Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, Vilje skrev:

Ser jeg på Monsen fra i går, og tenker at det er litt ugreit å ha (det som i hvert fall ser ut som) veldig tung pulk på den stakkars hunden, i så løs snø, og med såpass fart. :|

Den ser ikke voksen ut heller? Er det ikke vanlig å vente til hunden er voksen og røntget (og godt trent) før man påfører såpass belastning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

7 timer siden, SaraS skrev:

Herlighet, GRATULERER @Monab88 !!! :D

 

 

 

7 timer siden, Snøfrost skrev:

Gratulerer så mye @Monab88 !

 

7 timer siden, *Kat84* skrev:

 

Og gratulere så mye til @Monab88:D

 

Tuuusen takk! :D

Dette var skikkelig stas altså, første gangen jeg har hoppet med hendene i været og jublet høyt i ringen :lol:  Moro å stille fram min første egne internasjonale champion og enda morsommere å vinne den på en så stor utstilling i veldig sterk konkurranse for en dommer som virkelig kan rasen! 

Man ser nesten ikke at jeg børstet av en bærepose med pels forige helg heller :ahappy: received_10206140468749787.jpeg

Nå skal jeg lese meg opp på de siste 15 sidene i AN tråden, kan ikke gå glipp av noe :aww: 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wilhelmina skrev:

Den ser ikke voksen ut heller? Er det ikke vanlig å vente til hunden er voksen og røntget (og godt trent) før man påfører såpass belastning?

Det der er vel en av hundene fra løpsspannet hans, så det bør vel ikke stå på trening og alder :P

Å holde igjen pulken bak i nedoverbakke er dog en fin ting, men han fant jo fort ut at bikkja ikke var vandt med den biten..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan disse fungere som julegaver, eller blir de litt for primitive? Jeg skal få til en oransje gulrotnese på dem også. Også er jeg usikker på om de skal ha armer av noe slag - knekke av noen pinner ute, for eksempel.15271868_10157680964155136_1206988578287

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SFX skrev:

Kan disse fungere som julegaver, eller blir de litt for primitive? Jeg skal få til en oransje gulrotnese på dem også. Også er jeg usikker på om de skal ha armer av noe slag - knekke av noen pinner ute, for eksempel.15271868_10157680964155136_1206988578287

jeg syns de var veldig fine som de var nå :D Armer vil bare knekke og bli "stygg" etter lagring. Likte de sånn "naken" jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg frekk om jeg kommer med henger den dagen jeg skal overta ett hus? [emoji14] Er det noen uskrevende regler for slikt?

Jeg kjørte i forveien og tok over, så kom kavaleriet etter [emoji23]



Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Monab88 skrev:

Man ser nesten ikke at jeg børstet av en bærepose med pels forige helg heller :ahappy: received_10206140468749787.jpeg

Nå skal jeg lese meg opp på de siste 15 sidene i AN tråden, kan ikke gå glipp av noe :aww: 

Så himla moro Mona :D Grattis så mye!!! Det er jammen meg litt av en bragd :) 

23 minutter siden, SFX skrev:

Kan disse fungere som julegaver, eller blir de litt for primitive? Jeg skal få til en oransje gulrotnese på dem også. Også er jeg usikker på om de skal ha armer av noe slag - knekke av noen pinner ute, for eksempel.15271868_10157680964155136_1206988578287

Ååååå, de var jo supersøte !!!! Trenger ikke armer, de der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tricolor skrev:

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

:console: Så trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

:hug: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, JeanetteH skrev:

jeg syns de var veldig fine som de var nå :D Armer vil bare knekke og bli "stygg" etter lagring. Likte de sånn "naken" jeg :D 

Tusen takk!

To av de skal sendes til USA, så de måtte vært litt mer basic for å overleve postgangen, men en del av meg synes alle er ferdig - disse er litt for glitter og glam til å passe med naturstil og ekte kvister, trur eg.

22 minutter siden, Siri skrev:

Ååååå, de var jo supersøte !!!! Trenger ikke armer, de der :) 

Tusen takk! De var morsomme å lage, og jeg tror det må bli noen til. Mamma ønsket seg bare snille barn til jul i år, og det toget er gått :P 

21 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

:console: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

:console:

14 minutter siden, Tonje skrev:

Så kjekt! Jeg får ta turen dit en av dagene å teste løpeformen på gutta :)

Gjør det :) Jeg syntes jo det var rart at Løten ikke skulle ha lys i et anlegg som er benyttet til NM og greier, så... men jeg aner ikke om det er noe lang løype da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste virkelig ikke hvor smertefullt det er å miste en hund så plutselig. Har hatt hunder som måtte avlives på grunn av sykdom. Da har vi vært litt forberedt. Og det har vært en lettelse å vite at de ikke lenger led. Denne gangen ble det en kort sykehistorie. Jeg sitter igjen full av spørsmål som jeg aldri vil få svar på.

Klem!
Her er deler av husholdet nervøse for at valpen plutselig skal bli syk, etter forrige som plutselig forsvant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Stine skrev:

Jupp, innafor å legge seg kl ni på en søndag.... Fytti grisen for en travel helg, og uka blir enda værre. Men, 2 uker til juleferie!!! :banana-santa:

Syns det er helt innafor. :aww: Jeg skal hoppe til køys om noen få strakser selv, ikke vits å pine seg oppe bare fordi.

Akkurat nå er jeg stuptrøtt, og lei av forkjølelsen. Bør gi seg snart! Strikke ferdig en omgang på genseren og så finne senga tenker jeg. Hjelper helt sikkert å sove lenge.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tricolor:hug:

 

Litt stolt av huskyen jeg.. bikkjene var på tur i skogen med sambo og når de forsvant løse rundt en sving var det noen som ropte at han måtte kalle de inn.. 

Som sagt så gjort , begge kom som er oljet lyn tilbake. Viste seg at det var noen jegere som hadde hund og ikke ville  at bikkjene skulle forstyrre deres. Sambo synes det var litt ironisk siden det som oftest er jakthunder som kommer virrende bort til våres , men han var veldig fornøyd med å kunne kalle de inn samlet til tross for at de så andre hunder ! Den der har vi nemlig vært litt usikker på ,  begge er greie mot andre forsåvidt ,  men det er fort gjort å bli litt tyngre i hørselen når man er to...

Nico er fortsatt Nico. Guttungen kom furtende inn på badet til meg fordi Nico hadde drukket opp vannet hans. Som sto på stuebordet.. Vannskåla hennes var nemlig hele veien inn på kjøkkenet , det var naturligvis mye enklere å bare traske opp på stuebordet når man brått ble tørst der man lå og slasket seg i sofaen. Pulilogikk . ..

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...