke direkte til den/de som spør? Jeg har uendelig hvis jeg skriver mye, og 10 sekunder på video/ellers. Svarer i snapen vanligvis, men har bare fått en liten håndfull spm/tilbakemeldinger til sammen de gangene jeg har hatt snapen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 12. September 2017 Rapporter Share Skrevet 12. September 2017 Gjestesnappen var super, veldig kjekt å følge besøkshunden på jobb 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 16. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2017 Ingen flere som vil snappe til uka?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 16. September 2017 Rapporter Share Skrevet 16. September 2017 Bare å fylle oss inn om det står tomt noen dager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 Vi kan kanskje være med en dag. Vi gjør ikke så mye da. Tur og kos liksom kunne kanskje hatt det en dag vi går skogstur, så kan folk se hvordan to whippeter med fri oppdragelse oppfører seg løs og i bånd? Si i fra om det er interesse for det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 3 minutter siden, Elisabeth00 skrev: Vi kan kanskje være med en dag. Vi gjør ikke så mye da. Tur og kos liksom kunne kanskje hatt det en dag vi går skogstur, så kan folk se hvordan to whippeter med fri oppdragelse oppfører seg løs og i bånd? Si i fra om det er interesse for det. Det synes jeg hadde vært gøy mandag - torsdag er ledig neste uke, ser det ut som 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 7 minutter siden, Elisabeth00 skrev: Vi kan kanskje være med en dag. Vi gjør ikke så mye da. Tur og kos liksom kunne kanskje hatt det en dag vi går skogstur, så kan folk se hvordan to whippeter med fri oppdragelse oppfører seg løs og i bånd? Si i fra om det er interesse for det. Ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 Meldte meg på tirsdag 19 i påmeldingstråden Håper det blir fint vær, hvis ikke blir det ikke så mye å se på, med to stk som helst vil være inne i regn Er det vanlig å legge ut bilder/film på my story også? La til hundesonen nå, så har ikke fått deltatt noe enda. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 Akkurat nå, Elisabeth00 skrev: Meldte meg på tirsdag 19 i påmeldingstråden Håper det blir fint vær, hvis ikke blir det ikke så mye å se på, med to stk som helst vil være inne i regn Er det vanlig å legge ut bilder/film på my story også? La til hundesonen nå, så har ikke fått deltatt noe enda. Du legger alt på mystory, og svarer "privat" til de som evt. sender noe til deg . Edit: ukedag her for tiden er helt håpløst.. mye jobb og borte. Satser på ny dag om litt, eller kanskje en helg . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 Om noen ikke melder seg kan vi steppe inn i morgen, blir trolig agilitytrening på oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 Jeg skal passe en valp i morgen, men bare til rundt 14/15. Vil noen eventuelt dele dagen med meg? @maysofie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 17. September 2017 Rapporter Share Skrevet 17. September 2017 Jeg kan godt ta en dag. Men jeg kan ikke snappe på jobb, og det meste av hundetrening og aktivitet med hundene foregår i mørket på denne tida. Men om dere tåler snapp i lys fra hodelykt er det bare å sette meg opp en dag. Jeg har god hodelykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts