Perfect Image Skrevet 26. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2017 Hu hei, så gøy det er med nav. Må jo søke om foreldre penger. Da er det gøy når du snakker med nav og spørs hva de skal ha, jo de skal ha bekreftelse fra arbeidsgiver om at jeg har jobbet i minst 6 av 10 mnd før termin, dokumentert at svangerskapet har vart lengre enn 26 uker, og ellers bekrefte arbeidsgivers opplysninger. Juhu tenker jeg, alt i box! Men NEIDA !! Her må arbeidsgiver sende inn bekreftelse, jeg må godkjenne den, sende inn løsslipper, timelister, attest og bekrefte arbeidsgivers opplysninger. SUR. NO. Utblåsning ferdig. Håper dere alle har det fint, og at de små vokser og gror til å bli fornuftige små luringer [emoji4] !Jeg gikk ut i permisjon andre uken i april og enda ikke fått svar på søknaden [emoji14]Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 1
Krilo Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Vi får reise hjem i dag, og med 2 hofter som står akkurat der de skal være! Er så lette og glad nå 3 mnd til neste runde 26
Ozzy Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 57 minutter siden, Krilo skrev: Vi får reise hjem i dag, og med 2 hofter som står akkurat der de skal være! Er så lette og glad nå 3 mnd til neste runde Så utrolig bra! 1
Enits Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Hu hei, så gøy det er med nav. Må jo søke om foreldre penger. Da er det gøy når du snakker med nav og spørs hva de skal ha, jo de skal ha bekreftelse fra arbeidsgiver om at jeg har jobbet i minst 6 av 10 mnd før termin, dokumentert at svangerskapet har vart lengre enn 26 uker, og ellers bekrefte arbeidsgivers opplysninger. Juhu tenker jeg, alt i box! Men NEIDA !! Her må arbeidsgiver sende inn bekreftelse, jeg må godkjenne den, sende inn løsslipper, timelister, attest og bekrefte arbeidsgivers opplysninger. SUR. NO. Utblåsning ferdig. Håper dere alle har det fint, og at de små vokser og gror til å bli fornuftige små luringer [emoji4] !Om det er i det elektroniske skjemaet du ser at du må sende lønnsslipp og timelister så har jeg hørt det er en feil at de ligger der. Så jeg huket av for at de ikke sendes og henviste til inntektsopplysninger fra arbgiver. Sent from my iPhone using Tapatalk 1
Annik Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Karoline har begynt å le skikkelig, med ordentlig latter. Jeg er litt og samtidig! herregud, at man kan være SÅ søt! 10
Red Merle Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 12 timer siden, Perfect Image skrev: Jeg gikk ut i permisjon andre uken i april og enda ikke fått svar på søknaden Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Whaaat ? Ikke svar enda? NAV ass ... 4 timer siden, Enits skrev: Om det er i det elektroniske skjemaet du ser at du må sende lønnsslipp og timelister så har jeg hørt det er en feil at de ligger der. Så jeg huket av for at de ikke sendes og henviste til inntektsopplysninger fra arbgiver. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja i det elektroniske.. Det er forsåvidt ikke noe problem for meg å sende inn lønnsslipper, har jo tatt vare på alt. Værre med timelister siden jeg har hatt fastlønn frem til 31 mars i år :P.. Nytt problem da, arbeidsgiver har bekreftet at jeg skal ut i permisjon, men de har ikke sendt riktige papirer til NAV OG de mener det er for tidlig å søke.. Øhh, er i uke 30 til torsdag liksom. Så nå har jeg printa ut alle skjemaer, som de værsegod får se på i morra Sender det inn til NAV for dem jeg, om jeg må
Enits Skrevet 26. April 2017 Rapporter Skrevet 26. April 2017 Ja i det elektroniske.. Det er forsåvidt ikke noe problem for meg å sende inn lønnsslipper, har jo tatt vare på alt. Værre med timelister siden jeg har hatt fastlønn frem til 31 mars i år .. Nytt problem da, arbeidsgiver har bekreftet at jeg skal ut i permisjon, men de har ikke sendt riktige papirer til NAV OG de mener det er for tidlig å søke.. Øhh, er i uke 30 til torsdag liksom. Så nå har jeg printa ut alle skjemaer, som de værsegod får se på i morra [emoji14] Sender det inn til NAV for dem jeg, om jeg må Jeg sendte skjema til arbgiver og ba om å få det i retur med underskrift da har jeg kontroll på innsending selv [emoji23]Sent from my iPhone using Tapatalk
Wachita Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 I går kom han her karen på keiserlig vis klokken 19.44! Mor fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, så vi hadde ikke tålt en vanlig fødsel, og jeg var for dårlig til å gå lenger! 35+1 kom vi til! Men han var 2325gram og 46cm! Litt lavt blodsukker så han har overnattet på barneklinikken i natt! Men ellers var alt fint, og han spiser som en helt! [emoji7] 28
Tonje Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 Akkurat nå, Wachita skrev: Gratulerer så mye! 1
Perfect Image Skrevet 27. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2017 Gratulerer så masse @Wachita , nydelig Theodor! 1
*Marianne* Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 2 timer siden, Wachita skrev: I går kom han her karen på keiserlig vis klokken 19.44! Mor fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, så vi hadde ikke tålt en vanlig fødsel, og jeg var for dårlig til å gå lenger! 35+1 kom vi til! Men han var 2325gram og 46cm! Litt lavt blodsukker så han har overnattet på barneklinikken i natt! Men ellers var alt fint, og han spiser som en helt! Gratulerer så mye! Og ta vare på deg selv? 1
Lillekrapyl Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 19 minutter siden, Wachita skrev: I går kom han her karen på keiserlig vis klokken 19.44! Mor fikk alvorlig svangerskapsforgiftning, så vi hadde ikke tålt en vanlig fødsel, og jeg var for dårlig til å gå lenger! 35+1 kom vi til! Men han var 2325gram og 46cm! Litt lavt blodsukker så han har overnattet på barneklinikken i natt! Men ellers var alt fint, og han spiser som en helt! Gratulerer så mye med prinsen! 1
Annik Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 Gratulerer @Wachita! Håper alt går fint framover, selv om han er ute litt tidligere enn det som opprinnelig var planen 1
Symra&Pippin Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 Grattis med nydelig liten gutt @Wachita! 1
Enits Skrevet 27. April 2017 Rapporter Skrevet 27. April 2017 3D ul idag. Stolt storesøster som synes det var spennende å få se han før han kommer ut. Sent from my iPhone using Tapatalk 15
Recommended Posts