Turb Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 Pakkene mine ligger på TV benken og Pigg har forsøkt å stjele dem flere ganger. Han gleder seg til jul [emoji1335]Sent from my iPad using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 6 timer siden, Ozzy skrev: Henta pakke idag. Selve innpakningen var så fin at gaven egentlig er vellykket bare pga den, måtte ta den ut av posen for å se litt på den (Så det var kort i posen men så ikke på det, så ikke vær redd Hemmelig nisse, jeg har ikke juksa) så fin innpakning! Her har det ikke kommet noe enda, men har fått sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 27 minutter siden, Snøfrost skrev: så fin innpakning! Her har det ikke kommet noe enda, men har fått sendt. Det syne jeg også! Blei glitter på kjøkkenbordet av den, nekta samboeren å ta det vekk, ble jo såå fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 Tralalalalala lala la la! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 @Raksha, tenkte du at Lupins urin var en julegave kanskje, siden du skriver her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2016 Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev: @Raksha, tenkte du at Lupins urin var en julegave kanskje, siden du skriver her? Ops! Ja julegave til meg om han blir frisk igjen *fnis* Flytte til riktig tråd ja. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2016 Jeg har fått pakker Og den ene lukter veeeeeeldig godt (og mye ) Gleder meg til å finne ut hvem det er fra 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 6. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2016 Jeg har fått pakke 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2016 Jeg har fått pakke Ordentlig gull, glitter og glam-pakke fra noen med en veldig pen håndskrift - jeg er så spent og så sykt nysgjerrig! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 6. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2016 Har fått pakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2016 Jeg har fått pakke! To til og med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 7. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2016 Jeg har fått pakken Er kjempe nysgjerrig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2016 Fått hentelapp Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2016 Fått hentelapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 8. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2016 Fått pakke Ikke tatt den helt ut enda, redd for at den skal bli litt for fristende så den skal få ligge i "ankomstinnpakningen" en liten stund til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2016 9 timer siden, Snøfrost skrev: Ikke tatt den helt ut enda, redd for at den skal bli litt for fristende så den skal få ligge i "ankomstinnpakningen" en liten stund til Samme her! Jeg er helt håpløs når det kommer til venting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2016 Hehehe, jeg har fått pakken sendt til en annen adresse enn der jeg bor, så jeg kan ikke sniktitte på den. Må ringe og høre om den har kommet kanskje, for det aner jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2016 *se på pakkene* de ligger farlig nært, altså! Kanskje jeg må legge dem utenfor synshold slik at "ut av syne, ut av sinn" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 På 10.12.2016 at 9:17 AM, Artemis skrev: Hehehe, jeg har fått pakken sendt til en annen adresse enn der jeg bor, så jeg kan ikke sniktitte på den. Må ringe og høre om den har kommet kanskje, for det aner jeg ikke. Ditto! Lurer på om den er kommet frem, bare at det er glemt å gi beskjed til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Det er fint om folk bekrefter i tråden når pakken er kommet, slik at vi kan ta en oppsummering om et par dager og se hvem som ikke har fått, for å finne ut om noe er borte, på vei til administratorene eller reiser via Nordpolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Fikk hentelapp i posten i dag, som eg går ut frå er min hemmelige pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 Har fått pakke. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 Har fått pakkelapp...antar det er fra hemmelig nisse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 Har henta pakke. Kjempekoselig hint utapå som eg allerede har snikt litt på, men eg skjønar ikkje kven det er. Gledar meg til å speklulere meir i kven det er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 Fått pakke jeg også. Den er diger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts