Ozzy Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 6 minutter siden, Emilie skrev: Eventuelt @Alvira? Siden hun skal på utstilling den helgen og ser ut til å ikke ha kommet med selv om hun tidligere ble satt opp på søndag? Ja hvis hun egentlig har blitt satt opp men så glemt så synes jeg jo det er mest rettferdig.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Jeg har hatt snappen før,så ER det noen som ikke har hatt den før som gjerne vil prøve på fredag , så skal ikke jeg noe spesielt men tar den hvis ingen melder seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 19 minutter siden, Anooni skrev: Jeg har hatt snappen før,så ER det noen som ikke har hatt den før som gjerne vil prøve på fredag , så skal ikke jeg noe spesielt men tar den hvis ingen melder seg! Hvis alvira får den lørdagen (selvfølgelig helt greit for meg!) kan jeg ta fredag? Ikke at jeg skal noe utrolig spennende jeg heller, men ikke hatt den før. Du kan bestemme, det haster ikke heller :ahappy:. Jeg har ikke meldt meg på, men kan godt ta en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 1 minutt siden, Mirai skrev: Hvis alvira får den lørdagen (selvfølgelig helt greit for meg!) kan jeg ta fredag? Ikke at jeg skal noe utrolig spennende jeg heller, men ikke hatt den før. Du kan bestemme, det haster ikke heller :ahappy:. Jeg har ikke meldt meg på, men kan godt ta en dag. Helt i orden for meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Jeg tar gjerne lørdagen! Har ikke hatt den før jeg heller Tusen takk @Ozzy og @Mirai 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2017 Er det tema for neste uka eller hvordan blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Ok, som supervikaren jeg er hoppa jeg inn nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 11 timer siden, Mirai skrev: Er det tema for neste uka eller hvordan blir det? Hvis ikke det blir satt opp fast tema, så kanskje du vil lage eget tema for din dag? Eventuelt noen som har forslag til ukestema/rød tråd? For min del er det ikke nødvendig med tema, men det hadde vært gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 30. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Jeg setter opp tema fra uke 33 siden det allerede er fullbooket ut 32 Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Er det noen som vil bytte min 10. august med en dag mellom 11-17. august? Jeg trodde vi skulle på jakt, men må i stedet tilbringe dagen med å fikse leiligheten vår før visning, og det blir neppe særlig spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 På 22.7.2017 at 5:44 PM, MegaMarie skrev: Åå, akkurat den dagen er litt dum, for jeg er sikkert midt i en flytteprosess da :/ På 29.7.2017 at 4:43 PM, Alvira skrev: Jeg var satt opp på søndagen? Hvorfor er det byttet? @Kristin_nord, ser jeg har kommet dobbelt på lista. Jeg har aldri meldt meg på onsdag i uke 31, så den er ledig om noen vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 30. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Åååååååh, hvorfor får jeg ikke qouta? [emoji37]@MegaMarie , da bytter du med alvira f eks?@Alvira , som skrevet tidligere har det forsvinni mange navn uten at jeg aner hvorfor.Og@tutle , jeg er ganske sikker på du har meldt deg [emoji849] men hvis du ikke ønsker den bytter du den bort.Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Just now, tutle said: @Kristin_nord, ser jeg har kommet dobbelt på lista. Jeg har aldri meldt meg på onsdag i uke 31, så den er ledig om noen vil ha Jeg kan godt ta onsdagen din i uke 31 Just now, Kristin_nord said: Åååååååh, hvorfor får jeg ikke qouta? @MegaMarie , da bytter du med alvira f eks?@Alvira , som skrevet tidligere har det forsvinni mange navn uten at jeg aner hvorfor. Og@tutle , jeg er ganske sikker på du har meldt deg men hvis du ikke ønsker den bytter du den bort. Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Jeg ble litt forvirret her. Men jeg kan godt ta onsdag uke 31? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 15 minutter siden, MegaMarie skrev: Jeg kan godt ta onsdagen din i uke 31 Jeg ble litt forvirret her. Men jeg kan godt ta onsdag uke 31? Da er den din 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 37 minutter siden, Kristin_nord skrev: Åååååååh, hvorfor får jeg ikke qouta? @MegaMarie , da bytter du med alvira f eks?@Alvira , som skrevet tidligere har det forsvinni mange navn uten at jeg aner hvorfor. Og@tutle , jeg er ganske sikker på du har meldt deg men hvis du ikke ønsker den bytter du den bort. Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Jeg vil helst beholde den lørdagen jeg, siden jeg "skal noe" den helgen og "mistet" søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Akkurat nå, Alvira skrev: Jeg vil helst beholde den lørdagen jeg, siden jeg "skal noe" den helgen og "mistet" søndagen Lørdagen er din. Den var min, du har fått den i tidlig julegave. Basta 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 Jeg tar utgangspunkt i at jeg har førstkommende fredag hvertfall! Fra @Anooni. Skal prøve å gjøre noe annet enn å sy på symaskin . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 30. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2017 3 timer siden, Ozzy skrev: Lørdagen er din. Den var min, du har fått den i tidlig julegave. Basta Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan det gikk med Draco (var det det han het, den schipperken?) på utstillinga på søndag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 23 minutter siden, Monab88 skrev: Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan det gikk med Draco (var det det han het, den schipperken?) på utstillinga på søndag! Jeg også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Jeg fikk lyst på Schipperke etter å ha sett snappen Meeeeen enda litt for skeptisk til evt. varsling og bjeffing Bor jo rett i Schipperke-homestead så sikkert mange gode oppdrettere i nærheten, meeen... ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 På 30.7.2017 at 8:05 PM, MegaMarie skrev: Jeg kan godt ta onsdagen din i uke 31 Jeg ble litt forvirret her. Men jeg kan godt ta onsdag uke 31? Venter spent på snap 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 3 hours ago, Kristiin said: Venter spent på snap Oy! Glemte helt at snappen var min. Sjekket @Emilie sin snapstory fra i går og ser hun takker for seg og sender den videre, ooops! Ingen flere snaps. Jeg har lagt inn noen nå Er det noe tema nå? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 2. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Oy! Glemte helt at snappen var min. Sjekket @Emilie sin snapstory fra i går og ser hun takker for seg og sender den videre, ooops! Ingen flere snaps. Jeg har lagt inn noen nå Er det noe tema nå? Litt sent, men ingen tema før uke 33 Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. August 2017 Rapporter Share Skrevet 3. August 2017 @Kristiin eller @Kristin_nord, sender en av dere meg passord i kveld? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts