Ozzy Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Iraia ligger med beina rett bakover innimellom. Samboeren er redd for at det kan påvirke ledd i form av at hun f.eks kan utvikle HD. Har det noe å si? Vet at mange ligger slik, men er det noen belastning for ledd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Det har ingen betydning på HD. Flere av mine Kelpie med A hofter ligger slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Jeg har to, beardisen er HD fri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Og bare for å ødelegge stemningen litt - min ligger sånn og hun har D-hofter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Katla liker også å ligge sånn og hun er frirøntget både foran og bak. Det er nok en gammel myte som finnes i begge varianter (kan ikke ha HD om man ligger sånn/må ha HD siden de ligger sånn). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Min ligger også sånn, en av favorittstillingene, hun er 6 år ☺️ Hun er ikke offisielt røntget, men ble røntget da hun ble angrepet av en hund og jeg fikk beskjed om at hun har veldig fine hofter ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Begge mine ligger sånn, de fleste bullehunder jeg kjenner gjør det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Begge gjeterene mine ligger sånn. Hu eldste har HD a. Yngste er valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Min ligger ofte slik, sovner gjerne slik om natta - HD. Min andre har jeg aldri sett gjøre slik, fine hofter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Flere av mine hunder ligger/ lå sånn. Både den med E hofter og de med A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 9. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2017 Min ligger også sånn. Hun har C/D. Men sett flere gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Ali ligger sånn, hun har A-hofter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Fikk beskjed en gang av vet at det er et sunnhetstegn når vi lurte på det samme ang. gamle flattispa Linux kooiker lå også sånn. Maja golden ligger ikke sånn, men hun er rar på alle andre måter isteden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Begge mine ligger sånn,begge har A hofter.Min forrige lå også sånn C hofter.Så jeg tipper de rett og slett liker å ligge sånn jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gruff ligger alltid slik.. hofter vet vi ikke så mye om enda. Ikke rønket enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Mora og søstra (som er en tro kopi av mora) til ungareren ligger slik. Ser helt froske-mongo ut, men de er mynder og HD er så og si ikke-eksisterende hos de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Veterinæren min sier at selv om det ikke er et sikkert tegn på at de er HD-frie om de ligger slik så er det et ganske god tegn på at de ikke plages med hoftene. Hadde hoftene gitt de plager ville de aldri lagt seg slik. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Akkurat nå, KristinR skrev: Veterinæren min sier at selv om det ikke er et sikkert tegn på at de er HD-frie om de ligger slik så er det et ganske god tegn på at de ikke plages med hoftene. Hadde hoftene gitt de plager ville de aldri lagt seg slik. Så synd at veterinæren din tror på gamle myter og driver med sånn feilinformasjon da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 1 time siden, KristinR skrev: Veterinæren min sier at selv om det ikke er et sikkert tegn på at de er HD-frie om de ligger slik så er det et ganske god tegn på at de ikke plages med hoftene. Hadde hoftene gitt de plager ville de aldri lagt seg slik. Men ene A hofter hund lå aldri slik. Aldri faktisk! Imens xen sin middels HD golden lå slik til den var 12. Med masse forkalkninger. jeg tror nok det der har mer med krysset og konstruksjonen i bekkenet enn HD å gjøre. Og hva hunden finner behagelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Ingen av mine A-hunder har ligget sånn heller, bortsett fra Ali. Jeg tror ikke at det har noe med hofter å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Leela ligger gjerne slik om nettene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Lumi ligger ofte slik også - D hofterSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Så konklusjonen er: Kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 15 minutter siden, Ozzy skrev: Så konklusjonen er: Kanskje? Konklusjonen er vel at det ikke er noen sammenheng mellom å ligge sånn og hva som nå enn foregår i hoftene 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts