mokken Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Nå har jeg og åpnet gave! Begynte med kortet, og min første tanke var @JeanetteH. Når jeg hadde åpnet gavene så ble jeg i grunnen ganske sikker på at magefølelsen stemte. Men siden jeg er så skråsikker så er jeg muligens helt på jordet! Jeg fikk belgiske trøfler, kelpienøkkelring og se jerky til hundene. 1 Siter
Perfect Image Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Fikk sokker, sjokolade, kattesnop, kattelekr og hundeleke i pakken [emoji3] Tror mkn hemmelige nisse er @Perfect Image? Tusen takk for flott gave [emoji3] Det stemmer glad det falt i smak [emoji16][emoji16] 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 @mokken nei det er ikke meg. Siter
Guest Jonna Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Snop til hundene og 2 par sokker og hansker til meg. Hintet må jeg tygge litt på... Siter
Cavalierflat Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Jeg fikk en presang med kjempefint gavepapir, så det måtte jeg også spare på. Mocca har vært skikkelig på gaven hele tiden, så den var gjemt bort. Nå skjønner jeg jo hvorfor Grisehalen ble Mocca's frokost og jeg gleder meg til å smake teen og godisen Ut fra hintet gjetter jeg at det er fra@Poter 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Vi feiret jul den 22 (tradisjon når guttungen skal være med faren i jula) så da åpnet jeg pakken fra den hemmelige nissen. Julemarsipan, flaxlodd (som jeg vant 100,- på) og snadder til hundene. Tusen takk for koselig og smakfull julegave @Cavalierflat Så bra at den falt i smak! Og grattis med vinnerlodd. Da ble jo gaven litt ekstra kul Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter
mokken Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 8 minutter siden, JeanetteH skrev: @mokken nei det er ikke meg. Hmm, den var verre! Da aner jeg faktisk ikke, så da tipper jeg på @SFX. Siter
Poter Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 4 minutter siden, Cavalierflat skrev: Jeg fikk en presang med kjempefint gavepapir, så det måtte jeg også spare på. Mocca har vært skikkelig på gaven hele tiden, så den var gjemt bort. Nå skjønner jeg jo hvorfor Grisehalen ble Mocca's frokost og jeg gleder meg til å smake teen og godisen Ut fra hintet gjetter jeg at det er fra@Poter Ja, det stemmer Eine digger den halen, så kan tenke meg Mocca var interessert! Håper godisen og teen blir å falle i smak Koselig du likte gaveinnpakningen! 1 Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Superdupert! Tusen takk kjære nisse . Jeg har stort forbruk av slike sokker - så det var midt i blinken. Hundene simpelthen elsker sånne lekedyr - og jeg gleder meg over at mine tøfler nå får avløsning mht å bli med ut på lufterunde (små prinsesser må jo alltid ha med seg "noe" når hun skal ut ) - og sjokolade... say no more MEN... jeg finner ingen andre hint enn "Sonennissen" - så kanskje det er Snoffe eller SFX? Evt må jeg bruke elimineringsmetoden 1 Siter
Snoffe Skrevet 24. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, Siri skrev: Superdupert! Tusen takk kjære nisse . Jeg har stort forbruk av slike sokker - så det var midt i blinken. Hundene simpelthen elsker sånne lekedyr - og jeg gleder meg over at mine tøfler nå får avløsning mht å bli med ut på lufterunde (små prinsesser må jo alltid ha med seg "noe" når hun skal ut ) - og sjokolade... say no more MEN... jeg finner ingen andre hint enn "Sonennissen" - så kanskje det er Snoffe eller SFX? Evt må jeg bruke elimineringsmetoden Tror du må til med elimineringsmetoden Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 38 minutter siden, Snoffe skrev: Tror du må til med elimineringsmetoden Skitt Men jeg slipper i hvert fall å avsløre mine elendige evner til å ta hint og sånt Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Og nå mens jeg har sittet her og eliminert og fundert.... @Turb - er du julenissen min? Siter
Turb Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Og nå mens jeg har sittet her og eliminert og fundert.... @Turb - er du julenissen min? [emoji3] Ja [emoji4]glemte å putte i hint Sent from my iPad using Tapatalk Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, Turb skrev: Ja glemte å putte i hint Det var derfor jeg tippet det . Som sagt: veldig bra, så slapp jeg å avsløre hvor kørka jeg er til å ta hint Tusen takk igjen 1 Siter
Turb Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 + en hel pose snask til Pigg. Som forklarer hvorfor han var så utrolig interessert i pakken. Men hodet mitt er litt for trøtt til å tippe.Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Fikk helt super presang kan det være fra @Siri ? 1 Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Fikk helt super presang kan det være fra @Siri ? Det ante meg at det hintet var LITT i enkleste laget ja Men de sokkene er jeg redd kan være litt små... hvem søren er det som har funnet ut at man skal ha sånn størrelsesspenn på 36-38 og 39-41 liksom? Jeg kjøpte meg sånne selv, men kjørte på størrelsen 39-41 - og de er ikke direkte svære (jeg har liten 38-fot liksom ). 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 8 minutter siden, Siri skrev: Det ante meg at det hintet var LITT i enkleste laget ja Men de sokkene er jeg redd kan være litt små... hvem søren er det som har funnet ut at man skal ha sånn størrelsesspenn på 36-38 og 39-41 liksom? Jeg kjøpte meg sånne selv, men kjørte på størrelsen 39-41 - og de er ikke direkte svære (jeg har liten 38-fot liksom ). Tusen takk det ser vi nå er rundt 38 her også. Kulen med bilde av Nemi var kjempestilig 1 Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Akkurat nå, WelshenNemi skrev: Tusen takk det ser vi nå er rundt 38 her også. Kulen med bilde av Nemi var kjempestilig 1 Siter
Kristiin Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Tror noen flere har kjørt secret santa i god stil! Til å med så hemmelig at nissene på sonen ikke visste det Lå en pakke i bilen min for en stund siden, fra secret santa. Åpna dette! Hintet fantes visst i måned 3, så slo opp mars - nånn har bursdag gitt!! ...til å med klistremerker! Tusen takk @Christine 5 Siter
laikamor Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 6 timer siden, JeanetteH skrev: @laikamor Det var meg ja Siter
Guest Jonna Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 10 minutter siden, laikamor skrev: Det var meg ja Tusen takk helt perfekt! Siter
Kristiin Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 ..Forresten, koser meg med å se igjennom tråden her! Så godt planlagte gaver, med mye omtanke 4 Siter
WelshenNemi Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 1 minutt siden, Kristiin skrev: ..Forresten, koser meg med å se igjennom tråden her! Så godt planlagte gaver, med mye omtanke Samme her Siter
Recommended Posts