Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Ligger i sengen med Casper og prøver å få dagen til å gå. I dag er en sånn dag jeg ikke vil være alene i det heletatt, og jeg vil i hvertfall ikke gjøre husarbeid alene :P

Tror jeg utsetter sistnevne litt til! Skader ingen andre enn min samvittighet :aww:

Også må vi handle litt i dag, så jeg burde stengt tatt skrive en handleliste. Må huske å kjøpe litt godt til hønsene. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Det der tror jeg seriøst jeg aldri hadde takla! Det verste jeg vet er å vente på at noen skal komme, og når man ikke VET helt, så er det jo bare skrekkelig! Er det ikke mulig å få til en mer fast avtale? 

Avtalen er klokka 9 den, så vidt jeg har fått med meg, det er bare det at etter at jeg overtok sårstell og stomiskift selv så blir jeg bortprioritert litt. Det er jo ingen hast med meg nå, i motsetning til før da jeg ikke kunne spise frokost før de hadde vært her (jeg kunne jo, men da tok stomiskiftet mye lenger tid). Men ja, det er sånn passelig irriterende, for jeg blir alltid sittende og lure på om jeg har sagt jeg skal noe i dag, eller at de tar feil av i dag og i morgen (for da skal jeg jo noe - nå måtte jeg sjekke om jeg ikke hadde tatt feil dag, men joda, det er i morgen jeg skal på Ahus :teehe:).

De har jo pasienter som trenger de mer enn jeg gjør, så jeg har forståelse for at det kan bli sånn innimellom, men nå føles det som at det er mer unntaket enn regelen at de kommer kl. 9.  Hadde jeg visst at de ikke kom før 10, så kunne jeg sovet litt lenger eller gjort noe annet mens jeg venter, men jeg får liksom ikke begynt på noe jeg ikke veit jeg blir ferdig med før jeg er stuck med dette stativet, så jah.. Det er litt irriterende.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg har fått tilbud om fast jobb med home office og 38500 i lønn pr. måned minimum, attraktivt bonussystem, fleksibel arbeidstid. Fordi noen er imponert over min bakgrunn. :innocent:

Vet dere hva? Jeg slettet mailen i tilfelle jeg skulle bli så fristet at jeg klikket på linken deres. :shocked:

Akkurat nå er jeg lei av min nåværende jobb. Føler meg utslitt av for stor ansvarsbyrde, så jeg føler meg konstant uutsovet. Så jeg er truendes til litt av hvert. :shocked:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 2ne skrev:

Avtalen er klokka 9 den, så vidt jeg har fått med meg, det er bare det at etter at jeg overtok sårstell og stomiskift selv så blir jeg bortprioritert litt. Det er jo ingen hast med meg nå, i motsetning til før da jeg ikke kunne spise frokost før de hadde vært her (jeg kunne jo, men da tok stomiskiftet mye lenger tid). Men ja, det er sånn passelig irriterende, for jeg blir alltid sittende og lure på om jeg har sagt jeg skal noe i dag, eller at de tar feil av i dag og i morgen (for da skal jeg jo noe - nå måtte jeg sjekke om jeg ikke hadde tatt feil dag, men joda, det er i morgen jeg skal på Ahus :teehe:).

De har jo pasienter som trenger de mer enn jeg gjør, så jeg har forståelse for at det kan bli sånn innimellom, men nå føles det som at det er mer unntaket enn regelen at de kommer kl. 9.  Hadde jeg visst at de ikke kom før 10, så kunne jeg sovet litt lenger eller gjort noe annet mens jeg venter, men jeg får liksom ikke begynt på noe jeg ikke veit jeg blir ferdig med før jeg er stuck med dette stativet, så jah.. Det er litt irriterende.. 

Det er liksom den ventingen og at man ikke får gjort noe annet jeg hadde hatt problemer med ja... man blir jo bare gående på vent liksom - og det er jo hat! 

Nå fikk jeg akkurat en SMS om at strømbruddet i Grøsvevegen 100 nå var over.. fint det - jeg ante ikke at det hadde vært strømbrudd engang :ahappy:. Og det er ingen hjemme heller, for hundene er med i bilen i dag siden de skal få seg litt ormekur før vi skal på svensketur neste helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tricolor skrev:

Hurra! Jeg har fått tilbud om fast jobb med home office og 38500 i lønn pr. måned minimum, attraktivt bonussystem, fleksibel arbeidstid. Fordi noen er imponert over min bakgrunn. :innocent:

Vet dere hva? Jeg slettet mailen i tilfelle jeg skulle bli så fristet at jeg klikket på linken deres. :shocked:

Akkurat nå er jeg lei av min nåværende jobb. Føler meg utslitt av for stor ansvarsbyrde, så jeg føler meg konstant uutsovet. Så jeg er truendes til litt av hvert. :shocked:

Så gøy! Gratulerer :D

 

 

Restmiddag til frokost er ganske godt skal jeg si dere :D 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Du må bli sint! Hun har ikke lov til å behandle deg som drit bare fordi hun er lege :aww::hug: 

Jeg vet jeg burde si fra, jeg føler jo aldri at hun hører hva jeg sier når jeg er der - men hun virker alltid som om hun har dårlig tid og vil ha meg ut av rommet ASAP. 

1 time siden, 2ne skrev:

Næsj da, det er da ingen av oss som er inhabile når det kommer til hundene våre? :o:lol: 

Heeeeelt objektive :P 

1 time siden, 2ne skrev:

Sykdom er sykdom, og tåke er tåke :ahappy: Ja, det er veldig godt. Det gjorde det nesten til å leve med at det ble høst igjen etter en ukes sommer det :teehe:

I og for seg sant, tåke er tåke. 

1 time siden, 2ne skrev:

AN sitter jeg og venter på sykepleieren, etter at det ble slutt på sårstell og stomiskift har de vært svært variable i når de kommer, for det er jo ikke noe hast med meg - og det er ikke noe hast med meg, men jeg er nå engang klar kl. 9 hver dag, fordi det er det som er avtalen, og dere kan banne på det at om jeg finner ut at jeg vil ligge en time lenger fordi det ikke er noe hast med meg, da er de her presis klokka 9 :P  

Er det ikke bedre å få til en avtale om klokka 1000, så de kan prioritere andre først, også har du mer forutsigbarhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet hvordan det ser ut å aktivt utsette gjøremål må gjerne komme innom kontoret en tur :icon_redface: Blir nesten oppgitt av meg selv...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, LØJ said:

For de som ikke vet hvordan det ser ut å aktivt utsette gjøremål må gjerne komme innom kontoret en tur :icon_redface: Blir nesten oppgitt av meg selv...

Her å. Jeg er dronningen av procastinering. Jeg får gjort ting da, men hjernen min mener at det er best å gjøre alt i siste liten :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Siri skrev:

Det er liksom den ventingen og at man ikke får gjort noe annet jeg hadde hatt problemer med ja... man blir jo bare gående på vent liksom - og det er jo hat! 

Ja, det er liksom det. Greit at hun kommer kl. 10, men ikke når hun skulle vært her kl. 9. Men det hadde vært noe ekstra greier i dag, hun fortalte hvorfor hun var sen, så det er egentlig greit nok :) I dag, i hvert fall :lol: 

21 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet jeg burde si fra, jeg føler jo aldri at hun hører hva jeg sier når jeg er der - men hun virker alltid som om hun har dårlig tid og vil ha meg ut av rommet ASAP. 

Du burde kanskje vurdere å skifte fastlege? Men du betaler for å bruke av tiden hennes, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Hvis hun bruker tid på å høre hvorfor du er der fremfor å fortelle deg at du ikke burde være der, så kan det jo hende at du brukte mindre av tiden hennes, så hun kan fader meg skylde seg selv :aww: 

21 minutter siden, SFX skrev:

Heeeeelt objektive :P 

Klart vi er! :D 

21 minutter siden, SFX skrev:

I og for seg sant, tåke er tåke. 

:yes: 

21 minutter siden, SFX skrev:

Er det ikke bedre å få til en avtale om klokka 1000, så de kan prioritere andre først, også har du mer forutsigbarhet?

Jeg er litt usikker på om det hjelper, eller om det bare utsetter "problemet", men jeg kan høre med de ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 2ne skrev:

Du burde kanskje vurdere å skifte fastlege? Men du betaler for å bruke av tiden hennes, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Hvis hun bruker tid på å høre hvorfor du er der fremfor å fortelle deg at du ikke burde være der, så kan det jo hende at du brukte mindre av tiden hennes, så hun kan fader meg skylde seg selv :aww: 

Jeg har lekt med tanken, men nå er jeg midt i en henvisning videre til spesialist, så jeg tror jeg skal holde ut til det er på plass, i det minste.

8 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg er litt usikker på om det hjelper, eller om det bare utsetter "problemet", men jeg kan høre med de ja :) 

Det skader jo ikke å høre om det løser opp noe for dem, i det minste.

Jeg har sett på gamle bilder av bernere på FB, sånn 70 år og eldre - og gremmes av historie-ignorante moderne rase-entusiaster som skamroser valpene for å ha så korrekte tegninger. Vet dere ikke at de slo ihjel nyfødte valper som var feiltegnet? Det er slik de fikk så jækla homogene kull. Det var også en anbefaling til langt ut på 1950-tallet at en begrenset en kullstørrelse opp til en maksgrense, og at overskytende valper ble slått ihjel for å lette arbeidet til mora. Så om anbefalingen var seks, og du fikk ti valper, så avlivet du fire av valpene - de med uønskede tegninger gikk først, men de med uønskede tegninger ble tatt uansett hvor få det var i kullet. Hvordan kan folk være så engasjert i rasen, men ikke ane noe om hva som ble gjort "i forfjor"? Hvis jeg nevner Tiro, Laro og Varo så kommer de fleste i Norge i dag til å flakke vilt med blikket, og ikke ane at det var storvinnende og viktige hannhunder i Norge for 30-40 år siden. 

I dag irriterer jeg meg over idioter.

I dag også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet jeg burde si fra, jeg føler jo aldri at hun hører hva jeg sier når jeg er der - men hun virker alltid som om hun har dårlig tid og vil ha meg ut av rommet ASAP. 

Vil sterkt anbefale deg å vurdere å bytte fastlege. Sånn som det du beskriver skal det ikke være.

Der man bytter fastlege står det masse tilbakemeldinger på hvordan folk opplever fastlegene, så ville lest litt igjennom dem så får du et inntrykk av hvordan legen er mot pasienter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har lekt med tanken, men nå er jeg midt i en henvisning videre til spesialist, så jeg tror jeg skal holde ut til det er på plass, i det minste.

Sjekk ut legelisten, og se hvilke som ser ut til å være det beste alternativet for deg. Kan hende den du helst vil ha har venteliste, så da kan du sette deg på den i alle fall. Jeg har en fastlege nå som lener seg tilbake, ser meg rett i øynene, og spør "hvordan har du det?" på en måte som viser at hun faktisk er interessert i svaret. Det er veldig betryggende...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har sett på gamle bilder av bernere på FB, sånn 70 år og eldre - og gremmes av historie-ignorante moderne rase-entusiaster som skamroser valpene for å ha så korrekte tegninger. Vet dere ikke at de slo ihjel nyfødte valper som var feiltegnet? Det er slik de fikk så jækla homogene kull. Det var også en anbefaling til langt ut på 1950-tallet at en begrenset en kullstørrelse opp til en maksgrense, og at overskytende valper ble slått ihjel for å lette arbeidet til mora. Så om anbefalingen var seks, og du fikk ti valper, så avlivet du fire av valpene - de med uønskede tegninger gikk først, men de med uønskede tegninger ble tatt uansett hvor få det var i kullet. Hvordan kan folk være så engasjert i rasen, men ikke ane noe om hva som ble gjort "i forfjor"? Hvis jeg nevner Tiro, Laro og Varo så kommer de fleste i Norge i dag til å flakke vilt med blikket, og ikke ane at det var storvinnende og viktige hannhunder i Norge for 30-40 år siden. 

Jeg fascineres alltid av alle som glorifiserer gamle dager, jeg... for ALT var bedre før faktisk. Det er mulig at mye var bedre før, men VET vi egentlig det bare ut fra bilder liksom? :icon_confused:

39 minutter siden, SFX skrev:

I dag irriterer jeg meg over idioter.

I dag også.

:lol: 

15 minutter siden, Line skrev:

Sjekk ut legelisten, og se hvilke som ser ut til å være det beste alternativet for deg. Kan hende den du helst vil ha har venteliste, så da kan du sette deg på den i alle fall. Jeg har en fastlege nå som lener seg tilbake, ser meg rett i øynene, og spør "hvordan har du det?" på en måte som viser at hun faktisk er interessert i svaret. Det er veldig betryggende...

Jeg har også en sånn fastlege... hun er gull altså. Hun starter med "hva kan jeg hjelpe DEG med i dag?" - og avslutter med "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?". Hun bruker tid på pasientene sine og er alltid veldig løsningsorientert. Ikke rart hun har fulle lister nei :ahappy:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lola Pagola skrev:

@Pringlen nå klør det vel i nappefingrene dine? :lol: 

 

18423178_1442780625782543_33917507360243

Ha ha, nappefingrene mine har gått i dvale på ubestemt tid :lol: (kikker bort på tre dokoster) Det som er mest irriterende med hun der, er at det er så lite å ta, at hele nappingen hadde gått på 5 minutter...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pringlen skrev:

Ha ha, nappefingrene mine har gått i dvale på ubestemt tid :lol: (kikker bort på tre dokoster) Det som er mest irriterende med hun der, er at det er så lite å ta, at hele nappingen hadde gått på 5 minutter...

Dokoster :lol: Det blir Sniff sitt nye kjælenavn - dokosten. Er ikke mye å ta av nei, men eneste stedet hun nappes er inni ørene. Etter å ha mast i flere måneder fikk jeg endelig søsteren min til å stusse beina og under magen, så istedenfor å være 100% lurv er hun bare 80% lurv nå.

DSC_1044.thumb.JPG.3cf73cc39cb81ca798779341de84cd22.JPG

 

maxresdefault.thumb.jpg.c282d55d1af9a8368617d727ce3c910c.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

Vil sterkt anbefale deg å vurdere å bytte fastlege. Sånn som det du beskriver skal det ikke være.

Der man bytter fastlege står det masse tilbakemeldinger på hvordan folk opplever fastlegene, så ville lest litt igjennom dem så får du et inntrykk av hvordan legen er mot pasienter :)

 

1 time siden, Line skrev:

Sjekk ut legelisten, og se hvilke som ser ut til å være det beste alternativet for deg. Kan hende den du helst vil ha har venteliste, så da kan du sette deg på den i alle fall. Jeg har en fastlege nå som lener seg tilbake, ser meg rett i øynene, og spør "hvordan har du det?" på en måte som viser at hun faktisk er interessert i svaret. Det er veldig betryggende...

40 minutter siden, Siri skrev:

Jeg har også en sånn fastlege... hun er gull altså. Hun starter med "hva kan jeg hjelpe DEG med i dag?" - og avslutter med "Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med?". Hun bruker tid på pasientene sine og er alltid veldig løsningsorientert. Ikke rart hun har fulle lister nei :ahappy:

Jeg hadde egentlig valgt en fastlege basert på gode tilbakemeldinger da jeg flyttet hit - men før jeg rakk å bruke ham, fikk jeg brev fra Helfo (?) om at han hadde flyttet/sluttet/whatever, og at jeg var tildelt ny fastlege. Kanskje jeg skal gå inn igjen og se om det finnes noe annet. Hun har vært koselig og lyttende under mange besøk, men de siste besøkene har jeg følt meg dårlig når jeg går ut. Hun gratulerte meg da jeg ba om p-piller, underforstått at hun trodde jeg hadde fått en mannlig kjæreste som jeg hadde sex med og som kunne gjøre meg gravid. Det er så mange potensielle heteronormative fallgruver i den setningen, og en skulle tro at en lege ville forstå at en kan gå på p-piller uten å pule - særlig etter at jeg har forklart at uten piller så har jeg menstruasjon som varer i nesten to uker med blødninger så sterke at jeg sitter på håndkle brettet fire ganger for å beskytte sofaen (og ja, jeg bruker bind :P ) Jeg har nå hatt flere legetimer hvor vi ikke rekker å snakke om alle temaene jeg har sagt fra at jeg vil ta opp, jeg har enda ikke fått tatt den fordømte blodprøva både jeg OG psykologen har bedt om, og hun har virket litt nedlatende, veldig overkjørende, og ekstremt opptatt.

40 minutter siden, Siri skrev:

Jeg fascineres alltid av alle som glorifiserer gamle dager, jeg... for ALT var bedre før faktisk. Det er mulig at mye var bedre før, men VET vi egentlig det bare ut fra bilder liksom? :icon_confused:

Når jeg ser en del bilder av bernere for hundre år siden, så tenker jeg at det gjør jo ikke noe at vi har fått vinkler på rasen, for eksempel. Veldig mye rake bakbein, med like åpne skuldervinkler. Når vi vet at det var en arbeidshund, så kan det ikke ha vært verken sunt eller effektivt.

40 minutter siden, Siri skrev:

:lol: 

:icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Dokoster :lol: Det blir Sniff sitt nye kjælenavn - dokosten. Er ikke mye å ta av nei, men eneste stedet hun nappes er inni ørene. Etter å ha mast i flere måneder fikk jeg endelig søsteren min til å stusse beina og under magen, så istedenfor å være 100% lurv er hun bare 80% lurv nå.

DSC_1044.thumb.JPG.3cf73cc39cb81ca798779341de84cd22.JPG

 

maxresdefault.thumb.jpg.c282d55d1af9a8368617d727ce3c910c.jpg

Kan da ikke nappe den der, var jo dødskul i sveisen! :lol::lol:

Akkurat nå står en frisk ostekake til kjøling. Aldri laget før, men herregud så lang tid det tar. Må jo vente mange timer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg har nå hatt flere legetimer hvor vi ikke rekker å snakke om alle temaene jeg har sagt fra at jeg vil ta opp, jeg har enda ikke fått tatt den fordømte blodprøva både jeg OG psykologen har bedt om, og hun har virket litt nedlatende, veldig overkjørende, og ekstremt opptatt.

På mitt legesenter oppfordrer de til å bestille dobbel time dersom man har flere ting man vil ta opp - da blir det jo satt av mer tid sånn at man ikke trenger å presse alt inn på 20 min liksom :). Men en lege som er nedlatende og "ikke har tid" ville jeg bytta ut fort som f ja... 

Akkurat nå, SFX skrev:

Når jeg ser en del bilder av bernere for hundre år siden, så tenker jeg at det gjør jo ikke noe at vi har fått vinkler på rasen, for eksempel. Veldig mye rake bakbein, med like åpne skuldervinkler. Når vi vet at det var en arbeidshund, så kan det ikke ha vært verken sunt eller effektivt.

Ja, det er vel det samme på min rase - mange med hodet skrudd ned på skuldrene og uten vinkler (ut fra bildene)... 

Akkurat nå, SFX skrev:

:icon_confused:

:whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Kan da ikke nappe den der, var jo dødskul i sveisen! :lol::lol:

Akkurat nå står en frisk ostekake til kjøling. Aldri laget før, men herregud så lang tid det tar. Må jo vente mange timer :P

Haha nei hun skal ikke nappes, men det hadde vært artig å "skrelle" henne en gang bare for å se hvordan hun blir. Men det er nok heeelt uaktuelt! :lol: Hanekammen på ryggen går egentlig opp til nakken, men hun har drevet å felt den nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benyttet meg av den lave vannstanden i Randsfjorden og gikk tur der idag :) Eller ruslet i samme tempo som Trym, pensjonistempo :P Nå synes jeg snart energinivået mitt kan gå tilbake til normalen! Orker jo nesten ikke løfte beina så snubler jo i ett sett... Legetime om 2 uker, egentlig celleprøvetime men skal ta noen blodprøver og, med min flaks er det b12 driten igjen så må ta sprøyter, og da får jeg ikke lov til å gi blod mer...

Var skikkelig surt hjemme, men ok ved fjorden og godt i sola, så begynte det å snø... 

IMG_20170509_114915.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, Lola Pagola said:

Dokoster :lol: Det blir Sniff sitt nye kjælenavn - dokosten. Er ikke mye å ta av nei, men eneste stedet hun nappes er inni ørene. Etter å ha mast i flere måneder fikk jeg endelig søsteren min til å stusse beina og under magen, så istedenfor å være 100% lurv er hun bare 80% lurv nå.

DSC_1044.thumb.JPG.3cf73cc39cb81ca798779341de84cd22.JPG

 

maxresdefault.thumb.jpg.c282d55d1af9a8368617d727ce3c910c.jpg

Lykketroll!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Siri skrev:

På mitt legesenter oppfordrer de til å bestille dobbel time dersom man har flere ting man vil ta opp - da blir det jo satt av mer tid sånn at man ikke trenger å presse alt inn på 20 min liksom :). Men en lege som er nedlatende og "ikke har tid" ville jeg bytta ut fort som f ja... 

 

På venteværelset til min lege er det faktisk en plakat der det står at en legetime skal ta for seg ett tema. Det er jo logisk at de må regulere det litt når neste person skal inn etter 20 minutter. Men nedlatenhet hører absolutt ikke hjemme i forholdet mellom fastlege og pasient, det hadde jeg aldri funnet meg i.

Jeg våknet med vondt i alle muskler og ledd og bestemte meg for å være hjemme fra jobb. Og som alltid sitter jeg her og har dårlig samvittighet. Med litt bedre tid om morgenen så jeg kunne gjort litt oppmykningsøvelser, pluss et par Paracet så kunne jeg vel i alle fall gjort noe fornuftig på jobb. Men på den andre siden så føltes det helt uoverkommelig å begynne dagen med en dobbeltime undervisning når det faktisk ikke går an å gå normalt og ikke mulig å bære tunge ting (som laptopen min) på grunn av stive og vonde fingre. Kan ikke noen lage en veldig detaljert liste med kriterier for når det er ok å ta en sykedag så man slipper å diskutere med seg selv hele sykedagen? :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Stine skrev:

Benyttet meg av den lave vannstanden i Randsfjorden og gikk tur der idag :) Eller ruslet i samme tempo som Trym, pensjonistempo :P Nå synes jeg snart energinivået mitt kan gå tilbake til normalen! Orker jo nesten ikke løfte beina så snubler jo i ett sett... Legetime om 2 uker, egentlig celleprøvetime men skal ta noen blodprøver og, med min flaks er det b12 driten igjen så må ta sprøyter, og da får jeg ikke lov til å gi blod mer...

Om du er i Sverige så stikk innom en helsekost og kjøp B12 fra Solgar. Det er sånne små tyggetabletter, som er ganske så effektive har jeg funnet ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått somla meg til legen pga vektnedgangen og blodtrykk og bmi var normalt, men hun mente jeg spiste for lite, og at jeg må spise mer salt siden jeg drikker mye vanndrivende som kaffe og pepsi max...har tatt en haug med blodprøver som jeg får svar på om en ukes tid hvis det er noe unormalt. Jeg liker legen min veldig godt men i dag var hun litt rar... mente utelukkede at ventnedgangen skyltes for lite mat. Men jeg spiser like mye/lite som jeg alltid har gjort så jeg syns ikke det forklarer helt hvorfor jeg har rast ned i vekt de siste månedene..:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...