Snoffe Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 God jul alle sammen! Da kan gjettingen begynne 4 Siter
Ozzy Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppkalt etter en i game of thrones (okei sto ikke det men fra mest sette serie på HBO ) Så det MÅ være Kahl Drogo og Leela til @Wachita Tusen takk 8 Siter
Snoffe Skrevet 24. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Jeg har også åpnet min pakke, og den var kjempe fin akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk Så kommer hintet, jeg er veldig usikker på hvem det kan være *klø seg i hodet* Kan det være @Artemis ? 8 Siter
Pringlen Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Åpnet pakke. Her var det masse godt! Til både to og firbeinte. Tusen takk!! Hintet var masse forskjellige dyr. Siden det er med marsvin, tipper jeg Paranomia? 8 Siter
Justisia Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Vi feiret jul den 22 (tradisjon når guttungen skal være med faren i jula) så da åpnet jeg pakken fra den hemmelige nissen. Julemarsipan, flaxlodd (som jeg vant 100,- på) og snadder til hundene. Tusen takk for koselig og smakfull julegave @Cavalierflat 7 Siter
Bananen Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Yey!! Vi har fått fin(e) pakker! Pøbel fikk en bamse fra Kong med to piper i seg som han elsker - han viser den til alle på sin vei. Den var en slager, altså. Så fikk han masse godbiter som var slagere og og og! Det var også et kubbelys, tannpirkere, 5 håndlagde nisser (som det er hull i hver av nissene, som jeg tolker at nissene skal være tannpirkeholdere?) og godis til Bananen! Vi er kjempefornøyd med alle pakkene!! Hintet. Om jeg skal tolke bilde rett, har personen mynder. Jeg tolker det som om myndene til damen er jakthunder? Hmh! Jeg har veldig lyst til å gjette på @tutle? 5 Siter
Wachita Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Jeg fikk fine pakker!Hundene er helt gal etter grisen, så den måtte legges til siden etter hvert! Neglelakken har perfekt farge, elsker den! Og lakrisene er yndlingslakrisen min! Så spot on! Hintene var:- Bor i Hordaland men ikke Bergen- Har en brun og hvit hund- Ikke så aktiv men skriver i AN innimellom. Så jeg gjetter på@WelshenNemiSent from my iPhone using Tapatalk Pro 5 Siter
Wachita Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Jeg fikk masse fint! Godis til Damir, godis til meg, sokker og neglakker [emoji3] Hintet var blant annet at vedkommende bor i en by det regner i, har to hunder etter tv-serier og den ene var oppkalt etter en i game of thrones (okei sto ikke det men fra mest sette serie på HBO [emoji14] ) Så det MÅ være Kahl Drogo og Leela til @Wachita [emoji3] Tusen takk Hihi, du traff! [emoji16] og værsegod! Jeg håper sokkene er god! Vurderer å kjøpe de selv! [emoji23] Sea jerky'en er en stor favoritt her i huset både hos hunder og katter! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter
Ozzy Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, Wachita skrev: Hihi, du traff! og værsegod! Jeg håper sokkene er god! Vurderer å kjøpe de selv! Sea jerky'en er en stor favoritt her i huset både hos hunder og katter! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Sokkene er gode! Gubben ble misunnelig Damir får smake litt på fisken i kveld! 1 Siter
Malinka Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Jeg fikk julete, en flott telysestake og lady fikk lys (som jeg faktisk har tenkt å kjøpe men glemt gang på gang) og et øre som hun allerede nå ligger og spiser på. Jeg må innrømme at jeg så hintet mitt for en stund siden og etter litt forvirring over colakorken som var klistret på så så jeg plutselig et innlegg til@tutle og bildet av hunden med rød frisbee så tipper det er hun jeg. Og så var det en lapp i lady sin pakke med løfte om enda mer som følge av "stalking" men som ikke rakk frem i tide. Hmmm... Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Enits Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 For en fantastisk gave! Elsker vottene! Og mine første klistremerker og lysene lurer jeg på om er hjemmelaget? Hintene: Jeg må gruble litt på denne men regner med det er noen i bergensområdet/vestlandet Kan det være@snoffe ? Sent from my iPhone using Tapatalk 4 Siter
WelshenNemi Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 45 minutter siden, Wachita skrev: Jeg fikk fine pakker! Hundene er helt gal etter grisen, så den måtte legges til siden etter hvert! Neglelakken har perfekt farge, elsker den! Og lakrisene er yndlingslakrisen min! Så spot on! Hintene var: - Bor i Hordaland men ikke Bergen - Har en brun og hvit hund - Ikke så aktiv men skriver i AN innimellom. Så jeg gjetter på@WelshenNemi Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Det stemmer bra gavene falt i smak Nemi var også helt vill etter grisen før jeg fikk pakket den inn hun var dypt fornermet for at hun ikke fikk leke med den 2 Siter
Wachita Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Det stemmer bra gavene falt i smak [emoji4] Nemi var også helt vill etter grisen før jeg fikk pakket den inn hun var dypt fornermet for at hun ikke fikk leke med den Her har hundene gått gjennom 2 griser fra før av, det er helt fantastisk syns de! De kranglet en del om den [emoji23]Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Siter
laikamor Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Fikk sokker, sjokolade, kattesnop, kattelekr og hundeleke i pakken Tror mkn hemmelige nisse er @Perfect Image? Tusen takk for flott gave Siter
Paranomia Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 2 timer siden, Pringlen skrev: Åpnet pakke. Her var det masse godt! Til både to og firbeinte. Tusen takk!! Hintet var masse forskjellige dyr. Siden det er med marsvin, tipper jeg Paranomia? Helt riktig 2 Siter
Pringlen Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 1 minutt siden, Paranomia skrev: Helt riktig Tusen takk igjen. Det var jo så mye snask 1 Siter
Paranomia Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Tusen takk for gaven Akkurat det jeg ønsket meg! Tipper på @Malinka? 3 Siter
Malinka Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Tusen takk for gaven Akkurat det jeg ønsket meg! Tipper på@Malinka? [emoji4] Helt riktig! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snoffe Skrevet 24. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 3 timer siden, Artemis skrev: @Snoffe Ikke meg. Hmm.. Da må jeg fortsette å tenke 2 timer siden, Enits skrev: For en fantastisk gave! Elsker vottene! Og mine første klistremerker og lysene lurer jeg på om er hjemmelaget? Hintene: Jeg må gruble litt på denne men regner med det er noen i bergensområdet/vestlandet Kan det være@snoffe ? Sent from my iPhone using Tapatalk Bare hyggelig! Lysene og vottene er hjemmelaget Jeg er så dårlig på å stikke så måtte sy istedenfor Vottene kan forresten brukes begge veier Siter
Enits Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Bare hyggelig! Lysene og vottene er hjemmelaget [emoji4] Jeg er så dårlig på å stikke så måtte sy istedenfor Vottene kan forresten brukes begge veier [emoji6] Tusen tusen takk made my day! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snoffe Skrevet 24. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, Enits skrev: Tusen tusen takk made my day! Sent from my iPhone using Tapatalk Så kjekt å høre Var kjempe vanskelig å gjette altså! Prøver igjen. @Bananen er det du som er min secret santa? 1 Siter
Bananen Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, Snoffe skrev: @Bananen er det du som er min secret santa? Nei. 1 Siter
Snoffe Skrevet 24. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 3 minutter siden, Bananen skrev: Nei. Jaja, får fortssette gjettingen 1 Siter
Perfect Image Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Snøfrost ?? Skal ta bilde etterpå; har satt så pris på gavene Siter
Recommended Posts