Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

7 minutter siden, Mud skrev:

:wacko:

Instinktet mitt sier at det ikke er bra.... :wacko:

Enig der, men han sa at de hadde enkelte antibakterielle stoffer i munnen som vi ikke har. Jeg har ikke lest meg opp på det, for jeg ville ikke latt ham sleike på mine sår uansett fordi jeg ikke vet helt 100 %. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

8 timer siden, Line skrev:

Boller vel!! 

:lol: 

8 timer siden, TonjeM skrev:

Jeg skal på jobb i Køpenhavn imorgen, opp 03:45, og det gruer jeg meg så fælt til at jeg får ikke sove.. redd for underkjølt regn imorgen tidlig også. Fy som jeg HATER vinter, alt fra det skrekkelige mørkret (og enda bor jeg ikke Nord Norge en gang) til kjaset med strømpebukser/stillongs og den evinnelige jakten etter vanter og luer.. og underkjølt regn. Forrige vinter var rekord i underkjølt regn, håper på bedre forhold denne vinteren. Men akkurat imorgen når man skal rekke et fly, passer det veldig dårlig med slikt.

Jeg elsker vinter'n (det kom vel som en bombe... :aww:), men underkjølt regn kan jeg også godt spare meg for altså!! Det er skikkelig hat faktisk, og jeg har lagt meg til en rutine med å ta med meg jobbPC'en hjem hver dag sånn i tilfelle det er drittføre på morgenen og jeg ikke kommer meg hjemmefra uten å sette livet til :aww: 

8 timer siden, SFX skrev:

Jeg fikk advarsel om ulv her om dagen, men da svarte jeg at jeg er mer redd for hoggormen. Jeg håper hoggormen har lagt seg nå, dog. Ellers kan det jo være lystmordere, voldtektsmenn, ulv, elg, terrorister på flukt, eller Sylvi Listhaug. Mye skummelt en kan treffe på!

:teehe:
Ulven lusker nok rundt i områdene der også ja - det har den gjort i mange år. Jeg fikk også melding fra en bekjent for noen dager siden. Hun hadde sett ulv da hun var ute på tur med bikkja ikke så langt herfra :)

Jeg ble litt overrasket i morges da jeg kikka ut, for jeg var så overbevist om at det hadde regnet i natt, men det hadde det visst ikke gjort, for her ligger snøen fortsatt, og jeg har et visst håp om at det fortsatt er sparkføre i kveld :D

Nå har jeg spist frokost, og herregud så godt det var å spise vanlige brødskiver framfor kjedelig knekkebrød. Det er visse pålegg man ikke spiser på knekkebrød - peanøttsmør f eks... nå hadde jeg det på brødskiva, og bortsett fra at det setter seg fast i ganen og er generelt vanskelig å få ned, så var det jammen godt også *ler*. Og en liten blings med rørte tyttebær m creme fraiche satte prikken over i'en *namm*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Siri skrev:

:lol: 

Jeg elsker vinter'n (det kom vel som en bombe... :aww:), men underkjølt regn kan jeg også godt spare meg for altså!! Det er skikkelig hat faktisk, og jeg har lagt meg til en rutine med å ta med meg jobbPC'en hjem hver dag sånn i tilfelle det er drittføre på morgenen og jeg ikke kommer meg hjemmefra uten å sette livet til :aww: 

:teehe:
Ulven lusker nok rundt i områdene der også ja - det har den gjort i mange år. Jeg fikk også melding fra en bekjent for noen dager siden. Hun hadde sett ulv da hun var ute på tur med bikkja ikke så langt herfra :)

Jeg ble litt overrasket i morges da jeg kikka ut, for jeg var så overbevist om at det hadde regnet i natt, men det hadde det visst ikke gjort, for her ligger snøen fortsatt, og jeg har et visst håp om at det fortsatt er sparkføre i kveld :D

Nå har jeg spist frokost, og herregud så godt det var å spise vanlige brødskiver framfor kjedelig knekkebrød. Det er visse pålegg man ikke spiser på knekkebrød - peanøttsmør f eks... nå hadde jeg det på brødskiva, og bortsett fra at det setter seg fast i ganen og er generelt vanskelig å få ned, så var det jammen godt også *ler*. Og en liten blings med rørte tyttebær m creme fraiche satte prikken over i'en *namm*. 

Det var ikke et pålegg jeg hadde tenkt over. Men jeg sliter med å spise skinke, roastbiff osv på knekkebrød- det hører til på brødskiva.

I dag skal jeg vaske huset, og forvandle det til et adventshus. Og finne fram lilla halsbånd til Prima.

Så burde jeg få lest ut en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Debbie skrev:

Det var ikke et pålegg jeg hadde tenkt over. Men jeg sliter med å spise skinke, roastbiff osv på knekkebrød- det hører til på brødskiva.

Hahhahaa, ja, tidligere har jeg også hatt en sånn greie at kjøttpålegg og sånt heller ikke passer på knekkebrød, men jeg har funnet ut at det går kjempefint med majones og morrpølse, og fårepølse med smør under... men peanøttsmør, syltetøy, makrell i tomat og slike ting er jo HELT inkompatibelt med knekkebrød :lol: Og banan... banan på knekkebrød tror jeg ikke er godt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Hahhahaa, ja, tidligere har jeg også hatt en sånn greie at kjøttpålegg og sånt heller ikke passer på knekkebrød, men jeg har funnet ut at det går kjempefint med majones og morrpølse, og fårepølse med smør under... men peanøttsmør, syltetøy, makrell i tomat og slike ting er jo HELT inkompatibelt med knekkebrød :lol: Og banan... banan på knekkebrød tror jeg ikke er godt :D

Så vittig vi er helt ulike.

Alt som kan smøres kan ofte gå på knekkebrød.  Men BANAN... usj ja. Eller hva med peanøttsmør under og banan oppå???

Utfordring Siri:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Debbie skrev:

Så vittig vi er helt ulike.

Alt som kan smøres kan ofte gå på knekkebrød.  Men BANAN... usj ja. Eller hva med peanøttsmør under og banan oppå???

Utfordring Siri:D

Å herregud... det vrenger seg i meg bare ved tanken på banan og peanøttsmør :x                :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Å herregud... det vrenger seg i meg bare ved tanken på banan og peanøttsmør :x                :lol: 

Dakar...

E tror nemlig jeg kunne likt det, men jeg måtte hatt syltetøy på også. Må prøves en dag.

Men jeg får jo ikke vaska huset hvis jeg sitter her..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Å herregud... det vrenger seg i meg bare ved tanken på banan og peanøttsmør :x                :lol: 

Det må prøves! Her om dagen prøvde jeg nugatti og brunost, det var godt! Ja,jeg er 10 år i hodet mitt :lol:

De ringte fra blodbanken akkurat, nå er det over 1 år siden jeg meldte meg som blodgiver, i August var jeg inne for sjekk og i dag fikk jeg vite at jeg må vente med å gi blod til Februarish pga koniseringa mi, rart vi mangler blod i Norge? :teehe: Skrives måneder med stor bokstav egentlig?

I dag blir det aldri lyst ute tror jeg, kanskje jeg skal finne frem adventstaker og slikt?Jeg er jo borte i helga og det er jo koselig å komme hjem til pynta hus :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Det må prøves! Her om dagen prøvde jeg nugatti og brunost, det var godt! Ja,jeg er 10 år i hodet mitt :lol:

OMG :frantics:

Akkurat nå, Stine skrev:

De ringte fra bodbanken akkurat, nå er det over 1 år siden jeg meldte meg som blodgiver, i August var jeg inne for sjekk og i dag fikk jeg vite at jeg må vente til å gi blod til Februarish pga koniseringa mi, rart vi mangler blod i Norge? :teehe: Skrives måneder med stor bokstav egentlig?

Måneder skrives med små bokstaver :) Det samme gjør hunderaser, dager (torsdag, fredag etc) og sikkert flere ting :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Å herregud... det vrenger seg i meg bare ved tanken på banan og peanøttsmør :x                :lol: 

Det er faktisk en av tingene jenta vår får dilla på i perioder :P  Og da på knekkebrød :sleep:   Selv hater jeg fuktig pålegg på knekkebrød. Kremost går fint. Men der går grensa ?

Akkurat nå, Siri skrev:

OMG :frantics:

Måneder skrives med små bokstaver :) Det samme gjør hunderaser, dager (torsdag, fredag etc) og sikkert flere ting :D 

Jeg skal gå litt i meg selv og rette opp i mine feil heretter. Jeg lover :whistle:

Har ikke sovet mye i natt. Aragon har ligget inntil og kost. Og flere ganger har jeg begynt å lure på om dette er den gangen strupen kollapser så veldig at han blir kvalt... 

Og Sjef hoster litt i dag. Men tenker det også kan komme av hjortelabben han fikk til å kose seg med. Han spiste like så godt pelsen også. Blir å følge med på hvordan det utvikler seg. 

Nå skal jeg gjøre skikkelig rent på kjøkkenet.Oppvaskmaskinen skal settes på plass så nå kan jeg endelig organisere litt der også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mud skrev:

Nico har desverre vist en rørende omsorg for skrubbsåret på kneet mitt i hele natt ,  så jeg er litt sånn lite uthvilt. 

Jeg var sikker på jeg sov godt innpakket i dyne om natten jeg , men åpenbart pleier jeg å stikke kneskålene ut. Det trigget tydeligvis  noe omsorgsgreier i pulien, en sykepleier kunne ikke ha vasket det såret grundigere og mer omtenksomt .  

Litt usikker på hvor sunt det var ,  så jeg dæsjet litt pyrisept på det før jobb. 

Svigerinna mi som er sykepleier, plages med eksem i hendene. Hun bruker å la hunden vaske, fordi det renser, og det blir raskere bra. Så den pyrisepten kunne du latt være :D

@*Kat84* :console: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det er faktisk en av tingene jenta vår får dilla på i perioder :P  Og da på knekkebrød :sleep:   Selv hater jeg fuktig pålegg på knekkebrød. Kremost går fint. Men der går grensa ?

Ja, sant? Man har ikke fuktig pålegg på knekkebrød... men smøreost/tubeost går bra (den Hvitost på tube er knall :aww:). 
Og nå kom jeg på at jeg i hine hårde dager faktisk laget osteknekkebrød - altså, vi varmet knekkebrød med hvitost i panna - da vi var studenter og bodde på internat :o 

8 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg skal gå litt i meg selv og rette opp i mine feil heretter. Jeg lover :whistle:

:teehe:

8 minutter siden, *Kat84* skrev:

Har ikke sovet mye i natt. Aragon har ligget inntil og kost. Og flere ganger har jeg begynt å lure på om dette er den gangen strupen kollapser så veldig at han blir kvalt... 

:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor glemsk går det ann å bli fra år til år? Men nå tror jeg gardiner og duker har fått sin plass, og adventstaker og julestjerner :D 

Snart på tur ut i regnværet kanskje.... Vigdis og Tuva løper rundt med hver sin sauefell i kjeften.... Har fått jaga ut Trym så han har tissa litt, tror ikke han vil være med på tur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tricolor skrev:

Prøv peanøttsmør med Nugatti oppå. På havreknekkebrød. Rene Snickersen, det:D

 

53 minutter siden, Krutsi skrev:

Alt utenom egennavn skrives med små bokstaver faktisk :aww::P 

Sånn kan man også si det *ler* :D 

13 minutter siden, Line skrev:

Tiddelifaenmegbom :getlost: 

Sonens egen solstråle  Bilderesultat for sol gif

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Line skrev:

Tiddelifaenmegbom :getlost: 

Jeg foretrekker snø fremfor regn. Heldigvis ser det ut som at disse 20 mm med regn her er avlyst! 

Akkurat nå, Siri skrev:

Sonens egen solstråle  Bilderesultat for sol gif

:lol: 


Nå hadde jeg tenkt å skrive søknader. Oppdaget en stilling med søknadsfrist i dag. Full opplæring vil bli gitt, og ingen spesielle forkunnskaper trengs. 
Høres jo flott ut det? Hvem som helst kan få den jobben, så den bør jeg jo søke på! 

Eneste problemet er at det er et garveri. Altså man skal klargjøre og produsere pels. Det høres jo ut som noe som er helt naturlig at jeg gjør :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...